Gå til innhold

Dragon Age

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DLC viser seg fortsatt ikke i DLC listen ingame, og jeg har allerede løst inn alle kodene mine, og venter på å kunne bruke mine nye BW points på Wardens Keep!

Helt utrolig bra spill så langt, er ferdig med første etasje i Tower of Ishal på Hard. Bra utfordring selv om jeg nesten aldri mister folk!

Er du logget inn ingame også? Viste seg ikke med en gang hos meg heller, jeg klikket meg inn på "Download Progress" og "Installed content", deretter poppet det oppnår jeg gikk tilbake. Kan være uflaks siden serverne virker å være rimelig overbelastet idag.

Mitt førsteinntrykk.

Oh. Your. God.

Dette er makeløst, digger samtalene og combat så langt!

Lenke til kommentar

har såvidt spillt nå, og må si at det er fantastisk så langt. Absolutt innfridd de alt for høye forventingene mine. 360 versjonen fungerer utmerket, men må si jeg lurer på om ikke det kommer til å bli for få med kun 6 slotter til spells og angrep, men vi får se.

Lenke til kommentar

Syns grafikken er veldig bra i forhold til det meste av spill :)

Men den pause tingen og det i kamp er genialt xD

Vel, jeg kjører det på maks med 4xAA og 1680 oppløsning lagfritt. Ble litt skuffet, lol.

Meh, det eneste er at textures kunne hatt større oppløsning.

Lenke til kommentar

Synes spillet er fantastisk, har dog bare 5-6 timer inne i det. Grafikken på 360 er flott, men tror gjerne den blir mye bedre på pc, men det trekker ikke ned noe for meg. Haugevis med side quests og masse folk å snakke med, mange muligheter når du snakker også. Har ikke noe tøffe våpen enda da, men lever i håpet. Lever opp til alle forventningene mine, tar nok tronen som mitt beste 360 spill fra Oblivion :)

Lenke til kommentar

Syns grafikken er veldig bra i forhold til det meste av spill :)

Men den pause tingen og det i kamp er genialt xD

Vel, jeg kjører det på maks med 4xAA og 1680 oppløsning lagfritt. Ble litt skuffet, lol.

Meh, det eneste er at textures kunne hatt større oppløsning.

Tror jeg har 8xAA x)

Men noe jeg merket som ser litt rart ut til tider, er det med våpnene på ryggen x)

Og noe som irriterte meg bitte-litte-grann var at sånn buffs som gjør at man lyser eller sånt ikke går av i dialogene xD syntes også å huske at jeg så et klipp på gametrailer hvor det var en som snakket med en i en combat hvor man kunne se flammene fra en spell eller noe. Litt rart å stå i en flamme mens man snakker x)

Lenke til kommentar

Det har jeg bare tenkt på men ikke fått sjekka ordentlig, men jeg antar at de gjør det, for jeg mener han hoved duden min fikk xp når jeg gjorde no special saker( uten å spoile) :p

Men hvis noen vet sikkert så haddde det vært greit å vite.

Jeg spiller på normal og sliter litt der jeg har vært nå, men går alltid på 2 eller 3 forsøk, greit å save ofte :p

Lenke til kommentar

Er et kjempe bra spill, serlig cutscene er kjempe gode! Har aldri sett et spill med så levende og dramtiske cutscener. Har dessverre litt problemer med å få de idiotiske medspillerne mine til å forstå takitkken deres, de løper bare tilbake til meg og står å glaner på at jeg kjemper mot fiendene. Blir godt lei av den delen. Men fortsatt syns jeg det er et av de aller beste spillene jeg har prøvd!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...