Joakim vas Normandy Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Alle versjonene av DA:O inkludert PS3 versjonen har nå "gone gold" http://www.reuters.com/article/pressRelease/idUS186309+23-Oct-2009+BW20091023 Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Leste litt kjapt der, men hva vil det si at den nå har "Gone Gold"? x) Heldige de i USA som får det den 3. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Klar til å produseres. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Vil PC-versjonen utnytte quad/4 kjerners cpu ? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Det står Quad Core på recommended i alle fall. Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Alle versjonene av DA:O inkludert PS3 versjonen har nå "gone gold" http://www.reuters.c...2009+BW20091023 fargene på hjemmesiden har også skiftet xP Lenke til kommentar
BulletFeed Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 veit ikke om dere vet det, men dragon age journeys er sluppet ut. det er det beste flash spillet jeg har prøvd, og om du runner første part og svarer på spørsmål tre ganger får du ingame neck i DA:O Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Har rundtet spillet engang, det var som mage, men nå staret jeg som rogue, syns det er mye værre. Men absolutt en kjempe bra spill - et av de beste flash spillene jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Er ferdig med DA:J of fikk 4/5 achievements og 2/3 unlockables etter første gjennomspilling. Tok endel lenger enn forventet siden jeg hadde problemer med at mine savegames forsvant etter at jeg logget ut. Måtte også ta den site kampen 3 ganger før spillet registrerte det og lot meg ta den siste spørreundersøkelsen. Var artig å lvle opp og redigere figuren sin, men hulene og byene ble en smule for repeterende i lengda. Litt frustrerende at visse kombinasjoner av de bedre monstrene kunne drepe min tank speccede warrior på en runde, uten at man kunne gjøre noe for å forhindre det. Skulle også ønske at mana/stamina regenererte etter kamper uten at man trengte mat/potions osv, ble litt kjedelig å gjøre det manuellt etter hver kamp. spesielt med bueskytteren (latterlig høye stamina krav på abilitiene hans.). Men, alt i alt så var det artig, klarte nesten ikke legge det fra meg klokka 2 i natt! Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Gikk gjennom det med alle 3. Syntes ikke det var spesielt interessant, men men. I utgangspunktet skulle jeg nok ønsket meg ett større kart, ble så mye klikking for å bevege meg 4 steg om gangen. Lenke til kommentar
BulletFeed Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 noen andre som sliter med at unlocka blir borte når du logger ut? runda spillet en gang og fikk den necken, men nå er den borte.... starta på nytt for få alle tre unlocksa så håper de blir til spillet kommer ut. Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 noen andre som sliter med at unlocka blir borte når du logger ut? runda spillet en gang og fikk den necken, men nå er den borte.... starta på nytt for få alle tre unlocksa så håper de blir til spillet kommer ut. Hadde ikke det problemet, men jeg logga meg alltid inn før jeg begynte å spille kanskje det har noe med saken å gjøre. Lenke til kommentar
BulletFeed Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 logger inn først jeg å, og får noen achivements/unlocks, så logger ut. når jeg logger in igjen har jeg bare autosaven ikke resten og alle achivements/unlocks er borte.... Lenke til kommentar
Cromalic Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Toolset Trailer! Toolset kommer kun til PC, og modules laget fra toolset er kun tilgjengelig på PC, til info. Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Morsomt! Er det noen her som kan det med modding osv? Jeg pleier ofte å ha litt ekstra tid på vinteren, og tenkte at det ville være morsomt å leke seg litt og muligens lære en ting eller to Regner med at det man lærer vil man få bruk for før eller siden uansett! Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Om du er interessert i modding foreslår jeg at du registrerer deg på BioWare sin side, da det er veldig lett å komme i kontakt med andre moddere, og du kan få råd til å forbedre deg. Lenke til kommentar
Cromalic Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) social.bioware.com Easy as pie. Add meg Cromalic som friend om du vil. Endret 25. oktober 2009 av Cromalic Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 logger inn først jeg å, og får noen achivements/unlocks, så logger ut. når jeg logger in igjen har jeg bare autosaven ikke resten og alle achivements/unlocks er borte.... Har samme problem selv, men ikke glem at dette er beta. Det er ikke akkurat finpusset enda. Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 et lite spørsmål innen det med toolset: siden man kan lage egne historier og campaigns og dele med andre. blir det da mulig å ha med stemmene til folkene? eller blir det bare tekst? Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Kanskje det er mulig å spille inn egne stemmer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå