Gå til innhold

Dragon Age


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:o

Sjekk ut den dragen i bakgrunnen der! Og hun dama rett under der! Kanskje de to er de slemme i det neste spillet?

Neh tror heller det er en ny følgesvenn. Hovedpersonen (macho fyr) ser også kul ut. Liker coveret til DA 2, håper det blir det endelige. :)

http://dragonage.bioware.com/da2/

 

Gleder meg også kjempemye.

 

Edit: Men at hun kan være ond er en svært troverdig mulighet. Håper nesten det.

 

Edit2: Litt skeptisk til hva den nye visuelle stilen er.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Kan du nevne noen av forbedringene du ikke liker? Skal innrømme at om det blir action rpg så er det bare å gi opp for min del. Men om de gjør kamp systemet som er i DA:O mer responsivt og dynamisk høres det herlig ut.

 

Var skeptisk i starten jeg og, er det fortsatt. Er redd de skal gå for langt. Har lest alt for mange ganger "det skal ikke være mulig å button mashe seg gjennom" så gjør jeg nettopp det og det fungerer helt fint fordi det er laget så lett at det er tragisk. Det trenger jo ikke nødvendigvis bli det her av den grunn.

 

Håper bare det ikke blir noe ala The Witcher, det fungerer der, men ikke i DA:O med mindre de fjerner party styring og da mister spillet mye av sjarmen for min det.

 

PS: Hawke? HAWKE? Herregud, det høres ut som ei lita pingle >.<

Endret av Ghaundan
Lenke til kommentar

Hawke. Mike Hawke. B)

 

Liker generelt ikke de forandringene som tilrettelegger for konsoller og gjør pcversjonen dårligere. Vi vet ikke om disse forandringene gjør det en tror de gjør, men jeg tror ikke før jeg får se det at et kommersielt selskap som EA/BioWare velger å satse på PC.

 

Om de gjør spillet enda lettere blir jeg irritert, da DA:O var ikke særlig vanskelig til å begynne med...

Endret av Joakim vas Normandy
Lenke til kommentar

Å? Syns det var ganske utfordrende jeg, men kanskje jeg gjorde det verre for meg enn strengt tatt nødvendig? ^^

 

Vel, kan du si noe som du føler gavner konsoll mer enn PC av de forandringene som er sagt? Kan være vanskelig siden det ikke alltid er lett å vite hvordan de i praksis vil være da.

 

Oppdatert grafikk, muligens i annen stil, litt skeptis men det spørs jo hvilken stil det blir. Mer dynamisk, med en hel gruppe å holde styr på høres ut som det skal bli bra slitsomt på konsoll, men hvem vet.

 

Å gjøre ett spill lettere å sette seg inn i gjør ikke spillet lettere av den grunn, bare at man får mer informasjon om hvordan man skal mestre utfordringene man møter. Mener blizzard hadde ett godt beskrevet konsept: Ha ett enkelt system med dybde, ikke ett komplisert system som er grunt.

 

Mike Hawke? Første jeg fant var en cricket spiller...

 

PS: angående kommersielt. Leste at DA:O hadde slått ME sine salgstall på DB.no, men aner ikke hvor stor andel som er til konsoll.

Endret av Ghaundan
Lenke til kommentar

Lite håndfast enda, men det som har blitt sagt så langt kan tolkes på alle mulige måter, som man kan se på diverse nettsider. Blant annet har en nettside prestert å si at grafikkstilen kommer til å ligne på Samurai Jack (LOL).

 

Urban Dictionary har en fin forklaring på Mike Hawke.

 

Hele greia med at det skal funke på konsoll er grunn til bekymring for PC-spillere, fordi det er ingen tvil om at det som fungerer på konsoll ikke nødvendigvis fungerer noe særlig på pc, og omvendt.

Lenke til kommentar

http://dragonage.bioware.com/da2/

 

Om dere ser i bakgrunnen bak Hawke(skulle til å skrive Shepard :p ) er det fullt av siluetter, hvem tror dette kommer til å være kompanjongene du får tilgjengelig?! Jeg stemmer ja! Dette kan bety at det blir flere karakterer uten personlighet, men jeg velger å tro det ikke blir slik!

 

Ser jeg har 3 på rad her, men er jo nødt til det med aktivitetsnivået her inne!

Endret av Joakim vas Normandy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...