Gå til innhold

Dragon Age


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

I DA2 er alver like høye som mennesker, kvinnelige dverger ser ut som prostituerte og vanlige qunari har horn.

 

 

Kan ikke helt skjønne meg på Bioware i dette tilfellet, det virker som om de har planer om å finne opp kruttet på nytt i DA2. De hadde gjennomtenkte og gjennomførte raser i DA:O, hvorfor forandre på dette såpass drastisk og skape utseendet på rasene på nytt? Kan ikke si at jeg er 100% begeistret over at de skaper en helt annen stil når de hadde ett såpass godt utgangspunkt fra eneren. :(

Lenke til kommentar

For all del, gi dem horn. De er så like mennesker at jeg stadig tror Sten (er det det han heter?) bare er en stor, dum, neandertaler. Elgehorn hadde vært å ta litt vel av, men noen små horn er greit nok for meg. Det ble også sagt på Bioware sitt forum at denne tegningen ikke er i riktig skala (Mennesker/Alver) og dvergene kommer ikke til å ha blå hud ;)

Lenke til kommentar

Skille fra resten av gjengen og skille fra resten av gjengen, de ser i grunn ut som Draenei minus hale og hover.

 

Jeg var litt bekymret her: http://social.bioware.com/forum/1/topic/141/index/4376174/1

Men det ser jo ut til at de ikke helt kvitter seg med at man kan zoome ut, selv om man vistnok ikke kan zoome "fullt så langt ut" som i DA1. Forhåpentligvis mener de alvor med at de skal beholde kameraalternativene på PC, i stedet for at dette er de tidlige stadiene av en gradvis tilnærming til kun tredjeperson.

Lenke til kommentar

Golems of Angarrak var svært lett på Nightmare med roguen min helt fram til siste bossen. Da slutter plutselig roguen min å kunne treffe fienden mens fienden slår for 100+. Dette er altså ikke bossen, men skjelett som bossen spawner flere av. Svært forvirret.

 

Zealuu, de fjerner Isometric view, altså vil det blir kun tredjeperson.

Inget toolset heller nei, flott. Er det rart mange av oss som elsker PC spill hater konsoll?

Endret av Joakim vas Normandy
Lenke til kommentar

Ang Toolset blir det >>Kanskje<< oppdatert toolset slik at det fungerer med DA2. Dette er noe jeg ser som svært sannsynlig ikke blir prioritert, da grunnet at målgruppen ikke har bruk for det(konsoll).

 

Ang Isometric blir maksimumsdistansen fra karakterene mindre. Dette fører til mye mindre oversikt, da den nåværende Isometric view allerede er ganske liten. Etter hvert vil kanskje utviklerne se at dette ikke er forsvarlig økonomisk siden det gjør så liten forskjell.

 

Om begge disse påstandene stemmer, og Mike Laidlaw, etter å ha sett de foregående 37 sidene, hadde sagt det på samme måte som i artikkelen tror jeg mange ville raget vilt rundt omkring på forumet, derfor tror jeg han valgte en annen litt snillere formulering av akkurat det samme.

 

For all del, det er ikke sikkert det blir forandret mye, men vi så hvordan det gikk fra ME til ME2, byebye inventory.

Endret av Joakim vas Normandy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...