Crowly Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Hyggelig tillegg for PC, med bra nok skjermkort High Resolution Texture Pack for the PC version of Dragon Age II This will add the option to enable higher detail replacements for most textures in game. A big difference will be noticed on level art especially. Requirements: Using high-resolution textures requires a graphics card with at least 1024MB video memory. Most of the benefits from the Hi-resolution textures will only be seen if you are able to run the game in DirectX 11. To manually download your new content on the PC: Download the installer from the link below and run it. Run Dragon Age II. Open the Options menu. Select Video options. Check the "Hi-resolution textures" checkbox. Note: In order to enable the "Very High" setting you will need a video card that supports DX11 and the latest drivers. Endret 8. mars 2011 av Crowly Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) 31 timer til Steam versjonen blir sluppet! Jeg må forte meg å spille ferdig Awakening Endret 8. mars 2011 av HailTheUser Lenke til kommentar
ExE Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 31 timer til Steam versjonen blir sluppet! Jeg må forte meg å spille ferdig Awakening Hvor langt er Awekening? Vurderer å kjøpe fra Steam, rekker jeg å spille igjennom til DA2? Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Awakening er 10-15 timer. De får vel ikkje starta spelet den 10. uansett når de får det, siden det er release date. Hadde tenkt til å fullføre DA:O+A saven min i dag, er på siste quest i Awakening (så har den + Golems + Witch Hunt igjen), men spelet krasjer kvart. 5. min! Har aldri opplevd det før, og er ekstremt irriterande at det skulle skje no, siden eg starta denne saven berre for å ha ein import save (har mista alle dei andre savegames)! Endret 8. mars 2011 av Flosshatt Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Preloading er nå mulig! Hadde også tenkt å varme opp med DAO, men det krasjer hele tida. Jeg fatter ikke hva som er galt, det har jo fungert prikkfritt tidligere. Ja, selvfølgelig har jeg oppdatert alt. Jeg er alltid oppdatert. Endret 8. mars 2011 av YellowCake Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Platekompaniet hadde visst allerede sluppet spillet i hyllene, så da blir det DA2 på meg i kveld, gitt! Hvor i landet holder du til? Skulle vel ikke tilfeldigvis være Bergen? ;D Lenke til kommentar
ExE Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Preloading er nå mulig! Hadde også tenkt å varme opp med DAO, men det krasjer hele tida. Jeg fatter ikke hva som er galt, det har jo fungert prikkfritt tidligere. Ja, selvfølgelig har jeg oppdatert alt. Jeg er alltid oppdatert. Preloading ble vel mulig en gang i helgen, på steam i alle fall. Jeg gjorde det i helgen. Håper det stemmer at det blir åpnet for spilling 00.00 10. mars. Endret 8. mars 2011 av Almon Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Ser ut som Dragon Age ferdighetene er i orden. Klarte nettopp å endelig drepe High Dragon på Blackmarsh /gledesrus Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hvor i landet holder du til? Skulle vel ikke tilfeldigvis være Bergen? ;D Niks, men det hender stadig vekk at folk slipper for tidlig på flere forskjellige butikker. Jeg dro dit i det håp om at akkurat det skjedde. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Dagbladet/Pressfire/Hva de nå er har en anmeldelse oppe, med en del mindre fawning enn VG. http://www.pressfire.no/anmeldelser/PC/3181/dragon-age-ii IGN har også en intetsigende anmeldelse som ender på en forutsigbar åtte komma et eller annet. Endret 8. mars 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Amerikanerene sitter vel og koser seg meg DA2 nå (Bastards ) @ShampooMacTavish Hvis du får spilt DA2 nå i kveld, så hadde det vært nice om du kunne delt ditt førsteinntrykk her Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Skal jeg så gjerne. Har ikke spilt demoen, kun sett et par videoer, så jeg er ikke helt sikker på hva jeg har i vente. Spennende å se hvilket hylekor jeg ender med å støtte meg mest mot, konsollifiserings-gjengen eller BioWare-fanboyene. Har forøvrig installert High Res Texture Pack også, spennende å se hvordan det blir. Endret 8. mars 2011 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Amerikanerene sitter vel og koser seg meg DA2 nå (Bastards ) @ShampooMacTavish Hvis du får spilt DA2 nå i kveld, så hadde det vært nice om du kunne delt ditt førsteinntrykk her Også for Europeere for dem som vet hvordan å tukle med registre Lenke til kommentar
ExE Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Skal jeg så gjerne. Har ikke spilt demoen, kun sett et par videoer, så jeg er ikke helt sikker på hva jeg har i vente. Spennende å se hvilket hylekor jeg ender med å støtte meg mest mot, konsollifiserings-gjengen eller BioWare-fanboyene. Har forøvrig installert High Res Texture Pack også, spennende å se hvordan det blir. Hvordan specs har du på pcen? Lurer på om det er noe vits for meg å legge inn den packen. Har Radeon 5870 1Gb, i7-930, 8Gb RAM. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Herre! Av alle ting har disse folkene en Release Date Check! Fikk failed da jeg kjørte den, noen som vet hvordan man kommer rundt? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 http://www.eurogamer.net/articles/2011-03-08-dragon-age-ii-review eurogamer anmeldelse ute. liker spesielt en phrase der If the gloriously messy stat-heavy guts of the RPGs of old are being carved out and replaced by simple mechanisms, it's not because the Bioware designers want to appeal to drooling simpletons. It's because they want us to engage with story rather than statistics. høres ut som en lame unnskyldning og ikke et must. Man kan ha begge deler, ole brumm sier det selv ja takk begge deler Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Not cool. Jeg vet ikke hvordan man bypasser noe sånt. Det er enten Google eller ventetid. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Virker som om det hele har noe med SecuROM å gjøre. Noen som har en guide om hvordan man fjerner SecuROM i Windows 7? Ser ikke ut til å finne det på Google. Whey, kom meg forbi! Fulgte bare denne guiden fra punkt 4 og nedover. Endret 8. mars 2011 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Er ikkje SecuROM. Siterer Christ Priestly frå denne tråden: Dragon Age 2 Release Control (non-Steam versions)Does not use securom. It does not install anything to the PC. Sole purpose is to check with a server to validate whether the game release date has passed or not. It completely removes itself after the game release date has passed. You will not be able to play until that date has passed. Dates & times are set to the retail street date per country. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå