Gå til innhold

Dragon Age

Anbefalte innlegg

Er også veeeldig gøy å lese om folk som ikke får CE, og selv ha vært tidlig nok ut til å bestille fra absoluttspill! =D

(Sorry, men er ganske gøy)

Indeed! Men er litt kjedelig å vente så lenge også. Bestillingen min på CE har vært inne i over en måned allerede, og merker eg begynner å bli mer og mer utålmodig jo nærmere release vi kommer. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Platekompaniet har vel CE forsatt. Brukt PK til de fleste CE/LE Editions i høst jeg skal ha meg.

Blood Dragon armor`en ser tøff ut, og liker det at du får brukt noe som sånt i to forskjellige, og sikkert gangske bra spill. ME1 var jo kanon, ME2 blir det sikkert og DA: Origins ser virkelig lovende ut.

Lenke til kommentar

men noe som irriterer meg litt, er at man ikke er "han" som vi ser i traileren xD

selv om vi egentlig er han bare det at vi velger utsende, men syns han var kul sånn x)

og med tanke på at jeg har sett de trailerene så føler jeg det blir rart å lage en egen :p

men men, håper de lager flere valg i Char creationen. selv om jeg tviler på det :/

egentlig så tror jeg de 2 "Cinematic" trailerene er det som har fått meg til å få lyst til å spille dette spillet :S men vet at det ligner litt på Baldurs Gate så de går det nok bra x)

+ at det er BioWare som lager det x)

Lenke til kommentar

Noen som allerede har begynt å planlegge hvilken class og party de vil ha i spillet? Har sittet og lest litt om de forskjellige NPCene man kan rekruttere til partyet sitt og kom opp med disse.

Meg - Warrior med 2h spesialisering

Morrigan - Virker mørk og mystisk med ett flott lite tilslag av psykopat. Også en potensiell romanse. Også det obligatoriske innslaget av magi i gruppa.

Alistair - Snasent navn. Foruten om det så virker det ut som han er spillets 'comic relief', og humor er noe vi alle setter pris på ;) Kjører 1h med skjold med han for å få litt variasjon fra min figur.

Zevran/Leliana - Usikker på hvem jeg kommer til å ta her. Heller mot Zevran, må bare digge stemmen hans. Må ha med meg en tyv, orker ikke passere en eneste kiste ulåst!

Dere kan se de fleste party NPCer her med unntak av Shale, noen som har en annerledes gruppe de har lyst til å presentere?

http://dragonage.bioware.com/characters/dog.html

Endret av Onkel
Lenke til kommentar

Ser for meg noe slikt:

Meg: Male Human, warrior med sverd og stort skjold<3, kommer til å få han til å se ut som han i trailerene eller Tony Stark xD

Alistair: fordi han virker morsom. sverd og skjold.

Lelina: kan være greit å ha ei kvinnelig bueskyter med seg ^^

Morrigan: Kan være greit å ha 2 jenter ved sin side av og til, og gjør ikke noe om ei av dem kan sort magi og er litt utenom det vanlige x) eller?

tror jeg ender opp med det, skulle ønske man kunne ha 6 stk, har lyst på Sten og War Dog xD

Lenke til kommentar

Tror jeg kommer til å mikse litt hvem jeg tar med meg på quests etc. De som er igjen i campen og ikke med ut får alikevel full experience, og når du kommer tilbake til campen er det bare å levle de opp, gi de eventuelt gear upgrades og ut på tur med nye venner. :)

Jeg er også sikker på at det blir endel background quests som tilhører hver karakter, så da må du ha med forskjellige av og til likevel.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er rimelig idiotisk å slippe DLC på dag en. Jeg som kunde har betalt full pris for en kopi av spillet deres, og så allerede på dag en gir de ut mer content som du må betale for å få tak i. Er BioWare mer interessert i penger enn å lage et godt spill..?

Edit: Og ja, jeg synes DLC'er er en god ide. Men dette er strengt tatt bare en del av spillet de har tatt ut og lagt det som en sidepakke du må betale enda mer for. Snakk om gribber...

Endret av Error
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...