Nesumar Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Lastetidene er verdt det uansett Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Lastetidene er vel relativt lange uansett? Mener det var klager rundt det etter hva jeg kan huske. Det er/var en memory leak i spillet som gjør at loade tidene blir lengre hvis du spiller over lengre tid. Da jeg spilte trengte man kun å restarte spillet for å fikse dette, men det kan selvsagt også være at PC'en til vedkommende ikke er rask nok. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Ah, da forsto jeg riktig:) Husker jeg opplevde det, men var ikke noe som irriterte meg forferdelig uansett. Er den fikset den da? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Når jeg spiller rundtom 5 timer i strekk så kan loade tidene bli litt lenger, men det skal en del til som sagt. Mye spilletid, rundtom etter 8 timer kan det ta flere minutter å loade et screen desverre. Men hvem spiller så mye i strekk? utenom meg. Endret 9. februar 2010 av Akrabra Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 *kremt* Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Men hvem spiller så mye i strekk? Ikke se på meg, jeg er uskyldig. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg har spilt i 16 timer i strekk, utenom LAN. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg har bare spillt i ca 10 timer på en dag Det må jeg gjøre noe med ^_^ Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Huff, ble noen ganger lange spilløkter med Dragon Age, er jo nesten umulig å rive seg av skjermen. Er jo en deilig følelse å kunne la sverdet hakke seg igjennom halsen på en Darkspawn slik at hodet flyger av, men er nok det at man må vite hva som skjer videre som holder oss klistret fast. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg har det problemet med både spill, bøker og serier. Jeg bare må vite hva som skjer, og klarere ikke rive meg vekk fra skjermen/boka. Blir som oftest til "Bare en episode til", eller "bare et kapittel til". Og sånn fortsetter det LENGE. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Er nok derfor både spilletiden for dagen nærmer seg over 10 timer, og spilletiden tilsammen flere hundre Dragon Age er et slikt spill, det er så bra at man klarer ikke å legge det i fra seg før man til slutt nesten sovner ved tastaturet/spillkontrolleren. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 For meg så er det sånn: skal bare ta ett oppdrag til, også har det gått 5 timer. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Tiden flyr når man har det gøy Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Tiden flyr når man har det gøy Å si at den flyr er en kraftig underdrivelse. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg har det problemet med både spill, bøker og serier. Jeg bare må vite hva som skjer, og klarere ikke rive meg vekk fra skjermen/boka. Blir som oftest til "Bare en episode til", eller "bare et kapittel til". Og sånn fortsetter det LENGE. Kjenner meg igjen der ja. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Har også desverre samme problemet, er en grunn til at jeg ser seriene mine ferdig litt for fort:/ og at spill blir ferdig etter et par dager istedenfor å legge det ut over en uke, men men Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 er en grunn til at jeg ser seriene mine ferdig litt for fort:/ og at spill blir ferdig etter et par dager istedenfor å legge det ut over en uke Ikke sant, så sitter vi der med skjegget i postkassa og lurer på hva vi skal gjøre nå. Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Huff, opplever det alt for mye Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Noen som vet om det er har noe å si om man kjøper spillet fra UK? Og har alle her Collector's Edition eller den vanlige? Er CE noe å anbefale? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Skal ikke ha noe å si om du kjøper fra UK. Jeg har CE, men det er ingenting spesielt, det er et kult lite kart i tøy, og kulere boks, og en del annet bonus materiale. For spesielt interesserte egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå