Gå til innhold

Dragon Age


Anbefalte innlegg

Håret er fra en mod jeg lastet ned, samme med makeupen. Du får alt i en pakke, men da trenger du en spesiell mod manager. Det hele er veldig enkelt. Modden du trenger til håret og makup er: http://dragonagenexus.com/downloads/file.php?id=858 og mod manageren finner du her: http://dragonagenexus.com/downloads/file.php?id=277. Bare et lite PS med mod manageren. Flytt den der du vil ha den før du bruker den. Hvis du åpner den på skrivebordet så må du ha den på skrivebordet for å fungere.

 

Håper det hjelper ^_^

Jeg vil også anbefale våpen moden som gjør våpen generelt kulere.

 

http://www.dragonagenexus.com/downloads/file.php?id=777

 

Om du ser daggeren på ryggen hennes så ser du at jeg allerede har den ^_^

 

Det eneste jeg kan tenke meg at er bedre med steam er vel nedlasting av DLCer..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Eg har lest litt rundt på forum og der la eg merke til en bruker som sa at du fikk flere fordeler av å ha Dragon age over steam?

 

Er dette sant, og hvis det er, hvilke fordeler har du?

 

mvh

Tja, ikke som jeg vet, men er utrolig praktisk med steam som automatisk patcher for deg, og ved reinstallering kan du laste ned spillet på nytt uten å finne cd osv.

Lenke til kommentar

Hei

 

Eg har lest litt rundt på forum og der la eg merke til en bruker som sa at du fikk flere fordeler av å ha Dragon age over steam?

 

Er dette sant, og hvis det er, hvilke fordeler har du?

 

mvh

Tja, ikke som jeg vet, men er utrolig praktisk med steam som automatisk patcher for deg, og ved reinstallering kan du laste ned spillet på nytt uten å finne cd osv.

 

Nedlasting + Reinstallering tar jo lenger tid enn å bare ha en cd da..

Lenke til kommentar

Nedlasting + Reinstallering tar jo lenger tid enn å bare ha en cd da..

Egentlig ingen grunn til å diskutere det så mye, man liker forskjellige ting.

 

Jeg syntes det er deilig å starte reinstalleringen, legge inn alle programmer jeg skal ha, oppdatere windows fullt ut osv, så klikke "installer" på 6-8 spill, og gjøre noe annet, eventuelt rett før jeg sover eller går på jobb. Så er det klart senere.

 

Hvis jeg har jævlig lyst til å spille ett spill, men det ikke funker, og jeg har lyst til å teste om en reinstallering gjør susen, er det kanskje annerledes. Men har ikke opplevd det på flere år.

 

... men dette blir egentlig ren avsporing.

Lenke til kommentar

Men alle saves som har brukt DLC krever også at DLC er installert så vet ikke helt hva du vil oppnå med dette...

 

Eg har ikke fått spilt DLC pga store problemer med installering og shit, så eg skal teste om det blir bedre av å reinstallere. Nei, ingen av savene mine er med DLCer på.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei, tenkte jeg skulle starte opp på nytt. Har spilt endel som rogue og det var utrolig gøy, har greid det en gang som warrior. Tenkte jeg skulle gå elf mage, noen tips til hva jeg bør gå for? Både med tanke på lagkamerater, evner og stats.

 

Forresten, er return to ostagar noe å satse på?

Lenke til kommentar

Return to Ostagar er ein veldig bra DLC, eg syns det er verdt det. Bra historie, ein artig kamp, bra loot.

 

Som mage er du veldig fri. Du kan vere CC, Healer, DD og AoE, eller litt av alt. Du bør derimot ta med deg Zevran eller Leliana pga. lockpicking og ein melee som tank (2h eller sworn'n'board, begger fungerer, eventuelt Shale). Etter det kan du velje å ta med enda ein mage (Morrigan viss du er healer, Wynne viss du er noko anna) eller enda ein DPS.

 

Viss du går Arcane Warrior så kan faktisk du tanke sjølv, spesielt i Awakening er dette ein god taktikk, med Battlemage.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...