Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Dragon Age

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tok Gaxxkang i en level av 18, klarte han relativt lett. Alistair tanket, mens min DW-Warrior sto bak han. Wynne og Morrigan holdt jeg så langt unna jeg kunne. Han skadet mye, men Wynne sin group heal holdt oss oppe hele tiden. Jeg slet mer med high dragon, men var bare level 13 da jeg tok han. Der døde jeg 4 ganger før jeg klarte det.

Lenke til kommentar

Jeg fikk nettopp Shale, og jeg tenkte umiddelbart på HK-47 fra KOTOR. For en kul personlighet:) Så jeg droppa Wynne for Shale, selv om det gjorde spillet MYE vanskeligere uten healer:P Nå har jeg Allistair, Shale, og Leliana i partyet og jeg selv er en DW-Warrior. Ikke en optimal partysammensetning, men jeg har en tendens til å velge partymedlemmer som jeg synes er morsomme/interessante:P

Return to Ostagar kom jo endelig i natt også, tenkte jeg skulle ta en titt på det i dag:)

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd å skrive inn de kodene jeg fikk med spillet, men det ser ikke ut til å funke. Jeg er logget inn på serveren og alt, men når jeg skriver inn koden kommer det bare opp en boks som sier et eller annet om at den "connecting to ....servers" eller noe også blir den borte også skjer det ikke noe mer. Halp plz?

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd å skrive inn de kodene jeg fikk med spillet, men det ser ikke ut til å funke. Jeg er logget inn på serveren og alt, men når jeg skriver inn koden kommer det bare opp en boks som sier et eller annet om at den "connecting to ....servers" eller noe også blir den borte også skjer det ikke noe mer. Halp plz?

Prøv å aktiver kodene fra nettleser gjennom social.bioware.com, der funket det for meg ihvertfall.

Lenke til kommentar

Eg har ikkje Return to Ostagar. Er den utsatt igjen, eller er det steam/min account som ikkje funker?

Jeg fikk kjøpt RtO i går og har rundet det, så er nok noe med kontoen din. Tar litt tid før det dukker opp i downloadable content menyen, bare spill litt, også dukker den sikkert opp.

Jeg har retailversjonen, og ikke steamversjonen da. Aner ikke om det er noen forskjell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...