s_o_s Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 haha, wops! Leste det for et par timer siden, burde lest det en gang til Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 17. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg gleder meg til den 22 Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Den ekte demo-varen skal inneholde prologen og et gjensyn med en bifigur fra Origins. Men det finnes en video nr. 3 med mer, hvor han spiller en mannlig Hawke som er mage. Inneholder en småheftig spoiler, ihvertfall for dem som ikke har fulgt svært godt med. Du er mage Hawke = Bethany, søsteren, dør. Du er rogue eller warrior = Carver, broren, dør. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Gleder meg mer til mars da. Men er vel bare meg. Lurer på om Isbella kommer til å følge i fotsporene til Lelilana å være den bifile karaktern i dette spillet. Morrigan, Barkspawn(Dog), Lelilana og Zeveran var klart favorittene mine i Origins. Å Anders da, men det er jo fra Awakening. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg kommer i alle fall aldri til å være Mage ser jeg. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Den ekte demo-varen skal inneholde prologen og et gjensyn med en bifigur fra Origins. Eg trudde at demoen skulle vere prologen og når du møter Isabela? Gleder meg mer til mars da. Men er vel bare meg. Lurer på om Isbella kommer til å følge i fotsporene til Lelilana å være den bifile karaktern i dette spillet. Morrigan, Barkspawn(Dog), Lelilana og Zeveran var klart favorittene mine i Origins. Å Anders da, men det er jo fra Awakening. Isabela er bekrefta som den bifile LI. Merrill, Anders/Vengeance og Fenris er den andre LI, men det er enda ikkje bekrefta kven av Anders/Vengeance og Fenris som er bifil. Endret 18. februar 2011 av Flosshatt Lenke til kommentar
s_o_s Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Håper ikke Aura-animasjonene blir for kraftige, og\eller at de ikke kommer med på cinematics. Irreterte meg grønn over lange cinematics hvor f.eks de blå "fartsstripene" til speedbuffen til rogue\warror, eller skinnende chars ødelegger alt av stemning <_< Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Hvorfor er Mage så dritt i DA2? Var det i Origins, og kombinerte det smått med å være litt warrior og, så brukte sverd isteden. Siden jeg hata de stavene. Fungerte/fungerer bra for min del. Tenkte jeg skulle kjøre gjennom Golem-DLC`et i morgen. Har tatt alle DLC`ene med alle achievements bortsett fra Warden`s Keep som jeg heller ikke har kjøpt. Veit ikke om jeg gidder heller. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Det er ikke nødvendigvis dritt, men å spille mage i DA2 har en konsekvens for en npc som iallefall jeg vil unngå. : p Står i spoileren lengre oppe. Endret 19. februar 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Kvifor? Er Carver så ille? :o Endret 20. februar 2011 av Flosshatt Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Kvifor? Er Carver så ille? :o Om du kan velge mellom de to så er det ganske innlysende hvem som er best! Velger du den kule dama med magi eller fyren med sverd og en hake som kan konkurere med Deathwing? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Carver virket egentlig rimelig uinteressant, særlig i forhold til Bethany. Så, enkelt valg for min del. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Pfff, dere tenker alle på tits. Ikke at jeg ikke gjør det. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Hadde ikke tenkt å si noe, men... Pleier starte som warrior når det er mulig, men utelukker ikke at jeg starter som mage. Får se om demoen avgjør saken. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Tits > Megahake Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Kvifor? Er Carver så ille? :o Om du kan velge mellom de to så er det ganske innlysende hvem som er best! Velger du den kule dama med magi eller fyren med sverd og en hake som kan konkurere med Deathwing? Carver og Bethany forandrar utsjåande etter kvafor Preset du vel i Char. Creation, så det er jo berre å velgje ein med ei anna hake? Edit: Litt feil å tenke på tits, med tanke på at ho er søstra di... :s Endret 20. februar 2011 av Flosshatt Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Hawke sin søster Lenke til kommentar
Licht Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Det han sa. Hele self-insertion greien dør litt når man spiller en nesten helt forhåndsdefinert karakter. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Spiller gjennom Dragon Age:Origins og har fullført Broken Circle's Tower. Nå holder jeg å med Urn of Ashes. Legge denne i spoiler: Jeg har kommet meg opp til guardian som vokter over asken og han har lar meg komme inn dersom jeg klarer diverse prøvelser. Disse "prøvene" har jeg lest litt om på wiki og de virker helt ok, men det er ikke mitt problem nå. Rett før denne "guardian" er det en gong som du kan slå på for å tilkalle en "High Dragon". Denne dragen er rett og slett umulig å bekjempe uten å exploite feil i spillet. Jeg klarte å bekjempe den ved hjelp av en exploit i terrenget som gjorde at dragen ikke klarte å treffe spellcasters. Denne dragen er umulig på casual. Hvordan er den på normal og hard? Spilte på normal hele veien forbi Sloth Demon, men pga manglende save måtte jeg gjøre Sloth om igjen pga. jeg døde. Valgte derfor casual for å komme fort tilbake. Endret 21. februar 2011 av Bjohansen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå