Bone Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 hmm.. på steam står det nå at den slippes 5. november.. det er jo i morgen.. halvannen time til.. får jeg det da?? Ved midnatt?? Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Syyyyyykt irriterende. Hver bidige gang jeg får xp nå lukker spillet seg. Uansett hva jeg gjør. Akkurat begynt å bli fett ;/ Ja, er nedlasta. Får ikke kjøpt spillet før den 10. Jeg synes ikke synd på deg Trenger du ikke heller. Works like a charm nu Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 hmm.. på steam står det nå at den slippes 5. november.. det er jo i morgen.. halvannen time til.. får jeg det da?? Ved midnatt?? Får nok det Lenke til kommentar
zeox Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 hmm.. på steam står det nå at den slippes 5. november.. det er jo i morgen.. halvannen time til.. får jeg det da?? Ved midnatt?? ifølge nedtellingen på steam er det ~2 timer til, så regner med det ja . Skulle ønske jeg hadde råd til å kjøpe det nå, men jeg må nok vente :S Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Håper det kommer demo til alle plattformene...så jeg kan teste om det er noe for meg og om pcn er bra nok... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Så inni helvetes jævla bra!! WOHO!! hehe.. Var så sikker på at vi på Steam ikke fikk det før fredag, eller noe.. At Norge (altså ikke Steam), fikk det på torsdag, men vi måtte vente en dag lengre.. Dette ble jo straks veldig mye bedre!! Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 hah, fram til i går sto det at det skulle komme fredag på steam, så jeg begynte å spille gjennom mass effect igjen for moro skyld. Akkurat ferdig nå, sjekker forumet her, og ser at spillet slippes om en times tid ... søvn, bare tull Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Nice med group! Me will join, yesh=) Lenke til kommentar
thadon Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Dagen i morra kommer til å virke så EKSTREMT lang. Hvorfor kan jeg ikke ha fri i morra? HVORFOR?? SVAR????????????? Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Retorisk spørsmål? xD Lenke til kommentar
Bone Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Noen som har lyst til å komme med noen tips til hvordan jeg skal prioritere magen min!? Jeg har valgt female, elf, mage; Hvilke stats synes dere jeg bør kjøre på? Har aldri vært så flink til sånne ting, i alle rollespill, i grunnen.. ikke før jeg har brukt flerfoldige timer på å spille, så finner jeg ut at det kanskje hadde vært lurt å sette noen poeng "i det andre", også!? Takker! Og, siden jeg har tenkt til å ha to characterer, så er den andre: Male, Human, Warrior.. Hvilke stats vil dere at jeg skal bruke der? Flott med litt hjelp sånn den siste timen.. (trodde jeg hadde hele morgendagen på å undersøke dette litt nærmere jeg, men..), men siden det kommer nå, så hadde det vært litt flott med litt hjelp akkurat nå! Det er Magen jeg vil prøve først.. Takk igjen! Nå smiler jeg jo bare.. hehe.. Lenke til kommentar
Himsett Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Sitter med The Calling, en Guinness og fish&chips. Selv med det er det vanskelig å vente. Vurderer faktisk å ta kvelden så jeg slipper frustrasjonen hvis det er forsinkelser på steam unlock'n som det tidvis er... Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg har alltid vært av den oppfatning at en mage sin beste stat er den som gjør at han gjør mer skade per spell, og den nest beste er den som gjør at han kan kaste flere spells. Hvis det er samme stat, spiller ikke noe annet noen rolle. Ellers har jeg ikke noe fornuftig å si ! Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Jeg ville satset på strength og cunning for mage. Eventuelt Willpower og Magic Endret 4. november 2009 av Joakim Crichton Lenke til kommentar
Bone Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Takk, takk! Strength!? En ting angående Steam.. pleier det å være problemer med unlocking? Det er jo ikke bra.. ser ikke helt at det skulle by på så mange problemer, så lenge det er tidsstyrt, og sikkert ikke så mye data som skal overføres!? Lenke til kommentar
Himsett Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Takk, takk! Strength!? En ting angående Steam.. pleier det å være problemer med unlocking? Det er jo ikke bra.. ser ikke helt at det skulle by på så mange problemer, så lenge det er tidsstyrt, og sikkert ikke så mye data som skal overføres!? Bare skjedd meg en gang, men hørt om flere. Bla tidligere i tråden ble det nevnt om lang utsettelse på Risen. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Takk, takk! Strength!? En ting angående Steam.. pleier det å være problemer med unlocking? Det er jo ikke bra.. ser ikke helt at det skulle by på så mange problemer, så lenge det er tidsstyrt, og sikkert ikke så mye data som skal overføres!? Ja, det er veldig flott med litt ekstra strength når du kommer litt nære! Neida, hør på det andre forslaget mitt i stedet! Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hrmph, er borte i hele morgen >_< Drar klokka 8 på skolen, er hjemme en halv time, drar til byen og kommer hjem klokka 23:00-23:30 og er dausliten. Meh! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 hmm.. Ikke aktivert!! :'( Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg har vært syk hele uken, grunnet influensa, så det hadde vært et lyspunkt om spillet kommer ut i morgen (i dag, sånn teknisk sett, klokka er jo over tolv) Nåja, jeg får se etter jeg har sovet litt. God natt godt folk, og må morgendagen vise seg å være den vi lenge har ventet på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå