Gå til innhold

Dragon Age

Anbefalte innlegg

"3 pieces of exclusive in-game content:

-Bergens Honor

-Grimoire of the Frozen Wastes

-Final Reason

Additional In Game Content

-The Stone Prisoner unlockable bonus quest and unlockable character, Shale

-An unlockable item for Mass Effect 2

-Get an exclusive in-game item for use in the upcoming title Mass Effect 2"

- Dette er det jeg har lyst på. :(

dette er med i digital delux edition du kan kjøpe på steam selv kjøpte jeg den på broadpark games sin side for 150 kroner dyrere en steam sin men der slipper man nok nedlastnings kø og den slippes to dager før der, står det iallefall hehehe

edit: skrivefeil

Endret av Malactica
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

dette er med i digital delux edition du kan kjøpe på stem selv kjøpte jeg den på broadpark games sin side for 150 kroner dyrere en steam sin men der slipper man nok nedlastnings kø og den slippes to dager før der, står det i allefall hehehe

Aha! Får gruble over om å spille spillet to dager før (+) - nedlastnings kø er verdt 150kr. Mulig det er det...

Lenke til kommentar

men er det ingen steder man kan bestille CE versjon i Norge?

ser flere utenlandske men tar jo dager å sende det til posten og :/

Har sjekket mange butikker og virker som det er utsolgt, men som sagt et par poster tidligere så er det noen butikker som har en regel om at de legger unna noen kopier som først skal selges på lanseringsdagen, så er du heldig kan du få kjøpt det på selve dagen om du står opp tidlig. :)

Lenke til kommentar

Gleder meg sinnsykt mye, selv! Er ikke ofte jeg gleder meg så mye til et spill, men når jeg først gjør det er det nesten uutholdelig. Ble ikke så overbevist over trailerene med This is the new sh*t låta av Marilyn Manson men etter å ha sett mer på spillet og de andre trailerne var den ikke så ille likevel, faktisk.

Endret av Nostalgic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...