Alpha123 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 SPOILER ALERT!: _Noen andre enn meg som synes questen der hvor du skal bane veien for "patrulje-daten" med Aveline og typen hennes er helt latterlig? Ca 85 banditter måtte bøte med livet pga. av at ei halvkåt dame satte lovedaten sine gjennom basene deres. Jeg føler meg mere som en massemorder i dette spillet enn en slags helt._ Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 ja huff, disse stakkars bandittene, de ville jo bare plyndre og rane i fred Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 ja huff, disse stakkars bandittene, de ville jo bare plyndre og rane i fred Det står tydeligvis dårlig til med økonomien i Kirkwall når ca 90 % av alle jeg møtte i spillet hadde slått seg til landeveisrøveri Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Og alle vaktene er korrupte. Bortsett fra Aveline, Donnic, og hun damen som du snakker med en gang. Lenke til kommentar
BigHurt Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Er på min tredje gjennomspilling nå, som male ranged rouge. Min første var som male mage, og andre som female 2h warrior. Syns spillet er herlig bra! Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Det er veldig gøy å spele som ein type sminke! Lenke til kommentar
veritas86 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 et lite tips. viss noen har kjøpt dragon age 2 så får man nå også mass effect 2 gratis nå. http://dragonage.bioware.com/me2offer Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) et lite tips. viss noen har kjøpt dragon age 2 så får man nå også mass effect 2 gratis nå. Litt ironisk, da kam man lettere se hvor like "hollywodisert" de er (Ironisk pga mange klager på nettop dette), for ikke å snakkeom konsolisert, som selvagt er en fordel om man spiller på en, men ikke alle som gjør det. Endret 6. april 2011 av SimalarioN Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 et lite tips. viss noen har kjøpt dragon age 2 så får man nå også mass effect 2 gratis nå. Litt ironisk, da kam man lettere se hvor like "hollywodisert" de er (Ironisk pga mange klager på nettop dette), for ikke å snakkeom konsolisert, som selvagt er en fordel om man spiller på en, men ikke alle som gjør det. Hva mener du ? vil ikke svare på en måte som går imot hva du mener. Men Mass Effect serien er bunn igrunn en konsoll serie, første var xbox exclusive i evigheter og både 1ern og 2ern bærer preg av det, så lett som menyen man har å se på osv. Om historien er hollywood fiksert og full av klisjeer er noe annet, der er vi enige, dog Mass Effect 2 overrasket meg mer ved senere anledning. =) Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 når jeg hørte dette tilbudet så ble jeg fristet å skjøpe meg Dargon age 2, men jeg har ikke spillt enern. Burde jeg gjøre det før jeg starter med 2'ern? Mvh Lotr Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Nummer en virker som en ganske mye bedre introduksjon til universet, men det er uansett to nokså ... Forskjellige opplevelser. På godt og vondt. Du kan jo kjøpe DA2 og bare ikke spille det på en stund. DA:O er et stort spill, skal litt til å blåse gjennom det på en helg eller noe (slik du kan med DA2). Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Får mer ut av DA2 hvis du spiller DAO først, det er jeg ganske sikker på. Så fryktelig mange direkte henvendelser til hva din karakter gjorde i DAO får man imidlertid ikke (noen er det). Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Og noen av tingene som burde være påvirket av hva din karakter gjorde blir tydeligvis retconnet uansett Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Nummer en virker som en ganske mye bedre introduksjon til universet, men det er uansett to nokså ... Forskjellige opplevelser. På godt og vondt. Du kan jo kjøpe DA2 og bare ikke spille det på en stund. DA:O er et stort spill, skal litt til å blåse gjennom det på en helg eller noe (slik du kan med DA2). Eg klarar fint å blåse gjennom Origins på ei helg... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Saven min sier 50-noe-timer, men hvis du spiller nesten non-stop fredag til søndag så går det sikkert bra. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Nummer en virker som en ganske mye bedre introduksjon til universet, men det er uansett to nokså ... Forskjellige opplevelser. På godt og vondt. Du kan jo kjøpe DA2 og bare ikke spille det på en stund. DA:O er et stort spill, skal litt til å blåse gjennom det på en helg eller noe (slik du kan med DA2). Eg klarar fint å blåse gjennom Origins på ei helg... Ja men det vil gjøre opplevelen dårlig da, å rushe gjennom et spill som DA:O anbefaler jeg absolutt ikke Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Da får jeg handle meg DA2 og så handle DA:O, så får jeg spille første spillet i serien først DA:O er vel ikke så dyrt lenger eller hva? Endret 7. april 2011 av The lord of the rings Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 http://www.amazon.co.uk/gp/offer-listing/B0042RUDNG/ref=dp_olp_new?ie=UTF8&qid=1302196315&sr=8-6&condition=new Koster ikke en formue. Tror Ultimate Edition også er den beste investeringen nå. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Hvis du vil bare ha spillet og ikke noen DLC, så koster det bare 99kr hos Gamestop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå