Gå til innhold

Dragon Age

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvor fikk du det?

bare 1 time til jeg er hjemme og kan instalere det x)

tar det lang tid å instalere det?

På Gamestop :D

Hadde originalt brukt det tilbudet der jeg byttet inn to Xbox spill, så bare spurte jeg idag om jeg kunne bytte min Xbox versjon mot PC CE så fikk jeg lov og vips 100 kr gavekort :)

Lenke til kommentar

har et stort problem :( Henta 360 utgaven før i dag, skrev inn noen koder på saker som fulgte med å lagde meg en dverg commoner, så kom jeg ikke lenger enn slik at jeg lvla, fikk aldri lvl siden spillet hang seg eller noe. Prøvde å starte på nytt, nå får jeg ikke spilt fordi det bare kommer opp melding på skjermen om at det var problem med serveren med å laste profilen min eller noe. Er en (A) der for å si jaja jeg skjønner , liksom, men den er sånn grå så får ikke trykt på den, ser spillert i bakgrunnen men meldinga er i veien å ingen knapper på kontrollen har noen effekt, får ikke spilt! :( noen som vet hva som skjer?

Lenke til kommentar

Finner ingen steder å laste ned DLC, kommer ikke noe i Downloadable Content i spillet.

Jeg laster ned mine DLC'er via spillet, bare å gå inn på startmenyen inne i spillet og velg DLC. Logg deg inn og se på mens DLCene blir lastet ned :D

Det finnes også en link til stedet der du kan taste inn kodene for SP og BDA inne i spillet.

Da er DLC'er i boks! Spillet kan herved starte!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...