Bone Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Nå står i hvert fall min som 100 % klar, men når jeg trykker launch, så vil den dekryptere noen filer.. så tar det noen sekunder, så skjer det ikke så mye.. hmm.. Utålmodig? Ja.. EDIT: Vel.. nå dektrypterer den ordentlig.. 80 % Endret 4. november 2009 av Bone Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 We-heee.. Godt i gang! Må sies, det virker veldig dypt, stemmene er fantastiske, digger grafikken.. Stemningsfullt! Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Noen som har lyst til å komme med noen tips til hvordan jeg skal prioritere magen min!? Jeg har valgt female, elf, mage; Hvilke stats synes dere jeg bør kjøre på? Har aldri vært så flink til sånne ting, i alle rollespill, i grunnen.. ikke før jeg har brukt flerfoldige timer på å spille, så finner jeg ut at det kanskje hadde vært lurt å sette noen poeng "i det andre", også!? Takker! Og, siden jeg har tenkt til å ha to characterer, så er den andre: Male, Human, Warrior.. Hvilke stats vil dere at jeg skal bruke der? Flott med litt hjelp sånn den siste timen.. (trodde jeg hadde hele morgendagen på å undersøke dette litt nærmere jeg, men..), men siden det kommer nå, så hadde det vært litt flott med litt hjelp akkurat nå! Det er Magen jeg vil prøve først.. Takk igjen! Nå smiler jeg jo bare.. hehe.. Hvis du faktisk vil bli god i spillet og skjønne hvordan det fungerer vil jeg anbefale å gjøre litt research selv. Hvilke attributter som er gode for en mage er ganske lett å finne ut om man leser den teksten som popper opp når man tar musa over en av attributtene Om ikke det som står ingame funker så kan du jo også bruke en Wiki for eksempel? http://dragonage.wikia.com/wiki/Attributes Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 hehe.. For all del, må ikke tro annet enn at jeg leser absolutt alt som står.. både en og to og flere ganger.. men, som sagt, det at jeg leser forandrer ikke det faktum at jeg faktisk ikke er så flink på området.. Det vil si; Som mage, så skjønner jeg godt at willpower og magic er snabla gode saker å satse på.. men, så er det jo også godt med noe liv, så constitution er også noe som kan være greit å ha.. det samme med dexterity og andre.. Mitt problem er at jeg ikke helt skjønner hvor mye jeg bør prioritere de "mindre viktige" statsene, i forhold til de viktige.. jeg kan jo liksom ikke bare booste opp magic og willpower uten å gjøre noe med de andre, heller.. så, hvor mye jeg bør legge i de andre, kontra de viktige, er det jeg jo egentlig lurer på.. for det har jeg aldri klart å lese meg til.. verken i dette spillet, eller noe annet.. Takk for linken forresten.. er kjekk å spare på! Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Mitt problem er at jeg ikke helt skjønner hvor mye jeg bør prioritere de "mindre viktige" statsene, i forhold til de viktige.. jeg kan jo liksom ikke bare booste opp magic og willpower uten å gjøre noe med de andre, heller.. Hvorfor ikke? Jeg pleier å gjøre akkurat det. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Bone, tok det lang tid før Steam dekrypterte filene dine? Etter jeg trykker "Launch Dragon Age" kommer det opp en liten boks, som forsvinner igjen Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Aebriol: hehe.. Kan jeg? hehe.. det er det jeg ikke vet.. synes det virker litt "for enkelt"? Derfor blir jeg usikker og spør om hjelp.. føler jo at man kanskje trenger noe annet også!? Men, ... ikke? peasandpeace: hmm.. ca-tider her.. så gjorde den akkurat slik som hos deg til ca 00:20, eller noe.. så begynte den endelig å dekryptere på ordentlig, og det tok ca 20 minutter.. jeg fikk i hvert fall spilt ca 00:45 første gang.. ..jeg restartet Steam en del ganger, og trykket launch igjen.. vet ikke om det har noe å si, men.. sikkert ikke.. tror kanskje grunnen til at den stopper opp er fordi det er noe "max users", eller noe.. så tror det hjelper bare hvis du prøver om igjen og om igjen.. men, det siste er bare gjetting da! Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Vet ikke om det hjalp, men jeg restarta (Tenkte ikke på det åpenbare B) ) og da fungerte det. Dekrypterer nå, vi tales om et par døgn! Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Du kan vel dytte opp Constitution eller hva det nå heter, men ser ikke poenget med de andre. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Må vel få dratt og hentet spillet snart da. Bare bli ferdig med noen småting så får jeg komme meg ut av huset og få hentet spillet. Lenke til kommentar
baltie Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Strength har faktisk en viss verdi for en mage da. Har du dytta litt poeng i styrke så er du bedre i stand til å utføre magi under angrep. Hadde jeg hatt en mage char, så hadde jeg nok putta poeng i magic og willpower hver gang, og så fordelt det tredje litt forskjellig fra level til level. Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 arh... Var hos Game (i kr.sand) hvor jeg hadde forhandsbestilt CE, men de hadde ikke fått det enda x( var mulighet for at det skulle komme senere i dag men de visste ikke :/ Er det noe forsinkelse fra alle leverandører? hørte det var flere som ikke hadde fått CE. Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Btw, får man DLC'ene i de vanlige standard utgavene? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Blitt sagt tidligere, men du får 2 av 3 i fysisk versjon, så må du kjøpe den siste. Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) ok, var bare litt usikker på om det bare var i CE og DDE utgavene x) Er litt i tvil på om jeg får kjøpt meg CE, hvis ikke så blir det til at jeg kjøper enten Standard eller DDE :/ Btw: Har sett at min BioWare acount ble oppdatert med Chars x) har spurt om å bli med i gruppen der nåe (Gamer.no gruppen)og legger til de som er der Heter Zudrani der Endret 5. november 2009 av Andy.N Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Så du la meg til, skal bekrefte når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 men er det noen som har fått CE? eller som har fått beskjed om at de får det i dag? x) Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Spurte om å få bli med i gruppen jeg og, går under navnet Anturian Endret 5. november 2009 av Leaf Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Blir nok kanskje litt inaktiv på forumet i helgen Vil heller ikke få for mange spoilers fra starten . så minner dere på engang til: Bli med i Gamer.no gruppen på Bioware forumene folkens Link finnes i signaturen min og på profilen min. Edit: Håper alle får en fin helg! Endret 5. november 2009 av Nostalgic Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Der var request sendt under FenixAHH, Nostalgic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå