Craxmerax Skrevet 22. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2011 150kb/s Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 40%, men jeg får ikke prøvd den før i morgen uansett. Basert på det skilltrærne tror jeg det blir Warrior denne gangen. Virket mest interessant. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Download url http://www.gamershell.com/news_111684.html Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Seriøst, ingen forskjell fra enern på pc? Yaaay ) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Har spilt det første litt på PS3 og på PC, virker som nr2 på konsoll er mer action orientert etter video klipp jeg så. Laster ned til PC nå og til PS3 ikveld når den kommer ut....skal bli spennende å kjøre dem side by side Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Ingen kan anklage Bioware for dårlig porter isåfall! Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Argh, jeg elsker dette spillet! Sliter fortsatt med at lyden ligger 2 sekunder bak i cutscenes, får se om jeg fikset det denne gangen, gadd aldri gjøre det med eneren, selv om jeg spilte gjennom 9 ganger o.o Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 22. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2011 Jeg har lyst til å si: "Hva sa jeg" til de som var så innmarri skeptiske før Hastigheten hoppet nettopp opp til 1,5mb/s ^_^ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Starter opp demoen nuh...."fniser som ei lite jente" Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 22. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Nå starter jeg :D Endret 22. februar 2011 av Craxdm Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 22. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) OH MY GAWD! Rått! Überkult! Fantastisk! Strålende! Jeg er frelst. Jeg gleder meg til 11. Mars! Spilte som mage. Fy flate hvor kult mage var blitt nå i toeren. For meg var det en million ganger kulere enn i Origins. Warrior virka nokså likt og rogue fikk jeg ikke prøvd så mye. Isabela var muligens den vakreste spillfiguren jeg noen gang har sett, Varric var awesome med crossbowen og mannlig Hawke var råkul. Eneste negative jeg har å komme med var lydeffektene. Dragen hørtes nokså tam ut. Burde hatt ti ganger kraftigere røst. Pluss at det var dumt at Bethany var søstra di. Broren var rett og slett kjedelig. Dette ble utrolig teit skrevet, men jeg ble ganske oppglødd! Endret 22. februar 2011 av Craxdm Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Har spilt litt med mage nå, OG JEG ELSKER DET!! Håper det blir gitt ut en "Bethany lever uansett" mod kjapt! Isabela var også elsk, ja Endret 22. februar 2011 av Joakim vas Normandy Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 22. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2011 Begynner på runde nr. 2 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Hvor skal man begynne..... Var skeptisk på bakgrunn av det jeg hadde hørt om spillet, men dette var faktisk dårligere enn jeg hadde fryktet. Dette er såklart PC-versjonen. Konsollversjonen er sikkert OK til å være konsoll, men hvorfor vil noen ikke spille et slikt spill på PC i utgangspunktet? - Først og fremst er det dette kameraet. Har tidlige builds hatt -enda- mindre mulighet til å zoome ut? Det er helt grusomt, og man mister totalt oversikten. Man har jo bedre oversikt i Warcraft 3. Er jo komplett umulig å se hvor man sikter med en mage, og hvis jeg fokuserer på en tank, så merker jeg ingenting før magen plutselig er omringet av en gjeng fiender. Hva tenkte de på når de fjernet dette?! (Ja, jeg vet de tenkte på at konsollversjonen selger bedre enn PC-versjonen) - Fiender skyter rundt hjørner (eller gjennom vegger om du vil). Trodde ikke det var mulig i 2011. - Når man skrur av tactics så må man klikke attack hvert femte sekund fordi autoattack tydeligvis ikke skal være auto. Dessuten løper NPC'ene allikevel i alle retninger i det kampen begynner. Kan hende dette bare er pga demoen. (Det får jeg da inderlig håpe) - Når jeg skal bruke en skill står karakteren der og koper i mangfoldige sekunder noen ganger, mens andre ganger fyrer de av skills omtrent før jeg får trykket på knappen. - Første gang jeg prøvde demoen fryste spillet seg etter et minutt. Hadde ingen problemer andre gangen. Satser på uflaks. - Stemmeskuespillet er uvanlig ujevnt til å være Bioware. - Pathfinding på nivå med Temple of Elemental Evil, men her kan du ikke gjøre noe med det pga det elendige kameraet. Spirituelle oppfølgeren til Baldur's Gate du liksom... . Jaja, Bioware kan i alle fall skylde på EA om noen år. Bioware har totalt ødelagt Dragon Age. Dette blir ikke noe kjøp. Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Litt skuffa, ser fortsatt bra ut. Men tror ikke jeg vil like dette like godt som til origins. Spiller på pc. Savner den ordentlige "rpg" følelsen... mulig den blir bedre når man kommer litt lenger og faktisk får noen valg. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (Gjelder pc) Spilt igjennom som rogue. I starten var kameraet og kontrollene grusomme, men ble noe bedre etter hvert som jeg ble vant med dem. Stemmene på noen av figurene var dårlige og dialogen svak, så det er fortsatt rom for mer finpuss. Bortsett fra universet så har jeg liten Dragon Age følelse av denne demoen, men kan se ut til å være ett greit action rpg. Fallhøyden blir ikke like stor om jeg ser på det som ett nytt spill i stedet for en oppfølger Har i alle fall gjort mitt for at man er ett steg nærmere 1 mill. målet til EA. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Hva er det som gjør at dette er et actionrpg i forhold til Origins? Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Hva er det som gjør at dette er et actionrpg i forhold til Origins? Følelsen, pga hvordan du styrer karakteren og kameraet. Jeg hadde ingen gruppe følelse, det var meg mot verden, og så var den noen som fulgte etter meg og assisterte litt. Så jeg opplever demoen nærmere The Witcher enn Origins. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Husk at du spiller på Normal, du kunne facerolle gjennom DAO på Normal også. Prøv "deg mot verden" på Nightmare mode når det slippes du. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 22. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Hvor skal man begynne..... Var skeptisk på bakgrunn av det jeg hadde hørt om spillet, men dette var faktisk dårligere enn jeg hadde fryktet. Dette er såklart PC-versjonen. Konsollversjonen er sikkert OK til å være konsoll, men hvorfor vil noen ikke spille et slikt spill på PC i utgangspunktet? - Først og fremst er det dette kameraet. Har tidlige builds hatt -enda- mindre mulighet til å zoome ut? Det er helt grusomt, og man mister totalt oversikten. Man har jo bedre oversikt i Warcraft 3. Er jo komplett umulig å se hvor man sikter med en mage, og hvis jeg fokuserer på en tank, så merker jeg ingenting før magen plutselig er omringet av en gjeng fiender. Hva tenkte de på når de fjernet dette?! (Ja, jeg vet de tenkte på at konsollversjonen selger bedre enn PC-versjonen) Jeg skjønner ikke hva du mener med du ikke klarer å sikte med mage. Er det auto attacken du mener eller skills. Skills var lekende lett for meg i alle fall å bruke. - Fiender skyter rundt hjørner (eller gjennom vegger om du vil). Trodde ikke det var mulig i 2011. Sjekket det. Dette skjer ikke med meg. Jeg kan verken få Varric eller min mage til å skyte gjennom vegger eller rundt hjørner og det kan heller ikke fiendene. De løper bort til nærmeste fri bane til målet. - Når man skrur av tactics så må man klikke attack hvert femte sekund fordi autoattack tydeligvis ikke skal være auto. Dessuten løper NPC'ene allikevel i alle retninger i det kampen begynner. Kan hende dette bare er pga demoen. (Det får jeg da inderlig håpe) Bare lurer på hvorfor du vil skru av tactics? Og det med at folk i starten løper i alle retninger skjer i Origins også. - Når jeg skal bruke en skill står karakteren der og koper i mangfoldige sekunder noen ganger, mens andre ganger fyrer de av skills omtrent før jeg får trykket på knappen. Mine skills fyres av med en gang. Merket ikke noe at det hang etter. - Første gang jeg prøvde demoen fryste spillet seg etter et minutt. Hadde ingen problemer andre gangen. Satser på uflaks. - Stemmeskuespillet er uvanlig ujevnt til å være Bioware. Jeg tror det at spillet frøs, bare var uflaks ja. Jeg hadde null problemer. Jeg kan derimot være enig i at stemmeskuespillet var så som så. Spesielt Carver (er det ikke det broren heter) og hun Chantry seekeren hadde elendie stemmer. - Pathfinding på nivå med Temple of Elemental Evil, men her kan du ikke gjøre noe med det pga det elendige kameraet. Akkurat det har ikke jeg merket bortsett fra et sted der jeg skulle gå rett frem, men figuren min ikke ville det. Måtte gå litt tilbake og så fungerte det. Spirituelle oppfølgeren til Baldur's Gate du liksom... . Jaja, Bioware kan i alle fall skylde på EA om noen år. Bioware har totalt ødelagt Dragon Age. Dette blir ikke noe kjøp. Dette er garantert kjøp fra meg (allerede gjort ). Selv har jeg ingen formeninger om det kan regnes som en spirituell oppfølger til BGII ettersom jeg har spilt svært lite av det (liker ikke D&D systemet). Also. Isabela er utrolig mye kvinne på en gang. Digger henne allerede Endret 22. februar 2011 av Craxdm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå