Millha Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 "Then dont go digital, m8!" Jeg liker personlig "hardcopy" men vis du skal ha system i sakene og kjøpe på nett, så er steam stedet. Får du ikke det host steam, så er det andre valg. Men da går jeg heller i butikken. Men Men. Det er da ikke så mangen spill jeg har kjøpt gjennom steam. Men det jeg har kjøpt, har vær billig. For der er mye tilbud. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Kjøpte PC Gamer for hørte det skulle være en world exclusive review der av spillet. Men virker som det kommer først neste nummer som kommer ut om 5 uker eller noe. Er det gitt ut veldig sent i Norge eller? Lenke til kommentar
Millha Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Tror vi ser det 6-7 her i norge. Men håper det er på dagen. Bestillet online på en side som skulle sende det slik at det er på dagen, så får vi se. Liker ikke å stole på butikker side det kan fort selges ut, og det sjer ofte klatt her i butikkene i rogaland =P Lenke til kommentar
thadon Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Kun en uke igjen. Har egentlig ikke fulgt så særlig med på spillet, bare at det så relativt kult ut. Og når gamestop kom med det fantastiske tilbudet måtte jeg slå til. Har i det siste lest mer om spillet og sett videoer osv. OG SATAN SOM JEG GLEDER MEG!!!11 Kun en uke igjen til mitt eksemplar blir plukket opp. Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Klarer nesten ikke å vente til å hente det! Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 blir digg å hente det ^^ håper bare Gamestop får inn CE, da slår jeg til xD Rart at nesten ingen butikker vet hvor mange CE pakker de får :/ Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Skal være der når Gamestop åpner jeg Håper de har CE til PC da Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 hehe xD jeg må nok vente til kl 1150 :/ har ikke lang-fri før det. men tviler på at det er så mange i kr.sand området som skal ha CE x) men kan jo aldri vite :/ Kanskje litt være i Oslo xD Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Satser på at den ligger i posten når jeg kommer hjem klokken 13.30 torsdag... Så tas det studiedag på fredag! Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hahah xD Begynner sent den dagen jeg, så det passer helt perfekt Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Satser på at den ligger i posten når jeg kommer hjem klokken 13.30 torsdag... Så tas det studiedag på fredag! Tror du at du får det i posten på selve utslips dagen? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Det er vanlig å sende litt før når du har forhåndsbestilt. Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Torsdager er ofte pub og quiz, så fredag + helgen = perfekt for meg ... Og feriedager til gode og ! Mmm, jeg ser en plan Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Da har jeg spilt igjennom Dragon Age: Journeys og fått alle unlocksene . Tok meg 8 timer eller noe men det var morsomt. Likte spillet veldig godt, er et veldig bra flash spill. Kommer nok til å spille igjennom oppfølgeren også selv om det kanskje ikke er unlocks der. Greit å ha et spill som et morsomt man kan holde på med overalt. Lenke til kommentar
Millha Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Har de unlocksene mye å si for dragon age spillet? For jeg har ikke spillet det ferdig... Er faktisk bare i begynnelsen... Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Det tviler jeg på. Nå har jeg ingen faste kilder, men det pleier alltid å være sånn at unlockable items er fine å ha i starten av spillet, men etter en liten stund blir de nokså ubrukelige. Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Sånne unlocks pleier å være totalt uvesentlige etter min mening. Men noe skal man jo fordrive tiden med, og var ganske lett spill så. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Det er ikke akkurat de beste itemsene i spillet for å si det sånn, men de blir til en del nytte tror jeg, serlig i begynnelsen. Jeg er bare litt rar på å skaffe alt jeg kan i spillet. Derfor gjorde jeg ferdig flash spillet. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 men tviler på at det er så mange i kr.sand området som skal ha CE x) *wink wink* Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Absolutt spill skal få lov til å levere meg CE på torsdag (= Det har jeg bestemt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå