bjaanes Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Gleder meg veldig til dette spillet! Bare dumt at PS3-versjonen ikke har kommet enda :/ Leste dog at det var en som hadde fått sin PS3-utgave, men er kanskje bestilt fra utlandet. Noen som har vært på gamestop i dag? Hadde de PS3-utgaven? Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 SKjønner ikke en ting: Jeg kan ikke logge in med Bioware Forum brukeren min...bare EA brukeren min tror jeg..hva skjer? Har jo karakteren min på Bioware Funket nå :/ Vet ikke hvorfor det ikke gikk ista Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Der var Collectors Edition til pc henta! Fikk til og med et gavekort på 100 kr Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 hvor fikk du det? bare 1 time til jeg er hjemme og kan instalere det x) tar det lang tid å instalere det? Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Meh, mamma kommer hjem med spillet om noen timer, men jeg må dra snart og kommer ikke hjem før i kveld >_< Jeg vil spille DAO!! Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 hvor fikk du det? bare 1 time til jeg er hjemme og kan instalere det x) tar det lang tid å instalere det? På Gamestop Hadde originalt brukt det tilbudet der jeg byttet inn to Xbox spill, så bare spurte jeg idag om jeg kunne bytte min Xbox versjon mot PC CE så fikk jeg lov og vips 100 kr gavekort Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 har et stort problem Henta 360 utgaven før i dag, skrev inn noen koder på saker som fulgte med å lagde meg en dverg commoner, så kom jeg ikke lenger enn slik at jeg lvla, fikk aldri lvl siden spillet hang seg eller noe. Prøvde å starte på nytt, nå får jeg ikke spilt fordi det bare kommer opp melding på skjermen om at det var problem med serveren med å laste profilen min eller noe. Er en (A) der for å si jaja jeg skjønner , liksom, men den er sånn grå så får ikke trykt på den, ser spillert i bakgrunnen men meldinga er i veien å ingen knapper på kontrollen har noen effekt, får ikke spilt! noen som vet hva som skjer? Lenke til kommentar
BulletFeed Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 har nettopp sendt request om å joine gamer.no gruppen på social bioware. hadde vært fint om noen kunne accepte Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Etter mange forsøk funka det plutselig, tipper det er serverne dems som ikke takler det Nå blir det fett Lenke til kommentar
Draift86 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Fått spillt i noen timer nå og det lever opp til hypen kan man trygt si. Lest at serverene er litt humpy-bumpy, kan det være grunn til at jeg ikke får opp noe etter å ha lagt inn redeem codes? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hvor finner man gamer.no gruppen? Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Finner ingen steder å laste ned DLC, kommer ikke noe i Downloadable Content i spillet. Jeg laster ned mine DLC'er via spillet, bare å gå inn på startmenyen inne i spillet og velg DLC. Logg deg inn og se på mens DLCene blir lastet ned Det finnes også en link til stedet der du kan taste inn kodene for SP og BDA inne i spillet. Da er DLC'er i boks! Spillet kan herved starte! Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Bare spilt noen få minutter. Digger det allerede xD Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Faen ta dere! Min CE har vel blitt sendt nå, men skal skje et under om det norske postvesenet klarer å slippe det i postkassen min i morgen... Dette er det som rett og slett kalles deprimerende Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Trøst deg med at du ikke er alene Anech. Gamezone sender heller ikke min CE før i morgen. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg synes det er fint lite synd på dere. Jeg må vente til PS3 utgaven kommer og det er jo tusen år til... Lenke til kommentar
qweac_InnleggNO Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Hentet spillet på min lokale Gamestop i dag, men det kommer nok til å bli liggende uåpnet en god stund. Har jo en rekke andre spill som må spilles... For tiden er det Demon's Souls det går i! Endret 5. november 2009 av qweac Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg er ikke overimponert over grafikken på dette spillet, men gameplay er A+. Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Syns grafikken er veldig bra i forhold til det meste av spill Men den pause tingen og det i kamp er genialt xD Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 Hvor finner man gamer.no gruppen? På førsteposten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå