svenningen Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 jeg HATER dark roades eller hvafaen det heter nedi orzammar! Lenke til kommentar
Mmein Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 jeg HATER dark roades eller hvafaen det heter nedi orzammar! Helt enig me deg der, sliter litt med motivasjonen når jeg står foran inngangen. Lenke til kommentar
PantZman_InnleggNO Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Det blir ganske heftig når du nermer deg bunnen (anvil). Lenke til kommentar
Realder Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 jeg HATER dark roades eller hvafaen det heter nedi orzammar! Helt enig me deg der, sliter litt med motivasjonen når jeg står foran inngangen. Jeg syntes deep roads var et av de gøyeste stedene. Historien, pluss fightene var konge. Bossfighten, før den siste med anvilet, er jo en av de beste i spillet. Var vanskelig til tider, men utstyret du finner der nede gjør alt stresset verdt det. Lenke til kommentar
Remnant Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Enig, mye bra utstyr man kan finne der, spesielt Legion of the Dead og Effort settene. Deep Roads var litt kjedelig, men ble mer gøy i Dead Trenches med den svære darkspawn kampen i Deep Roads. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Deep Roads kan vere kjedelege, men det er veldig realistisk, det er jo trass alt her darkspawn er. Eg liker forøverig Deep Roads betre enn Fade. Lenke til kommentar
mynock Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Holder på for andre gang i Deep Roads no og har det faktisk nesten kjekkare no enn første gangen. Då synes eg det var ei ganske langdryg affære, riktignok ikkje utan moro undervegs. No er det mest moro. Det hjelper nok riktignok på at eg denne gangen speler med to magikere i gruppa - det gjør ting enklere. Småpraten mellom Morrigan og Shale løfter òg totalen. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Deep roads er jo fantastisk i forhold til fade delen av Magi tower.. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg tenkte jeg skulle bruke meg selv som melee rogue, med alistair, morrigan og leliana, men jeg vet ikke om jeg vil ha henne som archer eller melee, hvor bra er archer egentlig i forhold til melee? Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Køyr på med archer du. Arrow of Slaying er heftige greiar, og Scattershot osb. er veldig nyttig, dessuten kan det fort bli vanskeleg å styre både ho og deg sjølv bak fienden til backstab. Kvifor er det ingen avstemning? Vi blei jo einige om ein, blei vi ikkje? Endret 18. januar 2010 av Flosshatt Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Ja det stemmer, jeg hadde helt glemt det :wacko: Skal se om jeg får den opp Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Skal til å velge spec nå og tror jeg skal ta Duelist/Assassin.. Hva burde jeg velge først? Endret 18. januar 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 der sa du noe, fade var jævlig til jeg fatta det! Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Skal til å velge spec nå og tror jeg skal ta Duelist/Assassin.. Hva burde jeg velge først? Foretrekker Assassin selv, kun fordi den er mer skadeorientert. Begge to er gode valg til en melee rogue men. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Kom over denne posten et sted på daforums og trenger litt hjelp.. Wow, I didn't know you could do all that with the game state through the console. I'll have to check it out. Thanks, EJ42! Before I saw your reply, though, I decided to poke around and try to figure things out for myself. I got it working, so in case anyone else is interested, here's what I did: (though, the console is probably a better option as you said) It turns out that the player's entry into the fade is caused by an action at the end of the first conversation with the sloth demon. I found the creature in the level, and brought up the conversation tree. The [End conversation] node for the dialog where it sends you to the fade has an action attached to it to send you there. I just removed the action, and the conversation ends without you in the fade. The sloth demon remains there, passive. You can talk to him again (same conversation), but can't fight him. I was then able to get the Litany from Niall's body, continue on with the mage circle, and complete it as normal. Seems to have worked fine. Hooray! Jeg har ikke prøvd toolsetet, men har lyst til å gjøre dette. Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Ser jo ut som en fin løsning, men husk å ta backup av savegamet/savegamene dine før du begynner å tulle rundt i toolsetet! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Hoppe over Fade! :o Den kan selvsagt være litt langdryg, men konseptet rundt det er jo det beste med hele DA: O universet. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Hoppe over Fade! :o Den kan selvsagt være litt langdryg, men konseptet rundt det er jo det beste med hele DA: O universet. Sett fra en gamers standpunkt synes jeg selv at Fade-delen av spillet ble forferdelig kjedelig etter første playthrough. Det får så være at konseptet er nytt og spennende når det får den gjennomsnittlige spiller til å bare sitte og se fram til questet er over. Dog skal det sies at jeg elsket å spille som Spirit Transform. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Ok, det kan være at det konseptet gjør meg inhabil til å bedømme, men Circle Tower og Deep Roads er minst like langsom og kjedelig etter første gjennomspilling. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Ser jo ut som en fin løsning, men husk å ta backup av savegamet/savegamene dine før du begynner å tulle rundt i toolsetet! Jeg syntes også det var en fin løsning, men jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre det. Sendte PM til han fyren som posta det så kanskje jeg får svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå