Gå til innhold

Dragon Age


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk beskjed om at CE har blitt sendt fra CDON nå, så får vi se når det kommer. Kjøper uansett et ekstra eksemplar, så får jeg bytte inn eller gi det videre til noen andre når CE kommer.

 

 

Da skulle du vel ha det på fredag, i verste fall. Selv har jeg ikke hørt en dritt fra CDON, og ordrestatusen er blank, så det er virkelig ikke godt å si hva som skjer.

 

Begynner nesten å angre litt på at jeg ikke bestilte vanlig utgave istedet....

Lenke til kommentar

 

 

Da skulle du vel ha det på fredag, i verste fall. Selv har jeg ikke hørt en dritt fra CDON, og ordrestatusen er blank, så det er virkelig ikke godt å si hva som skjer.

 

Begynner nesten å angre litt på at jeg ikke bestilte vanlig utgave istedet....

 

Får håpe det, men kunne kjøpt mange eksemplarer av DAO, og det ville fortsatt vært verdt det uansett!

Hadde blank ordrestatus selv veldig lenge, men innimellom hoppet den tilbake til Ikke Sendt, veldig forvirrende.

 

Andy.N: Collectors Edition bruker å være et visst antall, fordi de må bestille de forskjellige tingene før release.

Endret av Joakim Crichton
Lenke til kommentar

Rart at de ikke lagde flere utgaver av CE :/ absolutt alt er utsolgt. kanskje ikke til konsoll da

 

De hadde vel ikke forventet at så mange ville kjøpe/forhåndsbestille spillet, da. :)

 

 

Det tviler jeg sterkt på, Bioware vet hva de har sittet på de siste 5 åra ;) Tror nok heller de prøver å gjøre CE deres mer ettertraktet og eksklusiv istedet. :)

Lenke til kommentar

Hvis det blir som enkelte andre leveranser fra Steam, så blir det unlocka utpå kvelden i morgen (Risen er et ferskt minne her..), men forhåpentligvis så får de det til denne gangen og unlocker midnatt. Ser absolutt ut til at de har fått med seg den riktige releasedatoen nå, ja!

 

På Steam står det jo at det blir gitt ut klokken seks på fredag, ikke i morgen kveld.

Lenke til kommentar

På tide og lage en karakter jeg blir fornøyd med. Kan ikke kaste bort tiden på slikt i morgen.

Folk har hatt problemer med at figuren de laster opp til orginalspillet ikke ser lik ut, og til og med skifter rase. Så hvis du vil være på den sikre siden og ikke potensiellt sløse tid så kan det være mer lønnsomt å snekre sammen en figur i spillet imorgen :)

Lenke til kommentar

Hvis det blir som enkelte andre leveranser fra Steam, så blir det unlocka utpå kvelden i morgen (Risen er et ferskt minne her..), men forhåpentligvis så får de det til denne gangen og unlocker midnatt. Ser absolutt ut til at de har fått med seg den riktige releasedatoen nå, ja!

 

På Steam står det jo at det blir gitt ut klokken seks på fredag, ikke i morgen kveld.

 

Det er fordi den offisielle utgivelsesdagen er den 6 Nov her i Europa. Norge får det den 5 Nov siden distributøren alltid gir ut spill på torsdager her, vi er med andre ord heldige. At Steam tar hensyn til dette er heller tvilsomt.

 

Enda en god grunn til ikke å kjøpe digitalt! B)

Lenke til kommentar

Samme her. Har vel laget 4-5 karakterer og jeg klarer selvfølgelig ikke å velge hvilken...

 

 

Brukte en halv time på å bestemme meg for hva jeg skulle spille først; human mage eller dwarf rogue. Endte med Human Mage. Har sjelden bestemt meg så fort for hva jeg skal spille. Brukte også liten tid på å bestemme utsende på magikeren min.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan jeg kan laste opp min character opp på BioWare sine Social -sider?

 

Jeg har den character-greia, og jeg har laget konto på siden.. også i character-programmet så har jeg logget inn med suksess, jeg trykker upload info, og jeg blir ført til nettsiden, men ingenting skjer.. står også noe om at man må "vente en time" (hvis jeg forsto det riktig, og det har jeg også gjort.. flere timer, faktisk..

 

Noen ideer?

 

 

Takk, takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...