Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Dragon Age

Anbefalte innlegg

Syns jeg husker at visst man foreslår for Morrigan at ho kan ha seg med Riordan så nekter ho pga tainte har alt ødelagt hans fruktbarhet.

Men men alt er spekulasjoner, håper jo bioware vil heller gi store valg muligheter, alt fra å drepe The architecht til og ta hans parti, om det måtte komme opp i enten expansion eller en oppfølger. Er det en ca tid på hvor mye spilletid vi vil få utav Awakening?PS: Spoiler i tilfelle, hvis du ikke har rundet spillet, ikke les.

Var det ikke 10-15 timer det skulle ta? Synes nå jeg leste det i alle fall.

selv om de er Grey Wardens er de da fortsatt mennesker? Hvor mange av disse tror du ville valgt å ofre resten av gjengen bare for å kunne si at de gjorde jobben sin? :rolleyes:

Jeg hadde gjort det ^_^ Altså min Grey Warden..

Endret av Craxdm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns jeg husker at visst man foreslår for Morrigan at ho kan ha seg med Riordan så nekter ho pga tainte har alt ødelagt hans fruktbarhet.

Det kan ikkje eg huske...

selv om de er Grey Wardens er de da fortsatt mennesker? Hvor mange av disse tror du ville valgt å ofre resten av gjengen bare for å kunne si at de gjorde jobben sin? :rolleyes:

Av dei som hadde den mogelegheita i The Calling:

Bregan, Genevieve, Utha, Fiona, Duncan, Kell. Av desse var det berre Kell (tvilande), Fiona og Duncan som sa nei. Greit nok, Genevieve starta å tvile når ho fekk vite kor mange menneske som kom til å dø, men likevel.

Du er ikke mye menneskelig hvis du er villig til å ofre alt (til og med så og si hele menneskeheten) in the line of duty som det heter.

You either go down fighting or not at all. ;)

Sjølvsagt er du det. Du ofrer så mykje for å kjempe mot The Blight, og så mange menneske er så utakknemlege. Du har ei plikt, og den plikta inneberar ikkje å beskytte menneske.

Endret av Flosshatt
Lenke til kommentar

4/6 ville altså ikke gå med på det. (Nei Genevieve, ville ikke når all informasjon kom på bordet.) Utha vet vi ikke hvorfor, og Bregan var tydeligvis påvirket av noe, da han ikke maktet å drepe The Architect selv om han ville.

Jeg tror egentlig at du hadde tenkt helt annerledes om du hadde vært en Grey Warden som faktisk levde i Thedas, i motsetning til nå, hvor det kun er et spill, og du tenker logikk og ikke med følelser i det hele tatt.

Sjølvsagt er du det. Du ofrer så mykje for å kjempe mot The Blight, og så mange menneske er så utakknemlege. Du har ei plikt, og den plikta inneberar ikkje å beskytte menneske.

Selvsagt misliker folk Grey Wardens i Ferelden. Sist de hadde en base i landet prøvde de å ta over landet. Nå var nesten samtlige av Grey Wardens i Ferelden fra Orlais, som nettopp hadde okkupert Ferelden. Deretter blir de beskyldt for å ha lurt kongen i en felle for så å drepe ham. Hvor mye krever du egentlig for at folk skal være irriterte?

Lenke til kommentar

Men... hvordan får jeg spilt det? "Other campaigns" er grå, og kan ikke bli trykket på. Har registrert spillet på social, men ser nå at det ikke har noe å si.

Edit: etter litt søking på Biowares forum, fant jeg en god del med samme problem. For de som ikke får Awakening til å fungere, gjennom Steam, høyreklikk på Dragon Age: Origins - Awakening, properties, og last ned noen filer, ved å trykke på "verify integrity of game cache..." Tester det nå.

Endret av peasandpeace
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...