Craxmerax Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Syns jeg husker at visst man foreslår for Morrigan at ho kan ha seg med Riordan så nekter ho pga tainte har alt ødelagt hans fruktbarhet. Men men alt er spekulasjoner, håper jo bioware vil heller gi store valg muligheter, alt fra å drepe The architecht til og ta hans parti, om det måtte komme opp i enten expansion eller en oppfølger. Er det en ca tid på hvor mye spilletid vi vil få utav Awakening?PS: Spoiler i tilfelle, hvis du ikke har rundet spillet, ikke les. Var det ikke 10-15 timer det skulle ta? Synes nå jeg leste det i alle fall. selv om de er Grey Wardens er de da fortsatt mennesker? Hvor mange av disse tror du ville valgt å ofre resten av gjengen bare for å kunne si at de gjorde jobben sin? :rolleyes: Jeg hadde gjort det ^_^ Altså min Grey Warden.. Endret 14. mars 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Syns jeg husker at visst man foreslår for Morrigan at ho kan ha seg med Riordan så nekter ho pga tainte har alt ødelagt hans fruktbarhet. Det kan ikkje eg huske... selv om de er Grey Wardens er de da fortsatt mennesker? Hvor mange av disse tror du ville valgt å ofre resten av gjengen bare for å kunne si at de gjorde jobben sin? :rolleyes: Av dei som hadde den mogelegheita i The Calling: Bregan, Genevieve, Utha, Fiona, Duncan, Kell. Av desse var det berre Kell (tvilande), Fiona og Duncan som sa nei. Greit nok, Genevieve starta å tvile når ho fekk vite kor mange menneske som kom til å dø, men likevel. Du er ikke mye menneskelig hvis du er villig til å ofre alt (til og med så og si hele menneskeheten) in the line of duty som det heter. You either go down fighting or not at all. Sjølvsagt er du det. Du ofrer så mykje for å kjempe mot The Blight, og så mange menneske er så utakknemlege. Du har ei plikt, og den plikta inneberar ikkje å beskytte menneske. Endret 14. mars 2010 av Flosshatt Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 4/6 ville altså ikke gå med på det. (Nei Genevieve, ville ikke når all informasjon kom på bordet.) Utha vet vi ikke hvorfor, og Bregan var tydeligvis påvirket av noe, da han ikke maktet å drepe The Architect selv om han ville. Jeg tror egentlig at du hadde tenkt helt annerledes om du hadde vært en Grey Warden som faktisk levde i Thedas, i motsetning til nå, hvor det kun er et spill, og du tenker logikk og ikke med følelser i det hele tatt. Sjølvsagt er du det. Du ofrer så mykje for å kjempe mot The Blight, og så mange menneske er så utakknemlege. Du har ei plikt, og den plikta inneberar ikkje å beskytte menneske. Selvsagt misliker folk Grey Wardens i Ferelden. Sist de hadde en base i landet prøvde de å ta over landet. Nå var nesten samtlige av Grey Wardens i Ferelden fra Orlais, som nettopp hadde okkupert Ferelden. Deretter blir de beskyldt for å ha lurt kongen i en felle for så å drepe ham. Hvor mye krever du egentlig for at folk skal være irriterte? Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Justice virker ganske tøff, og nå er det jammen ikke lenge igjen! =P Endret 15. mars 2010 av Anech Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 2 dager og 3 timer ifølge steamen min. gleder meg vilt vilt vilt!!!! dog syns det er litt mange team mates og måtte bli kjent med på så kort tid, rundtom 15 timer. Men skal bli artig uansett. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Kan man kjøpe Awakening via BioWare kontoen slik som med de forige utvidelsene? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Kan man kjøpe Awakening via BioWare kontoen slik som med de forige utvidelsene? +1 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 meh nå står det ikke noen cooldown på steam lenger, men det er heller ikke tilgjenglig.! gief awakening Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Da var awekening sendt fra play Lenke til kommentar
Realder Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Skikkelig nedsig. Visste ikke at gear fra Warden's keep ikke ble importert når du lastet opp karakteren din til awakening . Ble møtt av en naken dalish. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Prøv denne: http://dragonagenexus.com/downloads/file.php?id=874 Lenke til kommentar
Realder Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Prøv denne: http://dragonagenexus.com/downloads/file.php?id=874 Nice. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 wow, Awakening er jo rett og slett awesome. Mange av tingene som har blitt lagt til er i grunn ting som burde vært med helt fra starten. B) Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 seriøst, jeg får ikke tilgang til det via steam enda, noen som har samme problemet? Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Magen min solo sistebossen på awaking Driver spiller runt for 2 gang nå! Men spillet skulle vært lengre Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) @Akraba, jeg har heller ikke fått det opp på Steam enda. Heller ikke forhåndsinnstallert EDIT: Se der ja, innstallerer as we speak Endret 18. mars 2010 av peasandpeace Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Men... hvordan får jeg spilt det? "Other campaigns" er grå, og kan ikke bli trykket på. Har registrert spillet på social, men ser nå at det ikke har noe å si. Edit: etter litt søking på Biowares forum, fant jeg en god del med samme problem. For de som ikke får Awakening til å fungere, gjennom Steam, høyreklikk på Dragon Age: Origins - Awakening, properties, og last ned noen filer, ved å trykke på "verify integrity of game cache..." Tester det nå. Endret 18. mars 2010 av peasandpeace Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Prøv denne: http://dragonagenexus.com/downloads/file.php?id=874 Nice. Takk skal du ha. No problemo ^_^ Jess, da har også jeg fått tak i en kopi av Awakening, men avventer med å spille det og skal ta en liten speedrun gjennom orginalen først for å få et litt bedre helhetsintrykk Endret 18. mars 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 "ohh templar, what are you going to do with that sword?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå