Zudrani Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 off... må si det skuffet meg å høre at folk allerede spiller pirat versjonen Er litt i tvil om jeg skal gå Hard først eller Normal. Tipper det blir hard x) Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Preloader Dragon Age fra Steam nå. Eneste spillet jeg har kjøpt fra dem siden de gikk over til Euro istedet for USD. Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Gleder meg sykt til det kommer! Er jo bare teit å spille litt pirat først -__- Og første gjennomspilling av et RPG må jo være rogue! Få med seg mest mulig dialog og kverulere mest mulig! Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Bruker ikke å prøve å få med meg mest mulig første gang, da skal jeg bare nyte! Lenke til kommentar
ARTO85 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 når kommer gamer sin anmeldelse av DAO? Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Enten i morgen eller i overmorgen, tror jeg. McGroven sa i starten av denne uka. Endret 2. november 2009 av Nostalgic Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Håper på i morgen da Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Spillet fikk en sekser av Dagbladets Anders Bjerring: "Dragon Age svever elegant til sin rettmessige plass på rollespill-genrens øverste spillhylle." Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 kan noen gi link til de anmeldelsene? xD finner ikke noe Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Ingen anmeldelse på nettet av den Dagbladet ga dessverre :/ Bare i avisen Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg gleder meg til fredag, holder på å pre-loade på steam nå, jeg også. Satan, det går treigt... Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Embargo på digitale anmeldelser av spillet er ved midnatt Lenke til kommentar
Millha Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Ikke rart at pirat versionen friste. Ser at den var ute for noen dager siden på xsharex.hemmelig. Men jeg venter heller for det er litt kjekt å ordenlig teste det på konsoll istede for å begynne på ny. Men noen ganger er det slik at jeg laster ned spill, å så kjøper dem vis det er noe jeg beholder. Det er ikke stort på demoer idag. =\ Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Har lasta ned pre load fra steam siden tolv i dag, er på 55% -.- Glad det er preload. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Men noen ganger er det slik at jeg laster ned spill, å så kjøper dem vis det er noe jeg beholder. Det er ikke stort på demoer idag. =\ Samme her, liker å være sikker på at jeg gjør ett skikkelig godt kjøp etter ett par feilkjøp. Laster som regel ned og tester det, om det er bra og jeg liker det etter ett par timer så kjøper jeg det lovlig. Om ikke så forsvinner det fra harddisken fortere enn man kan si "pirat".Dragon Age kommer jeg til å kjøpe på torsdag uansett men, no questions asked Kommer heller ikke til å ødelegge gleden med å laste det ned noen dager i forveien! Bruker ikke å prøve å få med meg mest mulig første gang, da skal jeg bare nyte! Spillet skal nytes, absolutt! Men liker selv også å utforske det og gjøre så mange oppdrag som jeg finner, sli kat jeg får sett så mye av spillet som mulig ved første gjennomspilling. Finner alltid noe nytt ved andre gjennomspilling uansett, spesielt i dette spillet Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 "– Magi skal være noe spesielt i «Dragon Age». Det skal ikke være noe hverdagslig over magi – eller at alle har magiske evner. Dersom noen behersker magi, så skal den være underlagt visse regler. Og i møtet med magi, så skal vanlige mennesker flykte i panikk - akkurat som de ville ha gjort i virkeligheten." Dette gjorde meg veldig spent! Lurer på om vanlige folk faktisk løper i panikk fra deg om du viser tegn til magi? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Meh, jeg elsker rolle spill av denne typen, å jeg vet det her blir best på Pc og jeg har nettopp bestillt ny pc fra komplett, men fortsatt blir jeg trukket mot konsollene og vetta ei hvorfor. :S kan folk fort slenge frem fordelene ved å dra dette på pc ? Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 En fordel er fugleperspektivet som du ikke får på konsoll. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Må man ha fugleperspektiv på pc? Håper ikke det. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Er jo valgfritt, selvsagt Trenger ikke se ovenfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå