Akrabra Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Noen som vet hvor jeg kan finne collectors edition til 360, eller hva den enn heter!? prøvde på cdon, men det funker ikke å bestille den der:S merkelig greier Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Her kan du forhåndsbestille https://absoluttspill.no/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage/product_id,3238/category_id,287/option,com_virtuemart/Itemid,1/ Edit: Fikk ikke tiol link direkte, men bare søk etter Dragon Age så finner du det Endret 30. oktober 2009 av nouse4aname Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Noen som vet hvor jeg kan finne collectors edition til 360, eller hva den enn heter!? prøvde på cdon, men det funker ikke å bestille den der:S merkelig greier Hm det var da mystisk. Jeg har bestilt på CDON. Men det er en stund siden, mulig at de har solgt alle. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Vet at i alle fall CE til PC er utsolgt på CDON. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Her kan du forhåndsbestille https://absoluttspill.no/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage/product_id,3238/category_id,287/option,com_virtuemart/Itemid,1/ Edit: Fikk ikke tiol link direkte, men bare søk etter Dragon Age så finner du det konge, takk! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Her kan du forhåndsbestille https://absoluttspill.no/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage/product_id,3238/category_id,287/option,com_virtuemart/Itemid,1/ Edit: Fikk ikke tiol link direkte, men bare søk etter Dragon Age så finner du det konge, takk! Bare hyggelig det CE til PC er vel utsolgt overalt tror jeg. Kan ivertfall ikke se at det er mulig å forhåndsbestille det noen steder lengre. Er glad jeg bestilte når det var mulig. Var faktisk Rider of Reason som tipset om at gamezone hadde fått inn CE. Og da bestilte jeg med en gang. Lenke til kommentar
Spreeky Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Da har jeg forhåndsbestilt Dragon Age: Origins til Xbox 360! Lenke til kommentar
Millha Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Litt seint kansje.... Men jaja... Kjøpte 360 jeg også... Må holde gamepoengene høyt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812374 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Tjohei, så vidt jeg har forstått det, så er de forskjellige Origins-historiene hovedsakelig først i spillet? Noen som har lest noe om det er blitt nevnt om hvordan de går over til hovedhistorien? Jeg har veldig lyst til å spille alle seks origins-historiene først, og så velge den som jeg liker best, istedet for å runde spillet og så prøve en annen. Er sikkert en del inne i hovedhistorien som er bundet til origins-historien, men har forstått det slik at hoveddelen av den er i begynnelsen. Øystein Lenke til kommentar
DubiousCow Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Valg du gjør i starten av spillet påvirker spillet senere også, altså ikke bare mens du holder på med origins-introduksjonen din. Om dette er 'store' innvirkninger med omfattende ringvirkninger kan diskuteres. En stilling man helst må ta er om man ønsker å gå inn for å være ond eller god, eller om man f.eks vil forsøke å ta valgene på bakgrunn av egne "real life" forutsetninger. Jeg tror hvertfall at slike ting gjør en origins verdt å spille flere ganger, om enn bare for å teste hva utfallet av spillet mot slutten hadde blitt om du var ond av natur osv. Jeg er overbevist om at mange valg man møter fatisk ikke har en "fasit", og at det kan skje negative ting senere, selv om man på kort sikt opplever valget som et godt og positivt valg. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Håper Gamer sin anmeldelse kommer i morgen Skulle komme i starten av neste uke. Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Kun tre dager igjen, nå! Jeg kommer til å bli en usosial slask resten av året. Lenke til kommentar
alleibruk Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Steam pre load oppe nå Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 uff, der poppet fram Dragon Age fra noen warez sider. jaja, har kjøpt spillet nå, kan likso godt vente i tålmodighet på det, litt til Eksamen er rett rundt hjørnet uansett, haha Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg lengter sånn etter Dragon Age! Litt irriterende at det må komme ut tidligere i USA... Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Steam pre load oppe nå ! Hadde ikke trodd Steam ville la oss pre downloade! Perfekt! Irriterende at North America får det i morgen. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Min X360 kopi fra CDON er blitt sendt Bør ha det i morgen eller onsdag, senest Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Crack er visst allerede også lagd, huff. De jobber kjapt, lol Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812374 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Der fikk jeg epost om at EAs pre-load for Europa har begynt. Wheee. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Tror kanskje jeg må benytte meg av pirat alternativet. Fikk nettop en uforutsett regning på 7 lapper ;/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå