BulletFeed Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 fader as, har gledet meg i et år nå til dragon og forhåndsbestilt CE og gjort klart til lan i helgen, så får jeg beskjed om at spillet blir sendt på torsdag og kanskje ikke kommer før neste uke... typisk. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Gøy med singleplayer på LAN? Lenke til kommentar
BulletFeed Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 ja, faktisk. vi starter hver vår class og spiller og snakker hele helgen. går fint det Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Kunne faktisk vært gøy Gjør noe liknende med en kompis, bare at vi spiller Oblivion. Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Fikk beskjed om at CE har blitt sendt fra CDON nå, så får vi se når det kommer. Kjøper uansett et ekstra eksemplar, så får jeg bytte inn eller gi det videre til noen andre når CE kommer. Da skulle du vel ha det på fredag, i verste fall. Selv har jeg ikke hørt en dritt fra CDON, og ordrestatusen er blank, så det er virkelig ikke godt å si hva som skjer. Begynner nesten å angre litt på at jeg ikke bestilte vanlig utgave istedet.... Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Rart at de ikke lagde flere utgaver av CE :/ absolutt alt er utsolgt. kanskje ikke til konsoll da Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Da skulle du vel ha det på fredag, i verste fall. Selv har jeg ikke hørt en dritt fra CDON, og ordrestatusen er blank, så det er virkelig ikke godt å si hva som skjer. Begynner nesten å angre litt på at jeg ikke bestilte vanlig utgave istedet.... Får håpe det, men kunne kjøpt mange eksemplarer av DAO, og det ville fortsatt vært verdt det uansett! Hadde blank ordrestatus selv veldig lenge, men innimellom hoppet den tilbake til Ikke Sendt, veldig forvirrende. Andy.N: Collectors Edition bruker å være et visst antall, fordi de må bestille de forskjellige tingene før release. Endret 4. november 2009 av Joakim Crichton Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Rart at de ikke lagde flere utgaver av CE :/ absolutt alt er utsolgt. kanskje ikke til konsoll da De hadde vel ikke forventet at så mange ville kjøpe/forhåndsbestille spillet, da. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Rart at de ikke lagde flere utgaver av CE :/ absolutt alt er utsolgt. kanskje ikke til konsoll da De hadde vel ikke forventet at så mange ville kjøpe/forhåndsbestille spillet, da. Det tviler jeg sterkt på, Bioware vet hva de har sittet på de siste 5 åra Tror nok heller de prøver å gjøre CE deres mer ettertraktet og eksklusiv istedet. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Er det sånn at du må kjøpe tilleggspakkene som kommer ved release eller følger de med spillet? Har hørt forskjellige ting :S Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Er det sånn at du må kjøpe tilleggspakkene som kommer ved release eller følger de med spillet? Har hørt forskjellige ting :S Kjøper du en vanlig versjon av spillet vil 2 av DLC'ene følge med på releasedagen, den siste må du kjøpe for noen vekslepenger. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 På tide og lage en karakter jeg blir fornøyd med. Kan ikke kaste bort tiden på slikt i morgen. Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Samme her. Har vel laget 4-5 karakterer og jeg klarer selvfølgelig ikke å velge hvilken... Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hvis det blir som enkelte andre leveranser fra Steam, så blir det unlocka utpå kvelden i morgen (Risen er et ferskt minne her..), men forhåpentligvis så får de det til denne gangen og unlocker midnatt. Ser absolutt ut til at de har fått med seg den riktige releasedatoen nå, ja! På Steam står det jo at det blir gitt ut klokken seks på fredag, ikke i morgen kveld. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 På tide og lage en karakter jeg blir fornøyd med. Kan ikke kaste bort tiden på slikt i morgen. Folk har hatt problemer med at figuren de laster opp til orginalspillet ikke ser lik ut, og til og med skifter rase. Så hvis du vil være på den sikre siden og ikke potensiellt sløse tid så kan det være mer lønnsomt å snekre sammen en figur i spillet imorgen Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hvis det blir som enkelte andre leveranser fra Steam, så blir det unlocka utpå kvelden i morgen (Risen er et ferskt minne her..), men forhåpentligvis så får de det til denne gangen og unlocker midnatt. Ser absolutt ut til at de har fått med seg den riktige releasedatoen nå, ja! På Steam står det jo at det blir gitt ut klokken seks på fredag, ikke i morgen kveld. Det er fordi den offisielle utgivelsesdagen er den 6 Nov her i Europa. Norge får det den 5 Nov siden distributøren alltid gir ut spill på torsdager her, vi er med andre ord heldige. At Steam tar hensyn til dette er heller tvilsomt. Enda en god grunn til ikke å kjøpe digitalt! B) Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Samme her. Har vel laget 4-5 karakterer og jeg klarer selvfølgelig ikke å velge hvilken... Brukte en halv time på å bestemme meg for hva jeg skulle spille først; human mage eller dwarf rogue. Endte med Human Mage. Har sjelden bestemt meg så fort for hva jeg skal spille. Brukte også liten tid på å bestemme utsende på magikeren min. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Noen andre som sliter med en del bugs? Når jeg snakker med folk så popper det noen ganger mellom klær også ender det opp med en brun søppelsekk i dårlig oppløsning. Noen ganger blir døde fiender til røde firkanter, ild er firkanta etc. Noen tips? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Noen som vet hvordan jeg kan laste opp min character opp på BioWare sine Social -sider? Jeg har den character-greia, og jeg har laget konto på siden.. også i character-programmet så har jeg logget inn med suksess, jeg trykker upload info, og jeg blir ført til nettsiden, men ingenting skjer.. står også noe om at man må "vente en time" (hvis jeg forsto det riktig, og det har jeg også gjort.. flere timer, faktisk.. Noen ideer? Takk, takk Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Det tviler jeg sterkt på, Bioware vet hva de har sittet på de siste 5 åra Tror nok heller de prøver å gjøre CE deres mer ettertraktet og eksklusiv istedet. Samme skjedde jo med Mass Effect og. Husker jeg fikk min CE to måneder etter release ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå