Nesumar Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Har du 100% gjennomspilt det da, på din hovedkarakter? Alt gjort av quester og sideoppdrag, og alt funnet i Journalen? Lenke til kommentar
Kenofnor Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Spot on, Nesumar! Vet ikke hvordan man legger inn "spoiler-alert", prøvde å være så vag som mulig. Takker for hjelp! Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Fant du ut en løsning da? Leste kjapt igjennom og så noen tips som kunne prøves. Lenke til kommentar
Kenofnor Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Har ikke prøvd enda, men savet heldigvis helt i starten. Regner med at det går seg til hvis jeg følger noen av rådene i linken. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Lykke til, for håpe det funker å du kommer deg videre i spillet Lenke til kommentar
Kenofnor Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Hei! Nå er jeg den stolte innehaver av en xbox-live konto (første gang), og har et spørsmål. Det lyder slik; Bak på coveret av DA:O står det "free downloadable content inside", hvor finner jeg koden? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Følger det ikke med et ark i coveret? Lenke til kommentar
Kenofnor Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 HELL OG LYKKE! Søpla ble hentet i dag, men hadde av en eller annen grunn ikke båret ut posen med ymse innhold. Fant den der! Nok en gang takk, Nesumar! Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Haha, gratulerer Var flott at den ikke ble kastet, hadde vært jævlig! Nå er det bare for deg å kaste deg framfor TVen å sette igang i dette vindunderlige og episke spillet, og oppleve det vi alle skryter av Tror du kommer til å sitte en god del timer for å si det sånn Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Brukte rundt 30 timer og tok meg godt tid, men leste ikke kodeksene (første gjennomføring)... Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 En som mener at Dragon Age Origins har tatt flere elementer fra en serie som heter The Dragon Reborn: Bioware's Dragon Age: The Stolen Plot? Lenke til kommentar
Jakoozie_InnleggNO Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 En som mener at Dragon Age Origins har tatt flere elementer fra en serie som heter The Dragon Reborn: Bioware's Dragon Age: The Stolen Plot? Er stor fan av WoT, og har selvsagt spilt Dragon Age. Likevel, det siste som slo meg er at de to er like. Joda, et par navn og begrep går igjen. Men historien er likevel radikalt annerledes. Dragon Age sin historie består mer eller mindre utelukkende av å samle opp en hær, og deretter gå til krig. WoT er så fylt av intriger og komplott at det ikke er godt å si nøyaktig hva som har skjedd. Rand samler gjør seg riktignok klar til kamp mot "The Dark One", men det er langt i fra så enkelt som å samle hærer. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Men i den linken så var det ikke spillet som var likt, men en bok som heter Dragon Age: The stole throne, men vet ikke hvordan den er.. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Beklager, da leste jeg feil, trodde det var spillet Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Pff, det er berre tull. Han samanliknar like titlar og namn, "Warden" er jo eit av dei mest brukte orda for organisasjonar i fantasyhistoriar. Skal man kalle alle bøkar som har "Rangers" for plagiat av RH siden der har du både "Rangers of the North" og "Rangers of Ithilien". Det blir for tåpeleg å seie at det er plagiat når namna er nesten heilt like. I mange fantasyhistoriar så er dei onde sitt namn ein blanding av "dark" og "spawn", det er heller ikkje noko du kan kalle plagiat. Forskjellen på Aes Sedai og The Circle er at Aes Sedai har stor politisk makt, The Circle har praktisk talt ingen. Dessuten kan menn bruke magi i DA uten å bli gale. Jakoozie@Er du gal? WoT er ein av dei mest forutsigbare bøkane eg har lest, og også ein av dei mest overvurderte. Edit: Såg det var enda ei side. "Blight" er eit veldig vanleg ord brukt om øde, øydelagde land, og onde øydelegg ofte landa. Magiske sverd er også VELDIG vanleg i fantasyhistoriar. Dei samanlikningane som han finn mellom WoT og DA: TST kunne eg garantert funne mellom Tolkien og WoT også, og kalla Jordan ein plagiat. Endret 5. februar 2010 av Flosshatt Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 JIPPI!!! :D endelig klarte supporten å hjelpe meg til å finne mine medfølgende dlc'er. Da kjøper jeg likegodt alle som er kommet ut til nå og gleder meg sinnsvakt! har bare dalish elf begynnelsen igjen også, ikke at alle er spilt til enden Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 Har ikke fått prøvd DLCene pga. manglende PC som har tilstrekkelig styrke til å klare kravene, men de ser fryktelig spennende og underholdende ut! Gleder meg til å se hva mer de klarer å få til, har ingen tro at de slutter med DLC enda Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 8. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2010 Hei, alle sammen. Jeg lurte bare på om Xbox 360 eller PlayStation 3 versjonen av spillet er noe verdt å satse på? (Har selvfølgelig ikke lest gjennom alle 135 sider med poster. ) Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2010 Hvis du ikke kan ha pc versjonen, ville jeg gått for PS3 versjonen. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. februar 2010 Er det egentlig så mye forskjell? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå