Malactica Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) "3 pieces of exclusive in-game content: -Bergens Honor -Grimoire of the Frozen Wastes -Final Reason Additional In Game Content -The Stone Prisoner unlockable bonus quest and unlockable character, Shale -An unlockable item for Mass Effect 2 -Get an exclusive in-game item for use in the upcoming title Mass Effect 2" - Dette er det jeg har lyst på. dette er med i digital delux edition du kan kjøpe på steam selv kjøpte jeg den på broadpark games sin side for 150 kroner dyrere en steam sin men der slipper man nok nedlastnings kø og den slippes to dager før der, står det iallefall hehehe edit: skrivefeil Endret 20. oktober 2009 av Malactica Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 dette er med i digital delux edition du kan kjøpe på stem selv kjøpte jeg den på broadpark games sin side for 150 kroner dyrere en steam sin men der slipper man nok nedlastnings kø og den slippes to dager før der, står det i allefall hehehe Aha! Får gruble over om å spille spillet to dager før (+) - nedlastnings kø er verdt 150kr. Mulig det er det... Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 "Bergens Honor" hehe, tipper de i bergen skal ha den Men jeg må få tak i CE edition x) Men i selve spillet, hvor mange "followers" kan man ha? Digger det med followers i spill ^^ Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Tror denne linken har vært vist ørten hundre ganger før, men what the heck: http://store.steampowered.com/app/901037 Der står alt det er å vite om DAODDE. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 "Bergens Honor" hehe, tipper de i bergen skal ha den Men jeg må få tak i CE edition x) Men i selve spillet, hvor mange "followers" kan man ha? Digger det med followers i spill ^^ Kan være 4 stykker i ett party i samme tid, altså deg og tre andre Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 hm... synn med bare 4 egentlig når Baldurs Gate hadde 6 :| men gjør ikke så mye for min del x) er det i det hele tatt noe form for multiplayer i Dragon Age? Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Ikke med første, nei. Men ser ikke bort ifra at det kommer en expansion senere med den funksjonen. På Q/A sa de at de ikke ville at det skulle være multiplayer enda for de ville spillerne skulle bli kjent med storyen først. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Multiplayer hvor vi kan spille 4 stykker sammen høres bra ut. Får håpe det kommer i en expansion da. Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 men er det ingen steder man kan bestille CE versjon i Norge? ser flere utenlandske men tar jo dager å sende det til posten og :/ Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 men er det ingen steder man kan bestille CE versjon i Norge? ser flere utenlandske men tar jo dager å sende det til posten og :/ Har sjekket mange butikker og virker som det er utsolgt, men som sagt et par poster tidligere så er det noen butikker som har en regel om at de legger unna noen kopier som først skal selges på lanseringsdagen, så er du heldig kan du få kjøpt det på selve dagen om du står opp tidlig. Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg må bare forsikre meg helt. Det er Torsdag 5. november spillet kommer? Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Det sies at det den 5. spillene fra selskapet ankommer butikkene, tror det blir den 6. spille først selges. Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Gleder meg som bare det xD skjeldent jeg gleder meg så mye til et spill jeg kan så lite om x) Men tror trailerene har fått meg veldig hypa x) Den E3 traileren var bare Awsome! Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Gleder meg sinnsykt mye, selv! Er ikke ofte jeg gleder meg så mye til et spill, men når jeg først gjør det er det nesten uutholdelig. Ble ikke så overbevist over trailerene med This is the new sh*t låta av Marilyn Manson men etter å ha sett mer på spillet og de andre trailerne var den ikke så ille likevel, faktisk. Endret 20. oktober 2009 av Nostalgic Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Ai ai ai! Kommer allerede 6 november, og jeg som trodde at det var Assassin's Creed B) Gleder meg sinnsykt til spillet kommer! Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 kommer den 5. november Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Kilde? Spillverket sin kalender sier 6. november. Kilde: http://www.spillverket.no/slippdatoer/?q=dragon+age Dette gjelder da som vist på siden for Xbox360 og PC Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Kan faktsik bruke gamer som kilde... Står på noen nettbutikker også. Er også veeeldig gøy å lese om folk som ikke får CE, og selv ha vært tidlig nok ut til å bestille fra absoluttspill! =D (Sorry, men er ganske gøy) Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hvis det er 5. november passer jo det helt perfekt! Rekker ned til byen før skolen for å skaffe meg CE Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 var i noen butikker i dag og hørte med de om når de skulle selge det, de sa 5. november. Men tror ikke det er noe problem og fortsatt få tak i CE for min del. Er noen av butikkene i Kr.sand som skal få inn noen CE men har ikke det på noe nettside Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå