Gå til innhold

Dragon Age


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer dette til å bli som Mass effect med bare en rase playable - human? Det vil jeg si hadde vært en forbedring. Ihvertfall er det sikkert enklere å lage dypere konversasjoner imellom raser og medmenneske igjennom hele spillet. Koversasjoner var nemlig en ting jeg syntes nesten var kjedelig i DA:O. Kanskje fordi settingen var så lik alt annet /Ringenes Herre.

12705.jpg

Første jeg tenkte da jeg hørte Hawke :D

Endret av Kattemat
Lenke til kommentar
Kommer dette til å bli som Mass effect med bare en rase playable

 

Er nok nettop det BaldursGate (for å bruke et eksempel) Fan IKKE håper på. Jeg spiller RPG først og fremst for og spille ikke sitte å se på videosekvenser med dialog (hatet også at de pekte på hvor jeg skulle gå i DragonAGe Origins i alt for stor grad a til b spill, i flere tilfeller fikk man heller ikke lov å gå tilbake selv om man forstod på forhånd at man gikk rett i en felle, som i ME), men ser ut til at spillet tar den veien ja. Men da satser jeg alle kortene på Gothic 4.

Endret av SimalarioN
Lenke til kommentar

Siden alle andre snakker i spillet, setter jeg pris på at hovedpersonen (meg!!!) snakker også. Og det blir vel litt lettere å få til det med én eller to hovedpersoner (mann/kvinne f.eks) enn mann/kvinnne * 3 raser.

 

Blir så rart med

 

"What do you think about.."

*stillhet*

"OHMIGOD you're right! When you put it like that we should totally.."

*stillhet*

"Sweet lord!"

 

Blir litt mer driv i dialogen med to personer.

Lenke til kommentar

hehe først for jeg horible nyheter om det voldsomme koloniseringen til DragonAge2 og nå bygger de en utvidelse på karakteren jeg missliker mest, tydligvis ikke jeg som sitter bak spakene der ).

 

Ikke fordi hun er "ond" for all del men hun er ond på en Patetisk, whinete standard kjedelig måte, misslikte henne sterkt og prøvdet konstant å bli kvitt henne noe som ikke funket så bra det spillet bugget seg fast av det .

Endret av SimalarioN
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...