Gå til innhold

Dragon Age

Anbefalte innlegg

Har radeon kort, fungerer kun på nvidia, dermed er det ikke maks eye candy på meg :cry:

Nå skal ikke DA:O være et spesielt krevende spill maskinvaremessig, og så vidt jeg har skjønt så brukes det ingen effekter som krever physx-hardware. Se Ross Gardners innlegg i det offisielle forumet. Alt i alt tror jeg dette betyr at Radeon-eiere får se de samme effektene, men at maskinen vil bli mer belastet enn om man hadde hatt et nvidia-kort. Hvilket betyr litegranne lavere FPS, men neppe noe som betyr noe. Det er tross alt et tredjepersons RPG-spill med pausemuligheter og det hele er skills-basert (á la KOTOR), ikke en action-RPG eller shooter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut til å holde seg på 59 fps, så klarer meg for nå :)

Forresten er det normalt tror dere at vifta skal være så høy?

Tror jeg prøver med å slå av catalyst A.I, hvis spillet ikke har multi gpu støtte

Forresten hvilken class var det folk skulle prøve ut, og eventuel

race?

Screenshot av min fyr i et random rom :D

1z2k60k.jpg

Endret av amir90
Lenke til kommentar

Amir90, sitter du på en piratkopier versjon? (vet at det er veldig sannsynlig, men butikken kan jo ha sendt tidlig!)

Hvis det er førstnevnte får vi bare håpe på at du benytter deg av et litt mer rederlig tilbud snart ;)

Edit: Synes personlig at dvergene ser litt snåle ut. Hodet passer liksom ikke helt på kroppen! Synes at kroppen og hodet er kule hver for seg, men føler at de ikke matcher.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Ja men derfor man skal spille som mage på høyere vanskelighetsgrad :) Mer friendly fire er bare moro.

Nå vet ikke jeg hvor mange vanskelighetsgrader det er (noen som vet?), men er det kun 3 så syntes jeg det kan vente til runde 2. Er det derimot 5 eller så, kan det hende jeg skrur opp litt i første runden.

Lenke til kommentar

Amir90, sitter du på en piratkopier versjon? (vet at det er veldig sannsynlig, men butikken kan jo ha sendt tidlig!)

Hvis det er førstnevnte får vi bare håpe på at du benytter deg av et litt mer rederlig tilbud snart ;)

Edit: Synes personlig at dvergene ser litt snåle ut. Hodet passer liksom ikke helt på kroppen! Synes at kroppen og hodet er kule hver for seg, men føler at de ikke matcher.

Det er pirat ja, men jeg har forhåndsbestilt på gamestop, så ta det med ro :D

Ja dverger ser litt snåle ut, men det kan jeg overleve med,

forresten, tror dere grunnen til Bioware brukte in game grafikk til cinemtaics fordi det er mindre ressurs krevende og er lettere å lage en tradisjonell CGI?

Lenke til kommentar

Det er 4, så vidt jeg har forstått det. Easy med 0% FF, Normal med 50% FF (disse har dummere AI), Hard med 100% FF Full AI, Nightmare med 100% FF Full AI pluss at fiendene har resistances og høyere stats.

Flotters, blir nok Hard på første gjennomspilling for meg da. FF er greit, men at AI'en skal bli dummere vil jeg ikke ha noe av.

Spillet fikk 6'er i VG tidligere idag forresten :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...