Breathe Fresh Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Det er blitt nevnt før i tråden at Darkspawns kommer opp av jordens undergrund, noe som kan minne om orkene i Ringenes Herre. Og på en review jeg så, så jeg disse tre monstrene som også er i Ringenes Herre, de var riktignok ikke onde i Ringenes Herre men heller gode/nøytrale. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hele greia med Grey Wardens minner meg litt om George R. R. Martin "A song of ice and fire" (utrolig bra bokserie som bør leses av alle med en viss interesse for fantasysjangeren). Referansene til LOTR blir vel mest dette med dverger og alver? Eller er det flere referanser til LOTR? ASOIAF har vært en inspirasjon for de som skrev historien i DAO. Ser ikke helt greia med orcs=darkspawn. Om dere har sett introen vil dere vite at darkspawn egentlig er magikere som prøvde å invadere himmelen, eller noe slikt altså ikke veldig likt LOTR i det hele tatt. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Fra char creation saken ser det jo ut til at står ganske så dårlig til med alver og dverger (spesielt alvene) så akkurat det heller vel langt mer mot settingen i the Witcher enn i LOTR. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 lurer på om pcn min støtter dragon age origins med høy grafikk. Mine specs: Intel core duo cpu E8400@3ghz, 4 gig med ram, geforce gtx 285 1gb DDR3. Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Serr... er det bare meg som ikke får lastet opp bilde og info om de charene jeg lager i "demoen"? xD Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg har ikke fått lastet opp de siste jeg har laget Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Vær tålmodig med Biowares nettsteder, serlig forumene. Tar ekstremt lang tid og mye feil når det er mange brukere pålogget. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Eh..noe rart på steam. På Dragon Age siden står det at det kommer ut om "This game will unlock in approximately 11 hours". Noe rart? Eller drømmer jeg? Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Er ikke det midt på natta? Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Er nok det, men i går når jeg sjekka var det først om 2 dager og tre timer, virker som det kommer tidlig? Endret 4. november 2009 av Nostalgic Lenke til kommentar
Himsett Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Eh..noe rart på steam. På Dragon Age siden står det at det kommer ut om "This game will unlock in approximately 11 hours". Noe rart? Eller drømmer jeg? La merke til det tidligere i dag, tror de har justert til norsk utgivelsesdato for "oss". Det som er det logiske hvis de faktisk unlocker for oss ved midnatt. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Isåfall blir jeg veldig glad! Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Skulle nesten ønske jeg bare bestilte fra Steam da... Hadde nok ikke blitt mye til nattesøvn da. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Skal min syke skoleskulkende bror av en unnalsluntrer få DAO før meg? FY faen, helvetes CDON Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Fra absolutt spil.. Det har dessverre oppstått en forsinkelse av \"Dragon Age: Origins Collectors Edition\" leveransen fra Electronic Arts til vår leverandør. :o ='( Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Avbestill og boikott på livstid! Sånt vil vi ikke ha noe av! Lenke til kommentar
baltie Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Avbestill og boikott på livstid! Sånt vil vi ikke ha noe av! I og med at det er EA som er synderen her ville det jo vært litt dumt å boikotte dem, sånn i fall man har lyst til å spille Dragon Age. Avbestill og kjøp i butikken, foreslår jeg. Koster kanskje en hundrelapp mer, men så er man sikret underholdning i helgen. Lenke til kommentar
baltie Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hvis det blir som enkelte andre leveranser fra Steam, så blir det unlocka utpå kvelden i morgen (Risen er et ferskt minne her..), men forhåpentligvis så får de det til denne gangen og unlocker midnatt. Ser absolutt ut til at de har fått med seg den riktige releasedatoen nå, ja! @Joakim: Har kikket litt rundt, og ja, ASOIAF er definitivt en inspirasjonskilde. Artig at de bruker tiltaleformen "Ser" også. Nesten så man får lyst til å lage en dverg-character og gi han navnet Tyrion. Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hei alle sammen, ny her på forumet. Det jeg lurer på er om spillet vil kjøre greit på min bærbare : Acer Aspire 6935G Cpu : Intel Core duo p 7450 @ 2,13 ghz Ram : 4 Gb Grafikk : Nvidia Geforce 9600 M GT, 1024 MB dedikert videominne eller om jeg må gå for 360 versjonen. Anyone? Lenke til kommentar
Orsvend Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hei alle sammen, ny her på forumet. Det jeg lurer på er om spillet vil kjøre greit på min bærbare : Acer Aspire 6935G Cpu : Intel Core duo p 7450 @ 2,13 ghz Ram : 4 Gb Grafikk : Nvidia Geforce 9600 M GT, 1024 MB dedikert videominne eller om jeg må gå for 360 versjonen. Anyone? Det er helt sikkert gitt ut minimum og anbefalte systemkrav, så om du titter på dem så vet du nok like mye som hvemsomhelst andre på forumet her. Jeg fikk mail fra absoluttspill.no om at spillet var sendt fra dem i dag =D (x360) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå