Joakim vas Normandy Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Der funket det, venter på at Wardens Keep og Stone Prisoner skal bli lastet ned nå! Takk for hjelpen Lenke til kommentar
BulletFeed Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 ja, da fikk jeg melding om at spillet kom den 7 november... er så typisk. er det rart folk laster ned på nettet i stelle for å kjøpe.. det er gratis og du får spillet ofte lenge før det kommer ut. får sitte og se på kompisen min spille jeg da, fordi han lastet det ned... Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Er vel ikke Biowares feil at leverandørene er trege? Syns ikke de fortjener 50+k eksemplarer piratkopiert av den grunn. Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) går det ann å kjøpe Wardens Keep til 7$? finner bare det at man må kjøpe BioWare points eller noe. hehe, må si den lille kjemien mellom Alistair og Morrigan var litt vittig x) Alistair: Can you cook? morrigan: I... can cook, yes -.-' Endret 6. november 2009 av Andy.N Lenke til kommentar
BulletFeed Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 har jo aldri opplevd at gamezone har vært trege, pleier jo å få spill enn eller to dager før.. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Funka nå. Hvorfor tenkte jeg ikke på å bare skru av og på spillet. :rolleyes: Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Nå har jeg fått en skikkelig monster pc i hus!=) så nå blir det dragon age origins for alle penga!=) mmm Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Ble det ikke monsterpc for alle penga? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Ble det ikke monsterpc for alle penga? Hehe jo, men var jo fra de gode dimme pengene mine etter jeg ble ferdig i siviltjenesten! så ikke noe problem, har fast jobb nå og tjener mer goder! Men det her blir bra, har ikke spilt et eneste ordentlig spill på pc siden, lenge siden. Bare brukt den til mmorpg de siste årene=) Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Syns grafikken er veldig bra i forhold til det meste av spill Men den pause tingen og det i kamp er genialt xD Er helt enig, virker også sånn at spillet er mer prosessor krevende enn skjermkort (ut i fra min erfaring), detaljene i spillet er helt fantastisk Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) men noe negativt er at det er vanskelig å bestemme seg for hvem man skal ha med seg i gruppa xD Men noe som lager en liten godbit på toppen av ting er noe som ikke mange lignende spill har (selv om det ikke er mye som ligner) og det er det at man kan få sånn finisher animasjon noen ganger når man dreper fiender må si jeg koste meg da jeg så min char hoppet oppå en Ogre og stakk han ned til han lå der livløst x) Endret 6. november 2009 av Andy.N Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Bump. Mulig å laste ned Tool Set nå :rolleyes: Her er Link Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hadde før et problem med DLC, det fikk jeg fikset før i dag, men nå, nå som jeg skal loade last save så kommer dette opp" Unauthorized, user don't have Warden's Keep and The Stone Prisoner". Jeg har det og har spilt det men kommer opp likevel..noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse det? Hvis ikke, vet noen hvordan jeg kjører Dragon Age som administrator i Steam? Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 går det ann å kjøpe Wardens Keep til 7$? finner bare det at man må kjøpe BioWare points eller noe. Bump x) Bare ser at det står 7$ på hjemmesia til de Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Endelig fant det veien til postkassa! Var veldig spent på hvordan det ville gå, jeg måtte bl.a. kvitte meg med mange gamle spill som tok plass. Men det funker veldig fint sålangt, jeg er da en alv som er kriger, og jeg valgte bakgrunnen der man begynner i en liten landsby. Rakk ikke å spille så mye før jeg skulle noe annet, men i natt blir det spilling for alvor. B) Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 En kamerat av meg lurer på om man kan kjøpe det her via steam og laste det ned? vetta ei svarte jeg! vet dere? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Du kan kjøpe DA:O via Steam ja. Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) En kamerat av meg lurer på om man kan kjøpe det her via steam og laste det ned? vetta ei svarte jeg! vet dere? Ehm.. du spør om han kan betale på din steam og laste det ned på din steam? EDIT: ah... du posta rett før meg x) Endret 6. november 2009 av Andy.N Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Noen som vet hvordan jeg kommer meg til Orgrammar? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Takk for svaret, nei ingen av oss har steam akkurat nå, begge vurderer. Men jeg har ikke brukt det siden Counter strike dagene, så vet ikke hvordan det er for tida og hva det brukes til! men off topic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå