Gå til innhold

Dragon Age


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det står "Pre-Order Before 1/11/11 for a free upgrade to the bioware signature edition" gjelder dette for Gamezone også? Tenkte å forhåndsbestille allerede nå for å sikre meg spillet, høhø. :D

 

Dog, dette tilbudet gjelder ikke pc versjonen :/

 

Jeg vet ikke hvor du har det fra, for vi har fått beskjed fra EA om at dette tilbudet gjelder alle format, inkludert PC.

Endret av GZ Hauk
Lenke til kommentar

Det står "Pre-Order Before 1/11/11 for a free upgrade to the bioware signature edition" gjelder dette for Gamezone også? Tenkte å forhåndsbestille allerede nå for å sikre meg spillet, høhø. :D

 

Dog, dette tilbudet gjelder ikke pc versjonen :/

 

Jeg vet ikke hvor du har det fra, for vi har fått beskjed fra EA om at dette tilbudet gjelder alle format, inkludert PC.

Merkelig, må ha vært fra gamestop jeg hørte det fra.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Dragon Age Ultimate Edition

:)

 

Skal endelig få testet noen av disse dlc, noen anbefalinger på rekkefølge eller no sånt? Har alle dlc og expansion, har også fullført hovedspillet.

 

Sitter også fast om jeg skal begynne på nytt eller forsette videre hehe.

 

Er det mulig å ha bra archer build, eller blir det overskygget av dw rogue? Syns sistnevnte er jo skikkelig kraftig!

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale Golems of Amgerrak og Awekening til slutt.henholdvis pga. at de er vanskeligst og lengst.

 

Jeg har alltid vært i den oppfattning at rouge er bæsj i dette spillet. tåler ingenting og har ikke spesielt høy damage. Warriors på den annen side. De slår hardt og tåler en smekk.

Lenke til kommentar

Hver DLC (med unntak av Shale sin DLC) startes fra hovedmenyen hvor du får et spørsmål om hvilke av karakterene dine du vil bruke. Når du er ferdig med DLC`et vil du kunne fortsette i hovedspillet og det du fikk i utvidelsen følger med deg. Jeg vet at det er noen restriksjoner på noen av gjenstandene du får, men jeg er dessverre ikke sikker på hvilke. Sikker kan du iallefall være på at det ikke legger noen demper på opplevelsen du ville hatt uten å gjøre dem - heller tvert imot.

 

Men spar iallefall Awakening til slutt, og helst også Witch Hunt. Disse to er de jeg synes passer best etter du har fullført hovedhistorien da de begge foregår etter at den er over. Det kan godt hende at man må bruke en karakter som allerede har fullført spillet, men om det ikke er et krav vil jeg anbefale deg å vente likevel.

 

Hvor mange er det forresten som har fullført Witch Hunt, og hva gjorde dere mot slutten?

 

Som den håpløse romatikeren jeg (til veldig selektive tider) er, gjorde jeg alt jeg kunne for å få forholdet til Morrigan til å holde. Helt på slutten valgte jeg også å bli med henne gjennom portalen. Lurer på hva slags myter jeg får om omkring den avgjørelsen i Dragon Age 2. Håper iallefall på "And then the fucking awesomest of awesome of the Greyest of The Grey Wardens joined his spouse in holy matrimony by the shimmering light of a Portal from awesome-land."

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...