Gå til innhold

Dragon Age

Anbefalte innlegg

"Then dont go digital, m8!"

Jeg liker personlig "hardcopy" men vis du skal ha system i sakene og kjøpe på nett, så er steam stedet. Får du ikke det host steam, så er det andre valg. Men da går jeg heller i butikken. Men Men. Det er da ikke så mangen spill jeg har kjøpt gjennom steam. Men det jeg har kjøpt, har vær billig. For der er mye tilbud. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror vi ser det 6-7 her i norge. Men håper det er på dagen. Bestillet online på en side som skulle sende det slik at det er på dagen, så får vi se. Liker ikke å stole på butikker side det kan fort selges ut, og det sjer ofte klatt her i butikkene i rogaland =P

Lenke til kommentar

Kun en uke igjen.

Har egentlig ikke fulgt så særlig med på spillet, bare at det så relativt kult ut. Og når gamestop kom med det fantastiske tilbudet måtte jeg slå til. Har i det siste lest mer om spillet og sett videoer osv. OG SATAN SOM JEG GLEDER MEG!!!11 Kun en uke igjen til mitt eksemplar blir plukket opp.

Lenke til kommentar

Da har jeg spilt igjennom Dragon Age: Journeys og fått alle unlocksene :D. Tok meg 8 timer eller noe men det var morsomt. Likte spillet veldig godt, er et veldig bra flash spill. Kommer nok til å spille igjennom oppfølgeren også selv om det kanskje ikke er unlocks der. Greit å ha et spill som et morsomt man kan holde på med overalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...