Nesumar Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Har vel noe med disse sonene som spillene er i til konsoll, PAL tror jeg Norge er med i sammen med UK og noen andre land. Så skal tro det gå greit. Dere får rette meg hvis jeg er helt på bærtur, har ikke satt meg helt inn i det der. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Ja, både Norge og UK bruker PAL ^_^ Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Men gjelder PAL og NTSC på PC-versjonen også? Kan jeg liksom kjøpe spillet fra USA f.eks.? Jeg tenkte å kjøpe spillet til PC, har lest at man får den beste spillopplevelsen derfra og ikke fra konsoller. Lenke til kommentar
Fjellet Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Men gjelder PAL og NTSC på PC-versjonen også? Kan jeg liksom kjøpe spillet fra USA f.eks.? Jeg tenkte å kjøpe spillet til PC, har lest at man får den beste spillopplevelsen derfra og ikke fra konsoller. PAL og NTSC gjelder på PC'er også, ja, men det finnes noen programmer som lar deg spille regionale spill på pc'en din om du skulle kjøpe det der. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Jeg har planer om å kjøpe det til PC. Jeg gikk inn på den linken noen sider tilbake og testet om min pc kunne kjøre det. Det kunne det, men det nådde ikke helt opp til anbefalt. Jeg har (bear with me here, jeg er ikke dataekspert...) litt for dårlig CPU. Jeg skulle hatt 4 GB i RAM, jeg har 3,5 GB RAM også er visst også mitt Video Card (har hjerneteppet på hva det heter på norsk) for dårlig. Kommer jeg til å få en bra opplevelse selvom jeg ikke helt når opp til det anbefalte og er det verdt det? Endret 10. februar 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Fjellet Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg har planer om å kjøpe det til PC. Jeg gikk inn på den linken noen sider tilbake og testet om min pc kunne kjøre det. Det kunne det, men det nådde ikke helt opp til anbefalt. Jeg har (bear with me here, jeg er ikke dataekspert...) litt for dårlig CPU. Jeg skulle hatt 4 GB i RAM, jeg har 3,5 GB RAM også er visst også mitt Video Card (har hjerneteppet på hva det heter på norsk) for dårlig. Kommer jeg til å få en bra opplevelse selvom jeg ikke helt når opp til det anbefalte og er det verdt det? Jeg kjører en PC med 2GB ram, og kan ikke si det kjører spesielt dårlig. Litt usikker på hva du mener med Video Card, da jeg ikke er noen ekspert, men jeg har det utrolig moro til tross for at jeg ikke kan kjøre alt på fullt Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Ok. Noen flere som har noe innspill på dette? Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Du vil nok ikke ha problemer med RAM'en, men om grafikkortet ditt er for dårlig kan det skape et problem. Hadde vært greit om du fortalte hvor mye videoRAM du har, og om kortet støtter pixel shader 3.0 osv (er ikke ekspert, men mener å huske at det er noe som heter det ) Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Last ned program så heter GPU-Z, finner du hva gfx card du har CPU-Z finner du ut hva CPU du har Endret 11. februar 2010 av Agrophel Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg kjørte det på en laptop med disse spesifikasjonene: Prosessor: Intel Core 2 Duo P7450 2,13GHz RAM: 4GB Skjermkort (video card): GeForce 9600M GT 1GB (up to 2303 MB) Hvis du har noe lignende så skal du klar å kjøre det helt fint med akseptable grafikknivåer. Det gjorde i alle fall jeg. Lenke til kommentar
xdrea Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Spillet kjører veldig fint på MacBook Pro- maskinen min (i Windows Vista) med Core2Duo prosessor på 2,4 GHz, 2GB DDR2 RAM og GeForce 9600M på 512MB Hatt dette spillet en stund nå, men klarer liksom ikke å bli hektet.. Spillet er bra, men er så vanskelig ... Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg tok et screenshot, så får dere finne ut selv om dere kan anbefale meg å kjøpe det til pc. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Det er ca det samme som jeg har og jeg er fornøyd med ytelsen. Tror du trygt kan kjøpe det til pc, den klarer å kjøre spillet fint, men ikke med topp grafikk/oppløsning. Jeg kjørte spillet glatt med alt av grafikk på middels eller like over det, og en oppløsning på 1280x720. Opplevelsen er så mye bedre på pc enn på konsoll at jeg trygt vil anbefale et kjøp. Lenke til kommentar
Nether Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg tok et screenshot, så får dere finne ut selv om dere kan anbefale meg å kjøpe det til pc. Jeg har ikke så mye peiling på bærbare maskiner (holder meg til stasjonær for spilling), men som Rider of Reason sa så skal det nok gå bra. Når det gjelder RAM så sies det alltid at 4GB er anbefalt med Vista, men 32 bit som du har klarer ikke å utnytte mer enn ca 3,5 på det beste. Jeg har 3 GB, og har aldri opplevd noe problem med det. Skjermkortet ditt er nok det svakeste i oppsettet ditt, men så lenge du setter ned på instillingene så går det nok bra (DA:O er uansett ikke så vakkert at det gjør noe, selv på høye instillinger). Gled deg forresten for DA:O er et flott spill. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Eg spelte netopp ferdig Return to Ostagar med min Human Rogue, og er er mitt inntrykk: Eg likte den. Det var utruleg sterkt når eg fann Cailan sitt lik, og Duncan sin leir. Det eg syns var merkeleg var derimot Genlock Necromancer. Han var med i fleire cutscenes, og eg hadde forventa noko anna enn at han berre leda oss til Ogren som drap kongen. Det var forresten ufatteleg kult å få sverda til Duncan! I dag fekk eg forresten DA: The Stolen Throne og DA: The Calling Endret 11. februar 2010 av Flosshatt Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Hvor fant du den testen du brukte Cloudemyx? Ville bare se hvor min maskin kom på den... Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Hvor fant du den testen du brukte Cloudemyx? Ville bare se hvor min maskin kom på den... Can You Run It? Jeg tror det blir kjøp da, jeg har det allerede til PS3, men jeg skal være borte i kanskje en uke til sommeren hos bestemor og bestefar og da må jeg ha noe å bedrive tiden med. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg skal være borte i 4 uker i sommerferien, så da blir det et kjøp for meg. Lastet ned character creation og lekte litt der. Hoho.. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Tok den testen og jeg er ikke over recommended, men jeg kjører med alt på fullt og rundt 30 fps. Fikk det slik: Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Sitter å leser på BW sine DA:O forum, og jeg blir nesten kvalm av oppførselen til store deler av brukermassen. Nesten alle rakker ned på ME2 for harde livet! Savner de som var der før release. Nå er det så mange drittsekker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå