Gå til innhold

Dragon Age


Anbefalte innlegg

Husket ikke et fnugg av hvordan karakteren jeg hadde valgt hadde behandlet Morrigan, så vi

skilte veier som gode venner

:p

Er et slit å huske alle valgene du har gjort når du er oppe i 7-8 karakterer!

 

Witch Hunt skal uansett gjøres etter Awakening, ellers gir det ikke mening.Lelianas Song kommer på samme da det bare er en gjenfortelling. Den Darkspawn greia kan gjøres når som helst, bare en alternativ slutt. Golems of Argalhmachasfh(svarte skrives det da?) gjøres etter Awakening da det styrkeforholdene på fiendene tilsier det. Resten er vel i kampanjen om jeg ikke tar helt feil.

 

Så rekkefølgen blir vel noe slikt som: Lelianas Song - Hovedkampanje - Darkspawn - Awakening - Golems of Agnn - Witchhunt

evt Lelianas Song like etter at Leliana har fortalt deg historien i hovedkampanjen.

Endret av Joakim vas Normandy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Hvor mange er det forresten som har fullført Witch Hunt, og hva gjorde dere mot slutten?

 

Som den håpløse romatikeren jeg (til veldig selektive tider) er, gjorde jeg alt jeg kunne for å få forholdet til Morrigan til å holde. Helt på slutten valgte jeg også å bli med henne gjennom portalen. Lurer på hva slags myter jeg får om omkring den avgjørelsen i Dragon Age 2. Håper iallefall på "And then the fucking awesomest of awesome of the Greyest of The Grey Wardens joined his spouse in holy matrimony by the shimmering light of a Portal from awesome-land."

 

 

Morrigan..:love:

 

 

Godt å vite at jeg ikke er den eneste som hadde..err..varme følelser for Morrigan.. :whistle: Tenkte jeg skulle prøve meg på Leliana på andre gjennomspilling..men det ble med tanken..Morrigan er noe helt for seg selv.

 

Var ikke så mye annet å gjøre enn å bli med gjennom portalen på slutten der, med en liten tåre i øyenkroken og med det håpet som du beskriver helt perfekt, "And then the fucking awesomest of awesome of the Greyest of The Grey Wardens joined his spouse in holy matrimony by the shimmering light of a Portal from awesome-land."

 

Lenke til kommentar

Jeg, har endelig etter mange forsøk begynt å like Dragon Age. Så prøver å spille gjennom det for første gang nå.

 

Men har møtt på en liten utfordring jeg ikke klarer. Som jeg begynner å lure på om kan være en Bug?

 

Part 04: The Arle of Redcliffe. I kampen mot the undead i landsbyen. Har desverre måtte ty til walktrought da jeg ikke klarer denne kamen. Men ingen walktroughter jeg har funnet går i detalj på denne kampen, da det bare står at den er rimelig enkel....

 

I "runde 1" mot undead, oppe ved mølla, det går kjempelett. Så kommer Thomas og sier de har brutt gjennom barikadene nede ved vannet foran tempelet. Å den kampen bare drøyer og drøyer, etter en stund er alle npc'ene drept. Klarer meg en god stund etter det også. men det bare kommer flere og flere og flere undead hele tiden.

 

Så... lurer på om det er en bug som gjør at det skrip ikke setter i gang som skal slutte kampen eller noe? Har jo møtt på noen små ting til nå i spillet som er litt vanskelig, men dette er bare absurd.

 

om det ikke er en bug, noen gode tips?

Lenke til kommentar

Jeg møtte på problemet i det samme questet, om enn av en litt motsatt natur. Hos meg spawnet det nemlig ikke flere fiender da de trengte hjelp ved barrikadene og jeg var nødt til å starte helt på nytt. Sånn går det når man ikke saver nok. Jeg vile med andre ord prøvd å laste inn en save litt før det oppdraget (om du har).

Lenke til kommentar

Dette er en kjent bug. Du kan prøve å restarte spillet, laste fra en tidligere save, eller patche. Jeg er nokså sikker på at buggen ble fiksa i en av de første patchene.

 

Hva skjer med savegame om jeg Patcher? Prøvde å starte fra en savegame rett før kampene startet. Det var tydeligvis ikke langt nok tilbake :(

 

Har prøvd å starte dette spillet 2-3 ganger før, har aldri likt det, ikke før nå. Ga det en siste sjans :) . Men er litt usikker på om jeg beholder entusiasmen om jeg må starte på nytt eller noe.

Lenke til kommentar

Har du Heal på magen(e)? Jeg vil si det omtrent er et must for å holde folk (dine egne samt allierte) i live.

 

Ellers er det uansett en ganske tøff kamp, ja, særlig om du vil at flest mulig av landsbyboerne skal overleve. Har du rekruttert alle som kan hjelpe til med forsvaret?

http://dragonage.wikia.com/wiki/The_Attack_at_Nightfall

 

Takk for link forresten. Ser ut til at det er en del bug i forbindelse med dette oppdraget.

 

Er det forresten dumt å starte med denne delen av spillet? Dette er første stedet jeg reiste, etter at spille tilater deg å velge hvor du skal.

Lenke til kommentar

Har du Heal på magen(e)? Jeg vil si det omtrent er et must for å holde folk (dine egne samt allierte) i live.

 

Ellers er det uansett en ganske tøff kamp, ja, særlig om du vil at flest mulig av landsbyboerne skal overleve. Har du rekruttert alle som kan hjelpe til med forsvaret?

http://dragonage.wikia.com/wiki/The_Attack_at_Nightfall

 

Takk for link forresten. Ser ut til at det er en del bug i forbindelse med dette oppdraget.

 

Er det forresten dumt å starte med denne delen av spillet? Dette er første stedet jeg reiste, etter at spille tilater deg å velge hvor du skal.

Det viktige med denne kampen er å ha en eller annen form for healing, eller mange healing potions.

 

Og har du healing, husk at du kan heale NPC'ene også, det hjelper en god del.

 

Vil anbefale alle å begynne med mage tower hvis de er nye i spillet, for det er det enkleste området, og du får recruitet en healer hvis du ikke er det selv eller spec'er morrigan til healer.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...