Gå til innhold

Dragon Age


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen screenshots av spillet, for dem som er interessert, har bare fått spilt et par timer. Kan sikkert laste opp flere hvis det ønskes, eventuelt filme en 15min random gameplay video på youtube for dem som ikke har forhåndsbestilt ennå.

 

591354.jpg

cc5671.jpg

db24d5.jpg

1c69b0.jpg

874a64.jpg

807cbc.jpg

e7af30.jpg

 

 

Mitt førsteinntrykk så langt er at både bilde og lyd har blitt et hakk bedre, ikke minst føler jeg at dialogene flyter bedre (godt å høre hovedpersonen snakke!). Og hard, er vanskelig, iallefall i begynnelsen, spørs hvordan det skalerer når tida går.

Anbefaler forresten å ha voice volume på maks, deretter de andre noen hakk lavere, dialoger var for lavt syntes jeg :p

 

edit: bildene ble tatt i 1920x1200, dx11 (bruker dog kun dx10 effekter) High, AAx0, AFx16, ambient something er slått av.

Endret av amir90
Lenke til kommentar

Vel, bra at de fekk det til å virke! Er så ekstremt misunneleg :p

Har starta å unngå dei aller fleste forum som handlar om Dragon Age, av frykt for spoilers! :p

 

Sjekka nettopp sjølv, og min Signature Edition har blitt sendt, tipper eg får den på torsdag eller fredag.

Endret av Flosshatt
Lenke til kommentar

Så nettopp at EA-kontoen min har 7 registrerte promotions for DA2, ganger tre (en for hver plattform) ... Før jeg i det hele tatt har kjøpt spillet. Med Signature Edition blir det vel fem nye eller noe - og jeg har verken Dead Space 2 eller de der kjedespesifikke preorder-tingene. :p

Lenke til kommentar

Ser jo ut som anmeldelsene er rimelig positive, story ser ut til å være knallbra skal man tro de anmeldelsene. :)

 

Håper at signature edition dukker opp imorgen nå ja. :)

 

Så nettopp at EA-kontoen min har 7 registrerte promotions for DA2, ganger tre (en for hver plattform) ... Før jeg i det hele tatt har kjøpt spillet. Med Signature Edition blir det vel fem nye eller noe - og jeg har verken Dead Space 2 eller de der kjedespesifikke preorder-tingene. :p

 

Jepp samme her, men det kan ha noe med at jeg har hatt alle konsollene. :D Har bare Ps3 og PC nå, men virker som xbox promotions følger pc kontoen av en eller annen grunna.

Lenke til kommentar

Har opplevd problemet selv, kamerat hjalp meg. Ren gjett er a) Servicen til Dragon Age ikke startet eller B) den er ikke engang installert. Ett kjapt google søk vil fortelle deg hva du trenger å gjøre, men kan ta det jeg husker fort.

 

En: kjør services.msc og se om dragon age servicen ligger der, er der men ikke igang sett den på automatic og start den. Problem løst.

 

To: er den ikke der? Finn installutil.exe (ligger under windows mappen ett sted) og legg den i samme mappe som DaupdaterSvc.Service (C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\dragon age ultimate edition\bin_ship for steam).

 

Gå så inn i CMD cd C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\dragon age ultimate edition\bin_ship

 

Skriv så installutil.exe DaupdaterSvc

 

litt usikker på den siste, men som sagt, google knows.

 

Har jeg en stor kvise jeg hater med dragon age er det hvor tragisk det skal være å få DLC til å fungere, er merkelig mye stress for å få det til kontra alle andre spill. Håper dette er fikset til DA2 ellers blir jeg faktisk ganske sur.

Lenke til kommentar

 

Jepp samme her, men det kan ha noe med at jeg har hatt alle konsollene. :D Har bare Ps3 og PC nå, men virker som xbox promotions følger pc kontoen av en eller annen grunna.

 

DA2-promotionene har jeg for alle konsollene, selv om jeg har spilt alle Bioware sine nyere spill på PC. Om jeg skal gjette vil jeg tro at alle disse pre-releasepromoene er gyldige på alle plattformer fordi, vel, spillet var ikke ute da man fikk dem registrerte, og Bioware har jo i grunn ingen måte å spå hvilken plattform du skal kjøpe DA2 til. Og om de gir meg koder til PS3 - en konsoll jeg ikke har, og neppe noensinne kommer til å ha med mindre jeg vinner julekalenderen til gamer.no eller noe - så bruker det jo ikke akkurat opp plassen på internett.

 

DA:O og ME2-greiene mine er kun til PC, med unntak av Blood Dragon Armor-koden til ME2, som er til Xbox også - sannsynligvis basert på samme prinsipp som det over. :p

Lenke til kommentar

 

Jepp samme her, men det kan ha noe med at jeg har hatt alle konsollene. :D Har bare Ps3 og PC nå, men virker som xbox promotions følger pc kontoen av en eller annen grunna.

 

DA2-promotionene har jeg for alle konsollene, selv om jeg har spilt alle Bioware sine nyere spill på PC. Om jeg skal gjette vil jeg tro at alle disse pre-releasepromoene er gyldige på alle plattformer fordi, vel, spillet var ikke ute da man fikk dem registrerte, og Bioware har jo i grunn ingen måte å spå hvilken plattform du skal kjøpe DA2 til. Og om de gir meg koder til PS3 - en konsoll jeg ikke har, og neppe noensinne kommer til å ha med mindre jeg vinner julekalenderen til gamer.no eller noe - så bruker det jo ikke akkurat opp plassen på internett.

 

DA:O og ME2-greiene mine er kun til PC, med unntak av Blood Dragon Armor-koden til ME2, som er til Xbox også - sannsynligvis basert på samme prinsipp som det over. :p

 

Det er nok det som får internett til å bryte sammen skal du vite :p

Lenke til kommentar

Leste nettopp Eurogamer sin anmeldelse og det var som forventet... :p Skuffet..., dette ender på ventelista til det blir billig :)

 

"If the gloriously messy stat-heavy guts of the RPGs of old are being carved out and replaced by simple mechanisms, it's not because the Bioware designers want to appeal to drooling simpletons. It's because they want us to engage with story rather than statistics."

 

høres ut som en lame unnskyldning og ikke et must.

Enig <_<

Lenke til kommentar

Til dere uvitende som har kjøpt Steam versjonen av DA2: Du kan bypasse Pre-Load ved å bruke en Amerikansk proxy

 

Som ikke alltid er like lurt, ettersom det kan bli tolket som at kontodetaljene dine har lekket og at noen prøver å bruke kontoen din fra et annet sted i verden. Dette kan føre til at kontoen din blir stengt og at du må gjennom kundeservice og litt fram og tilbake for å få bekreftet at det faktisk er du som er den rettmessige eieren av kontoen. Vet noen prøvde seg på det ved Civ V-slippet...

Lenke til kommentar

Fin user score på metacritic :p Blir ikke kjøp.

 

Leser man anmeldelsene til de som gir spillet null skjønner man fort hvorfro den er såpass lav og at alt for mange av dem gir spillet null fordi Bioware ikke lagde DA:O på nytt. Måtte flire når jeg leste en del av de tekstene til morgenen idag hvor majoriteten av de som skrev viste tydelig at de ikke var interessert i å bedømme spillet på en "rettferdig" måte. Så den user scoren den får på metacritics tar jeg med knusende ro, er ikke annet enn en gjeng DA:O hardcore fanboys som gråter over at spillverden ikke står stille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...