Sgt.T.Grant Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 "the second disc is the language package it contains multi multi language folder for europeans" http://www.gamespot.com/pc/rpg/dragonage/show_msgs.php?topic_id=m-1-52093527&pid=920668 Åja, takk. Jeg må bare si at jeg elsker dette spillet. Noe jeg mener Bioware har gjort veldig godt her er det å få deg inn i historien. Jeg føler skikkelig med alle karakterene. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Tok meg forresten litt over 10 timer for å ha meg med Morrigan. Det største problemt med scenen var at Morrigan var den som sto bak. Lenke til kommentar
Soris81 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Noen her som har spilt Dragon age på 360? er spillet så dårlig som mange skal ha det til ? Lenke til kommentar
Squeekie Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Har brukt noen timer på dette spillet nå og jeg kan ikke beskrive hvor utroligg deilig det er at man får ett spill i Baldurs gate kategorien igjen. Likte NWN spilla godt og synes det å ha med seg en gruppe er mye bedre enn å være den som redder verden selv. Ser nå at jeg kommer til å bruke mye tid foran dette spillet, rett og slett ett meget vellaget spill hvor samtaler mellom gruppemedlemmene til tider får meg til å flire ganske bra. Spesielt Alistar og Morrigan har ett par knallbra samtaler til tider. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Noen andre som sliter med å få tilgang til nedlastbart innhold? Jeg har reg. tre koder, men de dukker ikke opp i menyen ingame. Lest på nettet at flere sliter med dette. Har og reg. spillet hos Bioware. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Har akkurat det samme selv, har ikke funnet noen løsning. Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Har dere: - Logget dere inn i spillet på samme EA konto som den som er registrert på social.bioware.com ? - Slått av UAC i windows (hvis dere ikke har xp) - Lastet det ned fra downloadable content menyen Det funka for meg ! Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Noen som vet om når Tool Set kommer? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Har brukt noen timer på dette spillet nå og jeg kan ikke beskrive hvor utroligg deilig det er at man får ett spill i Baldurs gate kategorien igjen. Likte NWN spilla godt og synes det å ha med seg en gruppe er mye bedre enn å være den som redder verden selv. Ser nå at jeg kommer til å bruke mye tid foran dette spillet, rett og slett ett meget vellaget spill hvor samtaler mellom gruppemedlemmene til tider får meg til å flire ganske bra. Spesielt Alistar og Morrigan har ett par knallbra samtaler til tider. Alistair: "Can't you just crawl behind a tree and die? Please?" Jeg lo. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Har dere: - Logget dere inn i spillet på samme EA konto som den som er registrert på social.bioware.com ? - Lastet det ned fra downloadable content menyen Det funka for meg ! Funka som svinet Fikk tilgang til greine 20 sek etterpå Trådstarter , kan du VÆRE SÅ SNILL å sette spoiler-advarsel i tittelen på tråden ? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Jeg er fullstendig forelsket i det meste spillet har å by på, selv om jeg syntes historien (slik jeg så den utspille seg fra synspunktet til en Human Noble) så langt har vært vanvitig forutsigbar, og by association også skjebnene til ymse karakterer. Det er liksom som tatt rett ut av ASoIAF, hvilket ville vært en strålende idé om ikke nevnte bokserie hadde eksistert en stund allerede. Endret 6. november 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Har dere: - Logget dere inn i spillet på samme EA konto som den som er registrert på social.bioware.com ? - Slått av UAC i windows (hvis dere ikke har xp) - Lastet det ned fra downloadable content menyen Det funka for meg ! Fått lasta det ned nå. Venter bare på å få det installert. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Fikk min CE i går, gleder meg til jeg kommer hjem og skal spille, har fått startet som Human mage, vurderte lenge om jeg skulle være dwarf eller alv også. Tok ganske så lang tid før jeg ble sikker, lenger enn jeg rakk å spille i går . Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812374 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Der kom kodene mine fra EAStore på ekstratingene Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 er det noen andre enn Wynne som kan heale? litt kjipt om jeg ikke har noe healer i gruppa og ender opp med bare potions x) Spesielt mot ogre ser det greit ut, om en ogre plukker opp en og slår han, så kan han ikke drikke pots xD Lenke til kommentar
StormKnight Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Ta å gi Morrigan Heal spell. Samt sette tactic Heal Ally <25% Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Er logget inn med brukeren som jeg har på social.bioware.com der er alle kodene registrert også. Eneste jeg ikke har gjort er UAC, vet ikke hva det er for noe. Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 UAC = User Account Control. Det er den funksjonen i vista / windows 7 som gjør at skjermer popper opp ved installasjon "er du sikker på at du vil la dette programmet gjøre endringer på din maskin". Har du xp, er det ikke noe problem. Spiller du på konsoll, er det ikke noe problem. Lenke til kommentar
Cromalic Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Toolsettet ble delayet, men BioWare har postet og sagt at det kommer idag (6. november). Er rundt 7-8 om morgenen i USA nå, så kommer i løpet av kvelden forhåpentligvis. Derimot, har et annet problem. Prøvd flere ganger nå å poste i Gamer.no gruppen vi har på social.bioware.com, men det kommer ingen post. Andre som sliter med det samme? I tillegg, "What's New" som kommer opp på hovedsiden skal egentlig kun vise hva vennene dine har gjort, men hos meg viser det hva alle har gjort. Er det sånn hos dere? Siten er beta, så kommer til å være noen feil nå i starten, men vil bare sjekke at de feilene jeg finner ikke bare er hos meg. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Da har jeg endelig fått lasted ned 4 ting. Er det noe jeg må gjøre for at de skal flytte seg over til listen over "installed add-on"? Har restartet PC, spill etc. Men, de blir liggende i download. Må de installeres manuelt, eller skal det skje automatisk når nedlastingen er ferdig? Får heller ikke opp noe downloadable content. Der burde det vel være et par ting som kan kjøpes eller? Vet jeg maser om dette, hjernen har kokt over for lenge siden. Endret 6. november 2009 av firberblad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå