baltie Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hei alle sammen, ny her på forumet. Det jeg lurer på er om spillet vil kjøre greit på min bærbare : Acer Aspire 6935G Cpu : Intel Core duo p 7450 @ 2,13 ghz Ram : 4 Gb Grafikk : Nvidia Geforce 9600 M GT, 1024 MB dedikert videominne eller om jeg må gå for 360 versjonen. Ser ut som om du er godt innenfor minstekravet. Bedre skjermkort enn anbefalt, bittelitt svakere prosessor enn anbefalt. Tror det vil fungere helt fint på PC hos deg. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg venter på at steam skal aktivere spillet, men har også testa spillet på min maskin allerede og kan si at det går veldig flott på High og textures på maks (Core2duo 2Ghz, 3GB minne og 9600m GT) Så bare å kjøpe spillet bad_l, burde ikke være det som stopper deg Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg fikk mail fra absoluttspill.no om at spillet var sendt fra dem i dag =D (x360) KØDDER DU?! Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Synes CDON i allefall kan si hvorfor de ikke har sendt spillet enda, om det stemmer at de ikke har fått inn kopiene. Blir nødt til å kjøpe en kopi til i morgen tydeligvis, faen heller om min "syke" hjemmeværende lillebror på 14 skal få dette før meg. Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg venter på at steam skal aktivere spillet, men har også testa spillet på min maskin allerede og kan si at det går veldig flott på High og textures på maks (Core2duo 2Ghz, 3GB minne og 9600m GT) Så bare å kjøpe spillet bad_l, burde ikke være det som stopper deg Genialt, da går jeg for pc versjonen. Takk for svar : Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Det er den rette instillingen Joakim Endret 4. november 2009 av Nostalgic Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Alt går i mot meg denne uken. Har ventet 5 år på dette spillet, og folk som knapt har hørt om det før for noen dager siden får det før meg. Jeg er den eneste av 6 som må stå opp om morgenen grunnet svineinfluensa. Jeg skulle ha studiedag på fredag men den ble avlyst fordi noen "medelever" ville ha en 15min prøve. Matte eksamen i R1 som privatist om 2 uker, diverse prosjekter om norsk kunst og historie etcetc, helvete. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Høres ikke bra ut :/ Tror kanskje grunnen til at noen ikke får spillene sine enda er at det er for mange som har forhåndsbestilt. Men selvsagt burde butikken og leverandøren tenkt på dette før. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Da burde de i så fall gått etter når det ble bestilt, jeg bestilte noen timer etter at det ble lagt ut for salg. Lenke til kommentar
Nether Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Du er ikke den eneste Joakim. Blir også litt irritert når jeg ser at folk som har bestilt fra Gamezone etter meg har fått spillet tilsendt, mens mitt fortsatt står på plukkliste. Men det gjør ikke så mye forskjell for meg egentlig. Spillet blir tilsendt mine foreldre som så må sende det til meg, så uansett får jeg det ikke før over helgen (vet det høres rart ut, ikke spør ) Har heldigvis ikke gledet meg til dette spillet så lenge, men etter å ha lest Gamers anmeldelse kribler det litt etter å spille. Må få fullført Risen først da så jeg har nok å gjøre (og eksamener må jeg jo også lese til). Lenke til kommentar
teddyert_InnleggNO Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Er det mulig å preloade spillet fra steam nå? Hørte også et det var ganske mye å laste ned, 15gb eller noe sånt Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ja det er mulig. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Er det mulig å preloade spillet fra steam nå? Hørte også et det var ganske mye å laste ned, 15gb eller noe sånt Er mulig det, ja! Er 20GB og tok meg 13 timer. Lenke til kommentar
teddyert_InnleggNO Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 jeg lurer veldig på om jeg skal kjøpe fra steam eller butikk. Usikker på om den tiden steam viser nå (som er approximately 8 timer fra nå) stemmer, eller om man får den raskere i butikken. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Tror nok det stemmer det timeantallet som vises på Steam, som diskutert tidligere i tråden så kommer egentlig spillet i morgen her i Norge fordi selskapet gir ut spill på torsdager i dette landet. Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Joakim: Tror nok det er det samme som med PC utgaven fra absoluttspill... Legger ved hele mailen, sikkert noen som er interessert;) Hei. Det har dessverre oppstått en forsinkelse av \"Dragon Age: Origins Collectors Edition\" leveransen fra Electronic Arts til vår leverandør. Leverandøren vår har informert oss om at de har fått spillet inn på lager nå og sender det ut til oss idag. Går alt som forventet regner vi med å få sendt det ut på torsdag. Vi beklager dette på det sterkeste, men dessverre er dette ikke noe vi har kontroll over. Denne forsinkelsen gjelder alle spillbutikker i Norge. Vi vil sende ut spillet så fort vi får det inn til oss og vil gjøre vårt beste for at du får spillet så fort som mulig. Med vennlig Hilsen Absoluttspill.no Lenke til kommentar
Finduxs Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Fikk det levert i posten i dag (PC utgaven), gamezone <3 Valget city elf rogue for den første gjenomspillingen, og kommer nok til å spille igjennom flere enn en gang. Spillet er vanskelig til tider, så quicksave blir flittig brukt Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Yes, pc-en min måtte stå på i lange tider, men det er jo forsåvidt verdt det. Gleder meg virkelig til fredag! Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Pratet med et par karer på Gamezone i går, og de hadde fått inn en del kopier av Dragon Age, men absolutt INGEN av Collector's... Irriterende er en underdrivelse =P Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Fikk beskjed om at CE har blitt sendt fra CDON nå, så får vi se når det kommer. Kjøper uansett et ekstra eksemplar, så får jeg bytte inn eller gi det videre til noen andre når CE kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå