ShampooMacTavish Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Man diskuterer likevel ulike aspekter ved spillet, hva man gleder seg mest til og hva man tror kan bli gjort bedre utifra hva som er vist. Endret 26. juni 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Error Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Og dessuten er det langt i fra sikkert at spillet blir bra. Jeg har sett mange fancy trailere og screenshots fra spill som har floppet totalt. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 At Bioware utvikler spillet er et enormt pluss og betyr kvalitet. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hvorfor så lite snakk om dette spillet? Da tenker jeg på både diverse forums, og både norske og internasjonale spillsider. Aktiviteten i tråden øker nok proporsjonalt med at releasedagen nærmer seg, skal du se. Og som Kharan sier, det er langt mellom storsatsinger fra Bioware som ikke har endt opp som klassikere. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 I tillegg var Dragon Age opprinnelig ment for utgivelse i Q2 i år. Men de trengte mer tid for å finpusse spillet, og de fikk de uten at EA hadde innvendinger mot dette. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Dette spillet blir fantastisk, krysser fingrene at spillet er like stort som baldurs gate Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Blir konsoll versjon av det her for meg:) kommer ikke til å oppdatere pcen pga et spill. lurer dog på hvilken konsoll og hvordan kontrollene blir. Hater å måtte vente på anmeldelser osv, da får jeg ikke forhåndsbestillt Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 Som det står i førsteposten så kommer spillet på 360, PS3 og PC. Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 http://www.gametrailers.com/video/ceo-inte...ragon-age/52539 Der har flere grunner kjøpe den på pc :> Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Kult, sorry gamer: http://www.spillverket.no/artikler/bioware...spillerne/70770 Endret 11. juli 2009 av Craxdm Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Da blir det, konsoll kjøp her i allefall. Liker å spille spill best på konsollen, men har til nå spilt slike spill på pc siden jeg ville ha muligheten til å skaffe spiller generert innhold. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 Hvis vi kan overføre fra pc til konsoll så skal jeg så absolutt ha det til 360'en min :rolleyes: Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Haha, BioWare spoofs Infinity Ward unboxing ser at filmen ikke virker, http://www.youtube.com/watch?v=XQj7EjC6-k8 Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Var det faktisk for å promotere spillet eller bare noen som har lagd for morroskyld? Den var rå! Dragon age sausage! Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Så det ikke fra BioWare, men linken hevder at det er EA og BioWare som har det litt gøy. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Nå har cdon.com har lagt ut CE til forhåndsbestilling, men kun til x360 og ps3. Ville helst hatt det på pcen, men hvis det ikke kommer der får det bli en konsoll-versjon. http://cdon.no/spill/dragon_age_origins_co...edition-7039270 Edit: Ser ut som at en av tingene som følger med er en: unlockable item for Mass Effect 2. ◦Get an exclusive in-game item for use in the upcoming title Mass Effect 2. http://news.teamxbox.com/xbox/20246/Dragon...ition-Revealed/ Da blir det x360 versjonen uansett da Endret 5. august 2009 av nouse4aname Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Tenker jeg forhåndsbestiller CE til X360 og kjøper det til pc i butikk. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 DA:O er utsatt til tidlig November for PC og X360, PS3 versjonen vil følge senere i November. Bekreftet av Evil Chris Priestly litt nedover på siden her. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Linken funker ikke så bra, sikkert på grunn av agegate-opplegget. Regner med det er sant likevel. Jaja, den som venter på noe godt osv. Å, vent. Den fungerer i Firefox, bare ikke i Opera. Må fremdeles logge inn for å få se tråden, though. Endret 8. august 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 can not.. wait.. mange bra spill denne høsten spesielt fra ea, mener dette(som jeg gleder meg sykt til) the saboetur.. og mange fler Vist du ikkje tar med pølsa.. så var den collectors edition boksen feeeet =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå