Anech! Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Da har de forandret DDE siden sist jeg så på den, men jeg har uansett lyst på greiene! Release skulle være 5Nov i Europa, men Steam har flyttet litt rundt tror jeg. 6. november i Europa sist jeg sjekket, men EA gir ut på torsdager i norge, derfor 5. =) Lenke til kommentar
BulletFeed Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 da har jeg laget meg en fyr på CC, hva synes dere? Lenke til kommentar
Cromalic Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Da har jeg laget noen også. Anbefaler alle å skaffe dette til PC. Dragon Age Toolset (editoren som gjør at man kan lage egne moduler) kommer kun til PC versjonen (gratis via nedlasting), og dvs at man kan få nesten uendelig med ekstra content bare ved å laste ned user made modules. Mange av modulene som var lagd av brukere til NWN/NWN2 var langt bedre enn det campaignet som fulgte med spillet, og i og med at editoren er det samme som BioWare har brukt til å lage sitt campaign til Dragon Age kan vi forvente oss mange sabla gode stories. For ikke å snakke om hvis du vil lage noen egne. Her er en demonstrasjon av DA:O Toolset for de som vil ta en titt: Lenke til kommentar
Cromalic Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Btw, toolset demonstrasjonen går over 6 deler. Og merk at toolset videoene er over ett år gamle, så både spill og toolset ser mye bedre ut nå enn den gang. Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 noen som klarer å lage en som ligner på han som de bruker i trailerene og det? x) Lenke til kommentar
Cromalic Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Gjorde et forsøk, men det er ikke lett å få til akkurat han. Foreløpig finnes ikke den eksakte hårstilen og ingen arr, men det kommer nok etter hvert (enten fra BioWare eller modders). Legg også merke til at det er ganske mørkt i character creation rommet, så både hudfarge og hår blir lysere når man er utendørs. Endret 19. oktober 2009 av Cromalic Lenke til kommentar
Cromalic Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Men det må sies at det er mange på social.bioware.com som har laget utrolige "celebrity look alikes". Så må linke noen fordi de er ganske bra! Bonnie: Hayley Williams: Shepard Book fra Firefly: Samuel L. Jackson: Rihanna: Natalie Portman fra V for Vendetta: Faith fra Mirror's Edge: Finnes drøssevis som folk har laga, et par eksempler Dr. House, Chuck Norris, Jason Statham, Uma Thurman, Kirsten Bell, Johnny Depp og Barack Obama. Endret 19. oktober 2009 av Cromalic Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Kult Håper de lager mye mer å velge mellom angående hår, arr og sånt. Gleder meg noe veldig til dette, så just den nyeste traileren xD BTW: Noen som vet om den Blood Dragon Armoren er noe man får med spillet når man kjøper det? så ut som om det var det men ble litt usikker. Og er det noen steder man kan få ekstra ting hvis man pre-ordrer det? og hvor burde jeg kjøpe Collector Edition eller noe sånt? Endret 19. oktober 2009 av Andy.N Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Ble ganske fornøyd med noen karakterer, men totalt sett syntes jeg de har noen mangler: - Når det gjelder kroppsfasong / høyde som jeg gjerne skulle kunnet justert. - Tennene, som jeg gjerne skulle hatt hvite - Syntes det var vanskelig å lage pene alver, merkelig nok. Mye lettere med humans. - Skulle gjerne hatt flere hårtyper, arr, osv. Men alt i alt, bra - likte spesielt at du kan lage ditt eget ikon for karakteren som vises. Lenke til kommentar
Cromalic Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Kult Håper de lager mye mer å velge mellom angående hår, arr og sånt. Gleder meg noe veldig til dette, så just den nyeste traileren xD BTW: Noen som vet om den Blood Dragon Armoren er noe man får med spillet når man kjøper det? så ut som om det var det men ble litt usikker. Og er det noen steder man kan få ekstra ting hvis man pre-ordrer det? og hvor burde jeg kjøpe Collector Edition eller noe sånt? Klikk her! Som du ser finnes det 2 DLC's ved launch, men Stone Prisoner er inkludert i alle nye kopier av Dragon Age, og det samme er Blood Dragon Armor. Stone Prisoner må bare kjøpes dersom du kjøper spillet fra en venn eller noe, da du mest sannsynlig ikke får med den digitale koden for gratis nedlasting av DLC'n siden den er allerede brukt. Warden's Keep er inkludert i noen Collector's Edition (de som lastes ned digitalt tror jeg), men jeg har ikke helt oversikten selv. Virker som du får litt forskjellig basert på hvor du kjøper spillet og om du eventuelt preordrer. Warden's Keep kan uansett kjøpes separat. Du kan jo kikke hos Dragon Age og Direct2Drive. Dragon Age kommer dessuten på Steam (og Impulse mener jeg). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812374 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Dragon Age Online Deluxe Edition kan ikke kjøpes fra Direct2Drive Uk, har fått svar fra dem nå Kun til EU og UK. Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Natalie Portman look-alike figuren var utrolig godt laget! Hadde jo samme uttrykket i øynene og greier! Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Min karakter i Dragon Age En ond magiker som heter Nostal Har prøvd å bestille Collector's Edition til PC, men er utsolgt over alt, siden jeg ikke finner noe så vurderer jeg å kjøpe det via Steam. Men der virker det som release er først 7. November som er 1-2 dager (?) Etter release her i landet. Dessuten er det ekstra dyrt med tanke på at de våger å skifte kursen til euro. Men tar det lang tid å laste ned Dragon Age fra Steam? Må jo bli tusenvis som laster ned fra serverne på en gang? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Nostalgic du kan jo gå til gamestop og fohåndsbestille der, og håpe du er tidlig nok ute til å få byttet spillet til CE. Er sånn jeg gjør det nå. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Tviler på at de har noen kopier av CE igjen, har sjekket 20 butikker på Internett og ingen har noen eksemplarer igjen . Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 I butikken hos gamestop så har den en policy at de har et visst antall som de ikke selger før på dagen det skal gis ut. Det vil si at hvis du har forhåndsbestilt så kan du komme på dagen det gjelder of få en CE edition for litt ekstra penger. Må bare være tidlig ute den dagen. Selv kommer jeg nok til å være der på åpningstid for å sikre med en CE kopi. Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Jeg og har sjekket...virker som det er ribbet Endte med at jeg bestilte fra steam...egentlig bedre med mer gameplay enn et tøystykke spør du meg. Endret 20. oktober 2009 av LinoraN Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg og har sjekket...virker som det er ribbet Endte med at jeg bestilte fra steam...egentlig bedre med mer gameplay enn et tøystykke spør du meg. Det er jo snakk om spesielle items også som følger med i Collectors Edition? Trodde jeg ihvertfall..Har du regnet ut hvilken dag det kommer ut på Steam? Tror det er den 7. men så er jeg dårlig til å regne, da..og du tror ikke det blir vanskelig å laste ned fra steam når sikkert hundre tusen andre har bestilt og skal laste end fra serverne deres? Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Det er jo snakk om spesielle items også som følger med i Collectors Edition? Trodde jeg ihvertfall..Har du regnet ut hvilken dag det kommer ut på Steam? Tror det er den 7. men så er jeg dårlig til å regne, da..og du tror ikke det blir vanskelig å laste ned fra steam når sikkert hundre tusen andre har bestilt og skal laste end fra serverne deres? Ja, det ser ut til at det blir den 7., som er litt kjipt. Ettersom spillet er ganske stort håper jeg de gjør forhåndsnedlasting tilgjengelig før releasedagen eller så blir det kaos. Forskjellen mellom digital og boxed er at i boxed får du ikke Wardens Keep pakken, men isteden cloth map og tin case. Det er og forskjell på items man får fra butikkene ved å forhåndsbestille. Mener jeg har fått med det meste da.. The Dragon Age Origins Collector's Edition comes with: -Tin Case Bonus DVD including: -A making of documentary -Soundtrack -Trailers -Wallpaper -Concept art video -Strategy tips Cloth Map 3 pieces of exclusive in-game content: -Bergens Honor -Grimoire of the Frozen Wastes -Final Reason Additional In Game Content -The Stone Prisoner unlockable bonus quest and unlockable character, Shale -An unlockable item for Mass Effect 2 -Get an exclusive in-game item for use in the upcoming title Mass Effect 2 Pre-order Bonuses: -The GameStop Exclusive Feral Wolf Charm - With this charm, hunters claim that they are enchanted on moonlit nights by scantily clad witches deep in the heart of the Korcari Wilds. As if that's not enough, the charm also adds to your armor and increases your health regeneration. -The Memory Ring - Allows your character to accumulate experience points at an accelerated rate and level up more efficiently. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) "3 pieces of exclusive in-game content: -Bergens Honor -Grimoire of the Frozen Wastes -Final Reason Additional In Game Content -The Stone Prisoner unlockable bonus quest and unlockable character, Shale -An unlockable item for Mass Effect 2 -Get an exclusive in-game item for use in the upcoming title Mass Effect 2" - Dette er det jeg har lyst på. Endret 20. oktober 2009 av Nostalgic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå