Tørriss Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 vil erfaring fra både baldurs gate og D&D være til hjelp i dette spillet? Nei, det er kun en spirituell oppfølger til BG serien. Det vil si at de forhåpentligvis gir karakterene liv og en saftig bakgrunnshistorie i beste Baldurs Gate stil. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 800 000 linjer med dialog, bør være nok til bra bakgrunn og slikt. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) vil erfaring fra både baldurs gate og D&D være til hjelp i dette spillet? Nei, det er kun en spirituell oppfølger til BG serien. Det vil si at de forhåpentligvis gir karakterene liv og en saftig bakgrunnshistorie i beste Baldurs Gate stil. Regner med erfaring med spillmekanikken likevel vil komme godt med, slik at man evner å raskt sette seg inn i karaktersystemet og planlegge hva man vil. Disse elementene er jo bygget over samme lest, til tross for at de ikke er identiske. Endret 15. oktober 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hva syns dere om system requirements? Recommended Specifications * CPU: Intel Core 2 Quad 2.4Ghz Processor or equivalent * RAM: 4 GB (Vista) or 2 GB (XP) * Video: ATI 3850 512 MB or greater * NVIDIA 8800GTS 512 MB or greater * DVD ROM (Physical copy) * 20 GB HD space Veldig lave, håper det går an å skru kraftig opp for oss med relativt nye pcer. Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 The Stone Prisoner (addon) http://dragonage.bioware.com/addon/ Se filen der. Lattelig slutt hverfall Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Kyllingen ja, lo godt. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hva syns dere om system requirements? Recommended Specifications * CPU: Intel Core 2 Quad 2.4Ghz Processor or equivalent * RAM: 4 GB (Vista) or 2 GB (XP) * Video: ATI 3850 512 MB or greater * NVIDIA 8800GTS 512 MB or greater * DVD ROM (Physical copy) * 20 GB HD space Veldig lave, håper det går an å skru kraftig opp for oss med relativt nye pcer. Tror de sa at dette var litt overdrevent høye de hadde satt også for å slippe klager om å sette for lave krav på merkelappen. Men spillet skulle vist skalleres ganske bra, så tror du kan kjøre den relativt høyt ja. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Rimelig sikker jeg kjører denne på max. nice, tror jeg klarer det selv, specs er det du har? Testet just character creation Kanskje spoiler for noen så derfor har jeg skrevet i liten skrift: Character creation var ganske intressant, men er det meningen at Warriors skal ha tilgang til så få skills? Tro faktisk jeg går imot min egen stil i RPG spill i så fall, hehe Endret 15. oktober 2009 av amir90 Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Har ikke peiling på hvilke specs jeg har, får sjekke når jeg kommer hjem! Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Har en smule bedre specs enn det der så tror det går bra...Gleder meg! Btw, noen som vet hvor jeg kan få tak i DAO Collectors Edition-boxed til PC og grei pris? Har googlet litt, men finner ingenting. Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Personlig tenkte jeg at d2drive eller steam eller noe sånt var greit. Laster man ned får man visstnok med en ekstra addon i stedet for det tullet som er med i collectors edition ellers. Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jaok, mulig jeg heller gjør det... Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hvis du går i butikken til gamestop så selger de CEs på dagen der, de skal ha et antall de ikke selger i forhåndsbestillinger. Er slik jeg planlegger å få min, må bare være der på åpningstiden^^. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 vil erfaring fra både baldurs gate og D&D være til hjelp i dette spillet? Nei, det er kun en spirituell oppfølger til BG serien. Det vil si at de forhåpentligvis gir karakterene liv og en saftig bakgrunnshistorie i beste Baldurs Gate stil. Jeg vil si at erfaring fra Baldurs Gate nok definitivt vil være en fordel her. Gameplay virker heldigvis veldig likt, og av det jeg så av character creation så virker det veldig likt D&D, men de har nok skjult terningkastene denne gangen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812374 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Platekompaniet vil ikke få CE i butikken, sendte dem en mail og spurte. Øystein Personlig tenkte jeg at d2drive eller steam eller noe sånt var greit. D2drive selger "online Deluxe Edition" (som er samme som CE, mer eller mindre), kun til US (fra D2D US), eller UK+EU (D2D UK). Jeg har sendt dem en epost og spurt om hvorfor Norge ikke er inkludert der. Man får en advarsel om at spillet er Country Restricted hvis du forsøker å forhåndsbestille fra D2D UK. Øystein Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Platekompaniet vil ikke få CE i butikken, sendte dem en mail og spurte. Øystein Personlig tenkte jeg at d2drive eller steam eller noe sånt var greit. D2drive selger "online Deluxe Edition" (som er samme som CE, mer eller mindre), kun til US (fra D2D US), eller UK+EU (D2D UK). Jeg har sendt dem en epost og spurt om hvorfor Norge ikke er inkludert der. Man får en advarsel om at spillet er Country Restricted hvis du forsøker å forhåndsbestille fra D2D UK. Øystein Av en eller annen grunn klarte jeg å forhånsbestille fra US siden...har sendt mail og spurt om refund nå i tilfelle jeg sitter på releasedagen og får meldingen "not available in your country, but thanks for your contribution". Endret 16. oktober 2009 av LinoraN Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 @System Requirements: Ser veldig bra ut. Vil tro Dragon Age sin målgruppe inkluderer de litt eldre rollespillentusiastene som ikke er interessert i å oppgradere PC så veldig ofte, og da er lave minimumskrav svært gunstig. Lenke til kommentar
Error Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg har forhåndsbestilt Dragon Age: Origins fra Gamestop. Vil jeg få med forhåndsbestillings-bonusene da? (xbox360) Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Du får med forhåndsbestillings bonuser ja. Du kan også hvis du er tidlig nok ute på release dagen få byttet forhåndsbestillingen din til en CE som også får med de bonusene. Noen som har peil på sånn cirka hvor mye en CE koster? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 crap 360 eller pc, klarer ikke å velge!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå