Craxmerax Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Det har blitt en liten stopp for meg i det siste, har vært opptatt med ME1 og skal begynne på ME2 og har spilt litt LOTRO Lenke til kommentar
Realder Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Tok Gaxxkang i en level av 18, klarte han relativt lett. Alistair tanket, mens min DW-Warrior sto bak han. Wynne og Morrigan holdt jeg så langt unna jeg kunne. Han skadet mye, men Wynne sin group heal holdt oss oppe hele tiden. Jeg slet mer med high dragon, men var bare level 13 da jeg tok han. Der døde jeg 4 ganger før jeg klarte det. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Alt er så lett med mager. :rolleyes: Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg fikk nettopp Shale, og jeg tenkte umiddelbart på HK-47 fra KOTOR. For en kul personlighet:) Så jeg droppa Wynne for Shale, selv om det gjorde spillet MYE vanskeligere uten healer:P Nå har jeg Allistair, Shale, og Leliana i partyet og jeg selv er en DW-Warrior. Ikke en optimal partysammensetning, men jeg har en tendens til å velge partymedlemmer som jeg synes er morsomme/interessante:P Return to Ostagar kom jo endelig i natt også, tenkte jeg skulle ta en titt på det i dag:) Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg har prøvd å skrive inn de kodene jeg fikk med spillet, men det ser ikke ut til å funke. Jeg er logget inn på serveren og alt, men når jeg skriver inn koden kommer det bare opp en boks som sier et eller annet om at den "connecting to ....servers" eller noe også blir den borte også skjer det ikke noe mer. Halp plz? Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg har prøvd å skrive inn de kodene jeg fikk med spillet, men det ser ikke ut til å funke. Jeg er logget inn på serveren og alt, men når jeg skriver inn koden kommer det bare opp en boks som sier et eller annet om at den "connecting to ....servers" eller noe også blir den borte også skjer det ikke noe mer. Halp plz? Prøv å aktiver kodene fra nettleser gjennom social.bioware.com, der funket det for meg ihvertfall. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Eg har ikkje Return to Ostagar. Er den utsatt igjen, eller er det steam/min account som ikkje funker? Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Eg har ikkje Return to Ostagar. Er den utsatt igjen, eller er det steam/min account som ikkje funker? Jeg fikk kjøpt RtO i går og har rundet det, så er nok noe med kontoen din. Tar litt tid før det dukker opp i downloadable content menyen, bare spill litt, også dukker den sikkert opp. Jeg har retailversjonen, og ikke steamversjonen da. Aner ikke om det er noen forskjell. Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Mathias: Hvor lang tid tok RtO, ca? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Det tar kanskje en time eller to? Er ikke helt sikker. Kan ikke huske det helt Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg brukte vel ca en time Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg er i Orzammar nå og er litt i tvil om hva jeg skal gjøre. Skal jeg støtte Prince Bhelen eller Lord Harrowmont? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 vil du være for reformer bhelen ikke for reformer harrowmont Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Vanskelig valg. Vet ikke helt hva jeg er for eller mot... Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 om du ikke er dverg er for reformer bra. er du noble er det sjeldent bra. er du casteless er reformer bra Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg er Dalish Elf og bryr meg egentlig fint lite om hva som skjer nede i dvergeverdenen. Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg er Dalish Elf og bryr meg egentlig fint lite om hva som skjer nede i dvergeverdenen. Hehe, beste originen synes jeg. Brukte ca. litt over en time på RtO, men det var mye moro darkspawnslakting på den lille timen. Var faktisk litt nostalgisk å besøke Ostagar igjen: Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Finnes det en hotkey til å autovelge fiender? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Tab? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 31. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2010 Nei, den viser bare alle navnene på karakterene og monstrene som er på skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå