Gå til innhold

Dragon Age

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det virkelig ikke mer buzz om Awakening? Det her er jo en helt ufattelig konge expansion, nesten på høyere nivå enn orginal spillet. Har spilt 4 timer sålangt og det er helt genialt.

Så det er verdt 3200 ms-poeng?

Noen som veit kor lenge det tar å spele igjennom?

Lenke til kommentar

Ble nettopp ferdig med spillet nå, det tok meg rett rundt 10 timer, rusha litt på slutten ble en spennede twist der.

Er så absolutt en verdig expansion, historien er tilstede, kamp systemet er fortsatt flott med masse nye spells og spesialiteter.

Eneste som mangler litt er party interactions, men i og med at det varer 10 timer, er det ikke mye mer tid du trenger til å bli kjent med de nye rekruttene. Alle som elsker dragon age bør så absolutt spille det her. Og det la fint opp til oppfølgere, enten i form av mer Dlc eller et nytt spill i Dragon Age serien.

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Runna Awakening akkurat, helt konge :D 10 timer og 55 minutter står saven rett før siste-boss på (den tar vel 10 min). Mangler dog et trophy, må selvfølgelig ha det også, så en halvtime til ca. så er jeg ferdig.

Det var veldig morsomt, men skeptisk til at 349,- er noen god pris. Er jo fullpris på selve spillet nå... Men, men, morro var det :D

EDIT: Fikk 100% nå :)

Men så gikk jeg på Wiki for å sjekke om det er noe mer DLC planlagt (slette fila, er 6GB (fant ikke noe om det, noen som vet?)), og der står det at det er en egen origin historie for ny karakter. Da blir det å fyre opp spillet på nytt for å spille det. Jeg som har foredrag i morra jeg ikke har begynt på en gang... :p

Fikk ingen origin, jeg... Valgte mannlig, menneskelig kriger, men ble kastet rett ut i der man ankommer Vigil's Keep (samme som hvis man starter med eksisterende karakter). Greide jeg å gjøre noe feil, eller eksisterer "origin" i utvidelsen bare i samtalene?

Endret av King of Universe
Lenke til kommentar

Men så gikk jeg på Wiki for å sjekke om det er noe mer DLC planlagt (slette fila, er 6GB), og der står det at det er en egen origin historie for ny karakter. Da blir det å fyre opp spillet på nytt for å spille det. Jeg som har foredrag i morra jeg ikke har begynt på en gang... :p

Nice, nice! Gratulerer, men synes det er sykt sleipt at det er såpass mange som begynner å bli ferdige (til og med har 100%) før jeg i det hele tatt har fått det i posten! :(:p

Lenke til kommentar

Runna Awakening akkurat, helt konge :D 10 timer og 55 minutter står saven rett før siste-boss på (den tar vel 10 min). Mangler dog et trophy, må selvfølgelig ha det også, så en halvtime til ca. så er jeg ferdig.

Det var veldig morsomt, men skeptisk til at 349,- er noen god pris. Er jo fullpris på selve spillet nå... Men, men, morro var det :D

Men så gikk jeg på Wiki for å sjekke om det er noe mer DLC planlagt (slette fila, er 6GB (fant ikke noe om det, noen som vet?)), og der står det at det er en egen origin historie for ny karakter. Da blir det å fyre opp spillet på nytt for å spille det. Jeg som har foredrag i morra jeg ikke har begynt på en gang... :p

Fikk ingen origin, jeg... Valgte mannlig, menneskelig kriger, men ble kastet rett ut i der man ankommer Vigil's Keep (samme som hvis man starter med eksisterende karakter). Greide jeg å gjøre noe feil, eller eksisterer "origin" i utvidelsen bare i samtalene?

Gratulerer ^_^ Nei, det er ikke noe origin til Awakening når man starter som Orlesian Grey Warden desverre.

Lenke til kommentar

Gratulerer ^_^ Nei, det er ikke noe origin til Awakening når man starter som Orlesian Grey Warden desverre.

Lenke til kommentar

Trodde jeg fikk spillet fra posten idag (play.com), men var en annen pakke :( buhu..

Men syns ikke det er spesielt dyrt hvis spillet varer i ti timer, er dere "dumme" nok til å kjøpe i norge så er det kanskje litt for dyrt ;) (sier han som sitter å venter på spillet fortsatt xD)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...