Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Dragon Age

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om laptopen min er sterk nok til å kjøre spillet. Jeg så på Gametrailers at på konsoll-versjonene så er det ikke mulig å zoome ut til fugleperspektiv + at det er noen som hevder at det er flere muligheter til å customize karakterene på PC-versjonen. :o

Kan noen gi meg en bekreftelse om det er mulig for PC'en min å spille DA:O?

Teknisk info om pcen min:

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfoVnet.aspx?plid=116144

Endret av Lonely Link
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke om laptopen min er sterk nok til å kjøre spillet. Jeg så på Gametrailers at på konsoll-versjonene så er det ikke mulig å zoome ut til fugleperspektiv + at det er noen som hevder at det er flere muligheter til å customize karakterene på PC-versjonen. :o

Can You Run It?

There you go! :D

Lenke til kommentar

Har hatt et helt sykt dragon age kick i det siste, holder på med rundt 5 - 6 karakterer om gangen da blir litt mye og uorganisert men men. En ting jeg aldri har prøvd å hadde håpt jeg kunne spør om her.

Hva slags utfall får det for spillet om du "Invoker the rite of annulment" i circle of mage tower. Vil du ha muligheten til å ha Wynne etter det foreksempel? ser ikke helt hvordan man skal klare spillet uten en healer, kan vel kanskje bygge morrigan til en. hmhm !:)

Lenke til kommentar

Can You Run It?

There you go! :D

Mange takk for linken! PC'en klarer å kjøre spillet på minstekrav, hoho. Har for dårlig CPU og RAM. Jeg trenger vil ikke internett for å spille dette spillet? Tenkte å ta det med på tur til utlandet til sommeren.

Lenke til kommentar

Hvis jeg forstår riktig av det jeg har lest så vil du bli nødt til å drepe Wynne, alle magene er død og du må finne en annen metode for å komme til The Fade.

hmmmm kk:)

glemte å putte i spoiler, men de fleste her inne har vel kjørt igjennom det. Vil jo helst ta litt annerledes valg for å gjøre hver gjennomspilling mer spennende.

Lenke til kommentar

Tøft, vurderer å kjøpe før jeg skal reise, hehe. Men er det dumt å spille Dragon Age: Origins med en PC som har dårligere CPU og RAM enn det som er anbefalt og risikere å få en dårligere spillopplevelse eller er det bedre å bare kjøpe en konsollversjon av spillet?

Finnes det en demo der ute som jeg kan få lastet ned før jeg eventuelt vurderer å kjøpe spillet til PC?

Resultatet på testen:

CPU

Recommended: Intel Core 2 Quad 2.4 GHz Processor or equivalent

You Have: Intel® Core2 Duo CPU P8400 @ 2.26GHz

RAM

Recommended: 4 GB (Vista) or 2 GB (XP)

You Have: 3.0 GB

Må ha ny PC så snart jeg har råd. :huh:

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk verken prøvd DA:O eller andre RPG spill på konsoll, utenom muligens Fable. Men jeg fant faktisk Fable mye bedre på PC enn på Xbox, det føltes enkelt å greit mye bedre å spille det på tastatur og mus.

Hadde nok fått den samme følelsen hvis jeg hadde prøvd DA:O på konsoll.

Lenke til kommentar

Har spilt Fable 2 på xbox ihvertfall, funker fint. Men er enig i at Pc gir den beste feelinga til rpger som ihvertfall er lagd for det. Jrpg er jo som oftest rettelagt til konsoll.

Det som er så fantastisk med Dragon Age er hvor mye ting kan endre seg for hver gjennomspilling og at selv om du har gått igjennom det et par ganger kan du oppdage noe nytt som er totalt verdt timene du tilbringer for det, nå nylig fikk jeg endelig gjort questet til Sten foreksempel, aldri gravd meg den veien, det var uten tvil artig.

Lenke til kommentar

Finnes det en demo der ute som jeg kan få lastet ned før jeg eventuelt vurderer å kjøpe spillet til PC?

Resultatet på testen:

CPU

Recommended: Intel Core 2 Quad 2.4 GHz Processor or equivalent

You Have: Intel® Core2 Duo CPU P8400 @ 2.26GHz

RAM

Recommended: 4 GB (Vista) or 2 GB (XP)

You Have: 3.0 GB

Må ha ny PC så snart jeg har råd. :huh:

Finnes nok ingen demo nei. Bare character creator.

Men jeg kjørte spillet på en laptop med ca samme spesifikasjoner som deg (grafikk?), og annet enn litt lange lastetider så klarte jeg meg fint med alt av grafikk på middels+.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...