SimenB Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 I Europa slippes det kun over PSN, så hadde ikke store valget der, gitt Åh, da er det litt kjipt. Er du fornøyd med spillet på playstation 3? sånn generelt opplevelsen ? Jeg synes det er kjempegøy Er som KOTOR på XBOX/PC, hvis du har prøvd det på begge to Noe teknisk tull til tider, men ikke noe gamebreaking (tar litt tid før quester oppdager at noen er død, osv.) Dessuten er PCen ikke min bestvenn om dagen, så mye lettere med PS3 Lurer litt på det samme? og hvordan er det å være kongen av universet? Ganske bra, siden du spør Valgte nicket når jeg var 13 på en annen side, virka kult da. Så har det liksom sitti fast, da det er det jeg er "kjent" for på andre sider osv Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Ikke at det har noe med sagen å gjøre, men du har en av de aller feteste avatarene jeg har sett B) fikk Awekening i posten idag bare synd jeg ikke har tid før søndag <_< Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Var ikke ironisk nei, kjedet meg litt! en smule. Starta ny gjennomspilling nettopp, human rogue, går close combat. Starta på nightmare for første gang noensinne. Lenke til kommentar
fiskekake_InnleggNO Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Angående kameraet. Spiller dere zoomet inn, helt top-down eller bytter dere? Når i så fall? Hvor ofte? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Spiller for det meste nesten helt zoomet inn, men driver ofte å zomme ut når jeg ikke kan trykke på hvor enn jeg vill trykke. Hvis tilfelle er at jeg skal "micro manage" alle sammen syns jeg det passer mest å se ut ifra top down. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Angående kamera varierer veldig, hvis jeg vil ha oversikt og kontroll over en situasjon pauser jeg og zoomer ut, men spiller alltid nede i 3 persons perspektiv. Angående Awakening, for de som har spilt hele. Dør Mhairi i joiningen uansett? Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Angående kamera varierer veldig, hvis jeg vil ha oversikt og kontroll over en situasjon pauser jeg og zoomer ut, men spiller alltid nede i 3 persons perspektiv. Angående Awakening, for de som har spilt hele. Dør Mhairi i joiningen uansett? Angåande Awakening: Ja, det virker slik. Det finnast jo ingen gåver til Mhairi. Er forøvrig veldig fornøgd med Awakening, det er mykje greiare å få til partyet slik man vil når man kan respecce alle. Første gjennomspeling var karakteren min skjold-spec warrior, med en healer mage og to melee rogues. Spelte på normal, og det vart etter kvart for lett. Cunning dagger roguen sin beste crit var forøvrig på litt over 600, mens str axes roguen var oppe i 1100ish. Einaste som drog litt ned var at det vart rotete med 3 spesialiseringar, og for mange karakterar vart det for få poeng til at eg putta noko på den tredje. Lenke til kommentar
BulletFeed Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 faen jeg er pissed nå, bestilte awakening for 12 dager siden og har ikke fått det fra lefdal ennå. etter 5 dager ringte jeg og spurte, fikk som svar at det ble sendt fra et annet lager og ville komme om 1-2 dager, så den 7 dagen ringte jeg igjen og de lovte at det skulle komme i løpet av 1 dag. så ringte jeg igjen idag (12 dagen), da sa de at det var en lagerfeil og de hadde ikke sendt det ennå, og de kunne ikke gjøre noe med det før mandag, så er jeg heldig blir det sendt på mandag/tirsdag, og med lefdal sin levering snakker vi om ca.3 dager før det kommer... da er påskeferien over! skal bare bestille fra gamezone heretter, de leverer på en dag, noe som er bedre en 10-18 dager fra lefdal. kort sagt: aldri bestill spill fra lefdal... Lenke til kommentar
Zwugi Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Finnes det et bra sted der man kan trene seg opp og skaffe seg XP ved å slakte fiender som respawner? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Såvidt jeg vet er vel Dragon Age så linært at slike ting ikke vil forekomme, utenom hvis du kanskje reiser fra by til by og håper på å havne i en kamp langs veien. Men tror det både varierer på quest i loggen og hvor mange alternative scenarior de har lagt opp. Dragon Age er temmelig rett frem til å være et rpg. Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Finnes det et bra sted der man kan trene seg opp og skaffe seg XP ved å slakte fiender som respawner? Spillet baserer seg på at alt innhold blir gjort kun en gang. Lenke til kommentar
fiskekake_InnleggNO Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) Heldigvis er det sjeldent grinding i vestlige RPGs. Det er titalls oppdrag du kan få på sånne "mission boards" eller hva det heter, tror du kan presse inn noen ekstra levels ved å gjøre de. Det gjør det ikke så fryktelig mye enklere tror jeg, siden fiender scaler i level. Du har selvfølgelig tilgang til flere spells. Endret 28. mars 2010 av fiskekake Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 teehee, easter egg i Circle tower Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hmm, jeg har et par problemer som jeg håper noen har noen tips for: 1: Jeg er mage og har valgt en slags healer/damage rolle. Problemet er bare at jeg sliter litt med å få være i bakgrunnen og samtidig sende frem "tanken" Allistair i kamp! Jeg har prøvd å velge Allistair og gå frem med han selv, men det ender som regel med at fille-Magen min følger etter. 2: Jeg føler at jeg dør alt alt ALT for mye enn det som er lov, kanskje jeg gjør ting/oppdrag i feil rekkefølge? Eller er det noe veldig elementært jeg går glipp av? Om noen Mager kan dele sin erfaring/taktikker hadde jeg satt veldig stor pris på dette. Jeg er ganske grønn når det gjelder vestlige rollespill, så håper på noen tips til en stakkars lvl 12 Mage som har spilt rundt ca 13 timer. Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Har du ice spec og kan fryse motstanderne dine? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 1: Jeg er mage og har valgt en slags healer/damage rolle. Problemet er bare at jeg sliter litt med å få være i bakgrunnen og samtidig sende frem "tanken" Allistair i kamp! Jeg har prøvd å velge Allistair og gå frem med han selv, men det ender som regel med at fille-Magen min følger etter. Har du trykket på stand-ground knappen som finnes under bildene av de som er i partyet ditt? Hvis ikke kan det være lurt. Da burde du kunne styre hver person individuelt. Brukte lang tid på å finne den knappen selv. 2: Jeg føler at jeg dør alt alt ALT for mye enn det som er lov, kanskje jeg gjør ting/oppdrag i feil rekkefølge? Eller er det noe veldig elementært jeg går glipp av? Om noen Mager kan dele sin erfaring/taktikker hadde jeg satt veldig stor pris på dette. Den taktikken jeg selv brukte mest var: Frys-angrip-retrett-frys-angrip retrett osv. Lær magen din cone of cold, den er utrolig nyttig. Den fryser de fleste fiender en liten stund. I tillegg vil litt svakere fiender bli "shattered" (altå instant death) av et critical-hit/kraftig slag når de er fryst. Bortsett fra det vil jeg bare anbefale å bruke pause flittig for å manøvrere, og styre kampen på dine premisser. Hvert slag krever sin egen taktikk, og pause gir deg tiden du trenger for å finne den. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Har du ice spec og kan fryse motstanderne dine? Det eneste jeg har investert der så langt er vel den vanligste fryse-egenskapen, den tror jeg dog desverre begynner å bli litt for svak til å klare brasene. Mest sannsynlig er det vel fordi at jeg ikke har fordypet meg i et spesielt "specc", men fordelt meg på damage OG healing noe som kanskje er litt dumt? For øyeblikket er de beste egenskapene mine: Fireblast (den area of effect spellen), Frys, Rockfist for å evt. prøve å knuse noen av de svakere fiendene. Jeg blir dog alltid heftet av å måtte heale partiet mitt, noe som er mildt sagt frustrerende, og de har jeg spesialisert (Allistair som skade-taker, Sten eller hva han heter som dmg, og bytter på hu munke dama som damage og wynn som healer). Har du trykket på stand-ground knappen som finnes under bildene av de som er i partyet ditt? Hvis ikke kan det være lurt. Da burde du kunne styre hver person individuelt. Brukte lang tid på å finne den knappen sel Den er vel inne på en meny på Xbox tror jeg, men jeg kan vel prøve å bruke den litt flittigere. Takker for tipsene Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Har du ice spec og kan fryse motstanderne dine? Det eneste jeg har investert der så langt er vel den vanligste fryse-egenskapen, den tror jeg dog desverre begynner å bli litt for svak til å klare brasene. Mest sannsynlig er det vel fordi at jeg ikke har fordypet meg i et spesielt "specc", men fordelt meg på damage OG healing noe som kanskje er litt dumt? For øyeblikket er de beste egenskapene mine: Fireblast (den area of effect spellen), Frys, Rockfist for å evt. prøve å knuse noen av de svakere fiendene. Jeg blir dog alltid heftet av å måtte heale partiet mitt, noe som er mildt sagt frustrerende, og de har jeg spesialisert (Allistair som skade-taker, Sten eller hva han heter som dmg, og bytter på hu munke dama som damage og wynn som healer). Har du trykket på stand-ground knappen som finnes under bildene av de som er i partyet ditt? Hvis ikke kan det være lurt. Da burde du kunne styre hver person individuelt. Brukte lang tid på å finne den knappen sel Den er vel inne på en meny på Xbox tror jeg, men jeg kan vel prøve å bruke den litt flittigere. Takker for tipsene Skaff deg mer frys. Du trenger nivå 4 i ice og 3 i fire. Da blir du merkbart kraftigere. Av healing er nok dessverre bare "basic healen" verdt det syntes jeg - mens spirit healer specen når du får den, er veldig bra også. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Trenger hjelp av valg av rustning ustyr til Allistair, skal han ha Juggernaut, Blood Dragon armor, eller Cailin Armor? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Gir de like mye beskyttelse alle sammen? For jeg ville tatt den med best beskyttelse. Selv har jeg bare Juggernaut armor, men Alistair er ikke sterk nok til å bære den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå