Gå til innhold

Dragon Age

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ferdig med DA:J of fikk 4/5 achievements og 2/3 unlockables etter første gjennomspilling. Tok endel lenger enn forventet siden jeg hadde problemer med at mine savegames forsvant etter at jeg logget ut. Måtte også ta den site kampen 3 ganger før spillet registrerte det og lot meg ta den siste spørreundersøkelsen.

Var artig å lvle opp og redigere figuren sin, men hulene og byene ble en smule for repeterende i lengda. Litt frustrerende at visse kombinasjoner av de bedre monstrene kunne drepe min tank speccede warrior på en runde, uten at man kunne gjøre noe for å forhindre det. Skulle også ønske at mana/stamina regenererte etter kamper uten at man trengte mat/potions osv, ble litt kjedelig å gjøre det manuellt etter hver kamp. spesielt med bueskytteren (latterlig høye stamina krav på abilitiene hans.).

Men, alt i alt så var det artig, klarte nesten ikke legge det fra meg klokka 2 i natt!

Lenke til kommentar

noen andre som sliter med at unlocka blir borte når du logger ut? runda spillet en gang og fikk den necken, men nå er den borte.... starta på nytt for få alle tre unlocksa så håper de blir til spillet kommer ut.

Hadde ikke det problemet, men jeg logga meg alltid inn før jeg begynte å spille kanskje det har noe med saken å gjøre.

Lenke til kommentar

Morsomt! Er det noen her som kan det med modding osv?

Jeg pleier ofte å ha litt ekstra tid på vinteren, og tenkte at det ville være morsomt å leke seg litt og muligens lære en ting eller to :) Regner med at det man lærer vil man få bruk for før eller siden uansett!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...