Rider of Reason Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Det er godt å høre, liker ikke den vinkelen noe særlig. Gleder meg sykt nå, spilles sendes i morgen så håper jeg å ha den her i slutten av uka. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Dragon Age anmeldelse på Gamer forsiden nå! Visste det kom klokken 12! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Artig anmeldelse, men hadde ikke påvirket mitt valg om det var 6/10 Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 samme her x) Skal ha Dragon Age uansett. fant ut at gamestop i kr.sand ikke får inn CE utgaven :/ men er 2 andre butikker som får det inn, bare litt dyrere x) Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg var også skuffet over gamestop angående CE, jaja. Standard får holde xD Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Du kan styre som et normalt spill også da.. Med mus og WASD Edit: Leif Endret 3. november 2009 av Craxdm Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Ingenting som slår mus og WASD, det er det som gjør PC-versjonene best for min del. Endret 3. november 2009 av Lampelego Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Godt å se at spillet får bra anmeldelser! Dette skal bli spennende å teste....så akkurat Gamespot sin anmeldelse. For første gang? så blir et multiplatform spill bedre på PS3....er nesten i sjokk. Lenke til kommentar
qweac_InnleggNO Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 For første gang? så blir et multiplatform spill bedre på PS3....er nesten i sjokk. Da er vi to. Har selvsagt forhåndsbestilt 360-utgaven hos min lokale Gamespot. Angrer på det nå... Benyttet meg av en slik bytteavtale til 1kr. Tror dere jeg får omgjort bestillingen til PS3-utgaven hvis jeg spør fint? Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Spillmagasinets Pål Willhelmsen var helt frelst i hans anmeldelse! Var morsomt å lese "Ingen over, ingen ved siden!". Han har også senket de 5 (?) andre sekserne han har gitt andre spill til fem etter å ha prøvd Dragon Age. Anmeldelsen til Spillmagasinet En ting som fanget oppmerksomheten min: " Alle dine medkompanjonger, og det blir en god del etter hvert, har alle sin egen sidehistorie og bakgrunn. Hvorfor har den tidligere prestinnen tatt opp sverdet? Hva er hemmeligheten til magikeren som blir med deg? Hvordan er familieforholdene til ridderen som rir ved siden av deg?" Er det sånn at NPCer og du selv kan ri på en hest? Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Du må ikke ta alt så bokstavelig. Bare sånn man sier Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Helvete, det gikk ikke å bestikke spaceworld mannen hvorfor skal kjeltringer få det før meg, som betaler blodpris... CDON har heller ikke sendt mitt eksemplar enda, nå begynner jeg å bli frustrert Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Dragon Age ble visst forsinket hos absoluttspill, så da avbestillte jeg og bestillte fra gamezone heller. Og etter en snau time fikk jeg mail om at det var sendt. Synd at absoluttspill sliter med leverandørene sine for tiden. Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Er jo bare å laste ned fra nettet og spille da ... har man kjøpt det, spiller det ingen rolle. Jeg gidder ikke ta bryet, venter heller til fredag / lørdag, men går jo an og bør ikke gi noen dårlig samvittighet Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Laster av prinsipp ikke ned om jeg kan få tak i spillet innen 2 uker og for en rimelig pris. Og da kan jeg jo heller ikke klage på kjeltringene som stjeler. Endret 3. november 2009 av Joakim Crichton Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Da er endelig Dragon Age ferdig nedlastet! Etter..hm...13 timer, tror jeg. Mange som laster ned fra Steam . Edit: Video Review: http://www.giantbomb.com/dragon-age-origins/61-20738/reviews/ Endret 3. november 2009 av Nostalgic Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Ser ikke ut som at gamezone leverer CE før den 06.11. Er det det står når jeg logger inn. Så spørs det om hvor stor pakken er og om den da havner i postkassen eller på postkontoret. Regner ikke med å ha den før 08. ivertfall Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Laster du ikke ned så du kan klage på kjeltringene? Uff, du må være en kjip kar. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Nei, jeg laster ikke ned fordi da er jeg ikke noe bedre enn kjeltringene. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Ser ikke ut som at gamezone leverer CE før den 06.11. Er det det står når jeg logger inn. Så spørs det om hvor stor pakken er og om den da havner i postkassen eller på postkontoret. Regner ikke med å ha den før 08. ivertfall Vi får sette oss i et mørkt hjørne, krysse fingrene og vente da. EDit: Må vel nesten bli den 9., da den 8. er på en søndag. Endret 3. november 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå