Gå til innhold

Dragon Age

Anbefalte innlegg

Var inne og kikket etter litt lore og karakter info på en Dragon Age Wiki side og bestemte meg for å finne ut litt mer om personene du kan gruppere deg med. Fant ut mye artig trivia og info, men klarte ikke å finne ut noe om han korthårede Grey Wardenen med blå øyne som var i CG traileren, og andre trailere også for den saks skyld. Er han faktisk en NPC i spillet man kan alliere seg med eller er han bare en medlemmet i gruppen som representerer "spilleren"?

Denne karen skal representere spilleren ja.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte nettopp Dragon Age: Origins Digital Deluxe Edition , er dette den beste versjonen man kan få ?

Der du får med mest, jah, Men du får jo ikke noen boks eller kart osv!

Det er jaggu godt ! Du aner ikke hvor mye møk som samler seg opp etter å ha kjøpt data-spill i over 20 år ! Jeg betaler gledelig litt ekstra for å slippe mer søppel ;)

Lenke til kommentar

Var inne og kikket etter litt lore og karakter info på en Dragon Age Wiki side og bestemte meg for å finne ut litt mer om personene du kan gruppere deg med. Fant ut mye artig trivia og info, men klarte ikke å finne ut noe om han korthårede Grey Wardenen med blå øyne som var i CG traileren, og andre trailere også for den saks skyld. Er han faktisk en NPC i spillet man kan alliere seg med eller er han bare en medlemmet i gruppen som representerer "spilleren"?

Denne karen skal representere spilleren ja.

Takker for svar, var egentlig litt redd for det. Må nok lage en warrior med nogenlunde likt utseende for max mengde innlevelse ;)

Lenke til kommentar

Da har jeg altså

Prosessor: Intel® Corei7 CPU 920 @ 2.67GHz 2.67GHz

RAM: 6GB

Systemtype: 64bit

Skjermkort: ATI Radeon HD 4800 series 1GB RAMx2

Var vel det jeg fant.

Kult,vi hadde ganske lik spesifikasjoner.

Men vil gjerne vite eksakt hvilket skjermkort du har.

Trykk på start --> Skriv "dxdiag" ikke med " --> trykk enter --> Si ja/yes på beskjeden som kommer (dette er ikke farlig for maskinen din) --> trykk på skjerm/display og fortell hva som står under "name" :)

crap

360 eller pc, klarer ikke å velge!!! :cry:

Ikke noe å tenke på engang, spill av denne typern er skapt for PC.

Så lenge man har en gamp som er kraftig nok!

Det skal jeg nok ;)

Men da er jeg nødt å punge ut litt penger, regnte med å kaste vekk 2 gamle 360 spill, men sånn er det.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte nettopp Dragon Age: Origins Digital Deluxe Edition , er dette den beste versjonen man kan få ?

Der du får med mest, jah, Men du får jo ikke noen boks eller kart osv!

Det er jaggu godt ! Du aner ikke hvor mye møk som samler seg opp etter å ha kjøpt data-spill i over 20 år ! Jeg betaler gledelig litt ekstra for å slippe mer søppel ;)

WHAT?! Jeg er heeelt motsatt! Du vil jo ha boksen!

Lenke til kommentar

Vet noen hvor mye DLC-en, som skal bli gitt ut samtidig som selve spillet, kommer til å koste? For jeg har kanskje tenkt å kjøpe Digital Deluxe edition på Steam, der man får alle DLC-ene + noe utstyr. Hva er best økonomisk? Kjøpe Dragon Age for 360kr og så kjøpe DLC, eller kjøpe Digital Deluxe for 450kr inkludert DLC?

Og nei, jeg bryr meg ikke om selve boksen :p

Endret av peasandpeace
Lenke til kommentar

Der forhåndsbestilte jeg deluxeutgaven fra steam.

Gidder ikke betale ekstra for addons når du får dem med gratis fra digitalversjonen.

Steam er for oss late og som har levd en stund ;) Skulle jeg hatt en hylle med spillboksene mine på, måtte den ha vært på 30.9 meter .

Lenke til kommentar

Du får kun Wardens Keep i Deluxe Edition, ikke The Stone Prisoner f.eks.

Ikke helt riktig.

Fra: Originalkilden.

Så ser jeg tydelig at du får med både Wardens Keep ekstra, samt stone prisoner og dragon blood armor.

Wardens Keep i digital deluxe versjonen, er i stedet for de greiene du får i boksen i deluxe versjonen, så det er forskjellen mellom digital og boks så vidt jeg har sett.

Nå spiller det sikkert ikke noen stor rolle, men jeg kjøper like gjerne totalpakken med en gang uansett :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...