Gå til innhold

Dragon Age


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Enchantment?

 

Nettopp gjort ferdig Origins selv. Elsket det, og driver med Awekening nå. Har også DLC`ene Leliena`s(som jeg har fulltført), Golem-DLC`et, Shale(som jeg har fullført), Darkspawn Chronicles, og selvfølgelig Witch Hunt.

 

Beste DLC synes dere? Bortsett fra Awekening.

 

Liker best The Stone Prisoner. Mest pga man får Shale som er en morsom (og veldig annerledes) karakter som er ekstremt ubalansert (i riktig retning).

Lenke til kommentar

Har et lite dilemma ang. dragon age origins.

Har endelig fått begynt på dette spillet herlige spillet.

 

 

Men jeg valgte av en eller annen grunn å dra til redcliffe castle først og står nå overfor valget om hva jeg skal gjøre med Connor. har ikke lyst til å ofre mora hans så tok valget om å dra til circle of magi (elns) slik at jeg kan få de til å hjelpe.

 

De sier at jeg må komme tilbake så fort som mulig, men kan jeg gjøre de andre questene (rekruttere alvene, dvergene o.l.) før jeg returnerer? (eller er det som et visst annet bioware spill at ting kan fucke seg hvis jeg drøyer for lenge for å gjøre side missions?)

 

Små spoilere er greit, det er tross alt et spill fra 2009 ;)

 

 

 

Håper noen kan hjelpe.

Lenke til kommentar

Du kan, men jeg anbefaler det ikke. Spillet har bare delvis level-scaling. Mage Circle-hovedquestet er ment å gjøres tidlig (jeg synes det er best å gjøre det aller først). Det er selvføgelig opp til deg om du vil gjøre deg ferdig med f.eks. dvergene tidlig i spillet, men lett er det ikke.

 

Hvis du hadde stukket fra landsbyen før den saken var ordnet og gjort et annet hovedquest, da ville det blitt trøbbel. Men Connor-situasjonen forblir den samme uansett hva du gjør av quests i mellomtiden.

Lenke til kommentar

Har et seriøst irriterende problem med Dragon age Origins. Eier så og si alt av dlc og expansion settet. Men når jeg skal spille via steam kan jeg ikke være online på ea games samtidig, for da fungerer ikke dlcet. Står så mye som "unathourized" noen som har hatt samme problem? evt noe lignende. Vært greit å få løst opp i det, ellers blir det bare til å kjøpe ultimate edition.

Lenke til kommentar

Har et seriøst irriterende problem med Dragon age Origins. Eier så og si alt av dlc og expansion settet. Men når jeg skal spille via steam kan jeg ikke være online på ea games samtidig, for da fungerer ikke dlcet. Står så mye som "unathourized" noen som har hatt samme problem? evt noe lignende. Vært greit å få løst opp i det, ellers blir det bare til å kjøpe ultimate edition.

 

Apropro expansions, ingen av de fungerer for meg, bortsett fra awekening, jeg har lastet ned alt til rett konto, til riktig bruker, betalt, osv osv. Men jeg får bare beskjed om at det er "unotherized".

 

Det er forsåvidt ikke det samme problemet, men det omhandler noe av det samme?

Spillet mitt er ikke via steam, men via cd, lovlig kjøpt.

Lenke til kommentar

Det samme skjedde meg med etter jeg kjøpte med mine DLCer. Fixen jeg brukte er ganske enkelt det folk som har piratkopiert DLCene har gjort. Husker ikke helt nå, men et sted på Mine Dokumenter og i BioWare/Dragon Age mappa så finner du Addins.xml (tror jeg den heter) og der finner du alt som trenger autorisasjon. Vet ikke hvorvidt dette var lovlig, men regner med det ettersom jeg har kjøpt DLCene og vil gjerne bruke dem.

 

EDIT: Man søker bare etter authorization i Addins.xml og setter de som trengs til = 1

Endret av Craxdm
Lenke til kommentar

Jeg har akkurat gått igjennom DA til PS3. Må ærlig innrømme at det er det første spillet i manns minne jeg måtte ned til "casual" vanskelighetsgraden. Jeg gjorde ikke annet enn å switche mellom karakterene for å drikke pots på normal. Før jeg fattet at morrigan kunne heale drakk jeg 5-10 i nesten hver kamp. Auto-level på gruppen + usikre valg på din char = tap. Skal gå igjennom det nå på hard, legge mer vekt på å bygge karakterene i spesifikk retning.

 

Var ett eksemplarisk spill på det meste, men par ting å utsette: Det tekniske på PS3 versjonen (horribelt), loadingtider, savetider etc. Midtravel fights som banker RÆVVA mi. Her har jeg akkurat banket rævva av en stor skummel jævel i Fade, så blir jeg banket av noen landeveisrøvere? Må være mer konsekvent. Forstod at det var level scaling inne i bildet, men du verden for en forskjell.

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat gått igjennom DA til PS3. Må ærlig innrømme at det er det første spillet i manns minne jeg måtte ned til "casual" vanskelighetsgraden. Jeg gjorde ikke annet enn å switche mellom karakterene for å drikke pots på normal. Før jeg fattet at morrigan kunne heale drakk jeg 5-10 i nesten hver kamp. Auto-level på gruppen + usikre valg på din char = tap. Skal gå igjennom det nå på hard, legge mer vekt på å bygge karakterene i spesifikk retning.

 

Var ett eksemplarisk spill på det meste, men par ting å utsette: Det tekniske på PS3 versjonen (horribelt), loadingtider, savetider etc. Midtravel fights som banker RÆVVA mi. Her har jeg akkurat banket rævva av en stor skummel jævel i Fade, så blir jeg banket av noen landeveisrøvere? Må være mer konsekvent. Forstod at det var level scaling inne i bildet, men du verden for en forskjell.

 

 

Har du PC til det så er det MYE bedre på PC. Hadde ikke orket å spille sånne spill på konsoll.......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...