Vaenas Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Med maskinvaren din ville jeg sagt PC. Skal kjøpe ny pc så fort jeg har tatt lappen og bil osv. Gleder meg, den jeg sitter på nå får ikke kjørt spillet på noe annet enn medium... Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hadde glatt valgt PC når det gjelder spill som dette... Føler det blir litt "feil" på konsoll. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Du får med forhåndsbestillings bonuser ja. Du kan også hvis du er tidlig nok ute på release dagen få byttet forhåndsbestillingen din til en CE som også får med de bonusene. Noen som har peil på sånn cirka hvor mye en CE koster? Den CE jeg forhåndsbestillte fra Gamezone kostet litt i underkant av 500. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Du velger selvfølgelig PC med din PC. Hvordan kan jeg se hvilke system specs jeg har på Vista? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Kontrollpanel - System, eller Kontrollpanel - Ytelsesinformasjon og verktøy Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Da har jeg altså Prosessor: Intel® Corei7 CPU 920 @ 2.67GHz 2.67GHz RAM: 6GB Systemtype: 64bit Skjermkort: ATI Radeon HD 4800 series 1GB RAMx2 Var vel det jeg fant. Endret 16. oktober 2009 av Joakim Crichton Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Der er fakting litt forkjell på Xbox/ps3 og pc verson. PC versonen kommer det flere monster og Console verson kommer mindre monster og litt vanskeligere. Ca blir like vanskelig men. Pc verson utentvil for meg. 2-3 sek load tid for zoning. Har 1x Intel 160GB SSD Kommer sikkert kjøpe 1 til neste månde :> Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Ja, hadde vært for vanskelig på konsoll med like mange fiender som på PC! Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 ÅÅh, gleder meg så syykt! Noen andre som har laget og lastet opp char? Here is mine! =D Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 crap 360 eller pc, klarer ikke å velge!!! Ikke noe å tenke på engang, spill av denne typern er skapt for PC. Så lenge man har en gamp som er kraftig nok! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Du får med forhåndsbestillings bonuser ja. Du kan også hvis du er tidlig nok ute på release dagen få byttet forhåndsbestillingen din til en CE som også får med de bonusene. Noen som har peil på sånn cirka hvor mye en CE koster? Den CE jeg forhåndsbestillte fra Gamezone kostet litt i underkant av 500. Fant ut at jeg må ut med 300 ekstra sånn ca. når jeg kjøper CE, får lønn den 1. og spillet får jeg hentet den 3. så tror ikke det er noe problem. Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Her Nice, nice! Hvem skal du begynne med? =P Og du har virkelig ikke lyst å være en kortvokst en? xP Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Planlegger å starte med Aléni, veldig fornøyd med hvordan hun ble! Har tenkt på å lage en dverg, men kom meg liksom aldri i gang! Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Var ikke så verst hun, nei! Men når det først er romance og greier inni bildet, så må jeg liksom starte med klassikeren som har blitt Anech - Assassin! Må bare si sorry til Zevran, selv om han virket litt småtøff xP Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Satser på at en av damene ikke har noe i mot litt kvinnelig selskap i teltet. Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hmm, du sier noe der Betyr bare at jeg må spille gjennom som female mage eller noe også det! Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Var inne og kikket etter litt lore og karakter info på en Dragon Age Wiki side og bestemte meg for å finne ut litt mer om personene du kan gruppere deg med. Fant ut mye artig trivia og info, men klarte ikke å finne ut noe om han korthårede Grey Wardenen med blå øyne som var i CG traileren, og andre trailere også for den saks skyld. Er han faktisk en NPC i spillet man kan alliere seg med eller er han bare en medlemmet i gruppen som representerer "spilleren"? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Ser dessverre ut som jeg må få tak i spillet på min kjære xbox da PCen min begyner å dra litt på åra. Bedre å få med seg spillet på konsoll en å ikke få spillt det i det hele tatt. Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hmm... Er det mulig at når jeg henter xbox versjonen min, at jeg bare bytter inn den med en PC versjon med engang? Noen som vet ca hvor mye jeg må betale da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå