Gå til innhold

Dragon Age

Anbefalte innlegg

Gametrailers er jo de mest ubrukelige av alle spillmedier man tenke seg. De får IGN og GameSpot til å virke profesjonelle til fingerspissene.

var strengt tatt det jeg mente ;) de er så kjøpt og for den saks skyld oppbrukt, men de viser video! 1 pluss

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke for å spore av noen diskusjon her, men har lagt merke til en ting når jeg preloadet fra EADM. Kjøpte DA2 10. januar, og fikk jo da gratis "upgrade" til BioWare Signature Edition. Men det står ikke Signature Edition noe sted på det jeg har preloadet. Er dette normalt? Eller har EA screwed up ett sted på veien?

har du fått noen mail med koder eller lignende?

skal bli spennende og se når spillet kommer, er sendt idag så burde ha det den 9. eller 10. hvis posten gjør ting rikitg. :)

Lenke til kommentar

Taktikk handler ikke bare om å trykke på rett knapp til rett tid, men også om plassering. Sverdhugg kan unngås ved å smette til siden og angrep gjør mer skade bakfra eller fra flankene.

Får litt inntrykk av at vedkommende aldri spilte DA:O. Alt det der, bortsett fra at evades var passive, var jo allerede på plass.

Lenke til kommentar

Taktikk handler ikke bare om å trykke på rett knapp til rett tid, men også om plassering. Sverdhugg kan unngås ved å smette til siden og angrep gjør mer skade bakfra eller fra flankene.

Får litt inntrykk av at vedkommende aldri spilte DA:O. Alt det der, bortsett fra at evades var passive, var jo allerede på plass.

DA:O anmeldelse ditt inntrykk er nok litt feil ja.

Lenke til kommentar

Jeg finner ingen byline, er det samme fyr som skriver alle VG sine anmeldelser?

Har sett andre personer som anmelder hos VG, men aner ikke hvor mange forskjellige anmeldere de har. Dragon age ser det ihvertfall ut til å være samme fyren som har anmeldt.

Lenke til kommentar

Har gravd opp DA:O+A igjen, fikk plutselig lyst til å spille det igjen, og sjekke ut de to siste DLC'ene som ikke var ute sist. Jeg husker spillet (på PC ihvertfall) var plaget av døye lasteskjermer som tok lengre og lengre tid mens man spilte, men det var aldri verre enn å starte spillet på nytt for å bli kvitt problemet. Nå når jeg satt med ned med spillet igjen derimot kræsjer spillet som en gal, får sjelden spilt mer enn 20-30 minutt mellom hver kræsj til vista skrivebordet! Jeg lette litt rundt for å finne løsninger men det eneste jeg fant var en som mente det hjalp å slå på "forced surround for headset" i lydoppsettet for spillet og å spille med lav oppløsning og detaljer. Jeg prøvde dette men det hjalp ikke en døyt.

Så da lurer jeg på: Er det noen der ute som har vært borti dette, og som vet om noen måte å bli kvitt den stadige kræsjingen? Spillet steamversjonen av DA:O, har og awakening installert og de fleste dlc's, og spillet er oppdatert til siste patch. Har også prøvd oppdatering av drivere for nvidia grafikkortet, uten at det hjalp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...