Gå til innhold

Dragon Age

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne questen kan man vel ikke spille hvis man har fullført spillet? Da får jeg kanskje starte en mage da...

Du kan vel bare loade tilbake til etter landsmeetet, og så gjøre final battle på nytt igjen, hvis du vil det. Men hvis du ikke har prøvd mage, så anbefaler jeg deg å prøve det. Utrolig moro.

Lenke til kommentar

Kva likte du ikkje med Warden's Keep? Du får ein god historie, nye, gode items, nye merchants, artige kampar.

Wardens keep var ikke en dårlig pakke iogforseg, men jeg følte det ikke var nok til å forsvare prisen på 7$. Jeg likte bruken av in-game cutscreens for å fortelle historien, og det moralske valget en måtte ta. Merchanten og party inventory-boksen så jeg ikke poenget i. Jeg orker ikke reise ut til soldiers peak hver gang jeg ønsker å tømme inventoty'en, eller bytte noe utstyr. Langt mere praktisk å bare bruke kjøpmennene i leiren.

Men som sagt, for 7$ hadde jeg forventet en lengre kampanje. noe i ca størrelsesordenen av de questene hvor du forsøker å aliere dvergene / menneskene til å stå joine kampen mot darkspawns.

Uldred, Witherfang og zathrian, Broodmother, Branka og Caridin, High Dragon, Archdemon. Flere?

Ikke post slike spoilers som poll :)

Lenke til kommentar

Kva likte du ikkje med Warden's Keep? Du får ein god historie, nye, gode items, nye merchants, artige kampar.

Wardens keep var ikke en dårlig pakke iogforseg, men jeg følte det ikke var nok til å forsvare prisen på 7$. Jeg likte bruken av in-game cutscreens for å fortelle historien, og det moralske valget en måtte ta. Merchanten og party inventory-boksen så jeg ikke poenget i. Jeg orker ikke reise ut til soldiers peak hver gang jeg ønsker å tømme inventoty'en, eller bytte noe utstyr. Langt mere praktisk å bare bruke kjøpmennene i leiren.

Men som sagt, for 7$ hadde jeg forventet en lengre kampanje. noe i ca størrelsesordenen av de questene hvor du forsøker å aliere dvergene / menneskene til å stå joine kampen mot darkspawns.

Uldred, Witherfang og zathrian, Broodmother, Branka og Caridin, High Dragon, Archdemon. Flere?

Ikke post slike spoilers som poll :)

Da forventer du for mykje. Dette er ein utvidelsespakke, godt laga, og billig. For du kan ikkje hevde at 7$ er mykje pengar i dag. Som eg sa, du bruker mest sannsynleg mykje meir pengar på lunchen sin, som du garantert bruker under ein time på. Warden's Keep var på over ein time, og viss du tenker over kva du får, så er det verdt prisen.

Alt er dyrt i dag, viss man samanliknar med før i tida. Det går ikkje, og du må tenke på kva du får for den same prisen i dag.

Namna er ikkje spoilers, i alle fall ikkje ein stor.

Edit: Kvifor kan eg ikkje laste ned Return to Ostagar? I følgje twittermeldinga til Bioware så kom den ut til pc i går, og eg har ikkje sett noko som tilseier at den er utsatt igjen.

Endret av Flosshatt
Lenke til kommentar

Spørsmål: Hvis jeg levler opp ved hjelp av glitchen i campen med Duncan. Og jeg levler til ca 20. Vil fienden også bli rundt level 20, eller vil de være fortsatt ned i level 5?

De skaleres vel etter lvl'en din, men jeg kan love deg du kommer til å herje gjennom det meste av spillet om du er lvl 20 så tidlig :p

Lenke til kommentar

TLDR versjon: Kva er beste party for dual wield warrior?

Normal versjon: Noen som har innspel på korleis eg kan forbedre partyet mitt? Syns oppsettet fungerer greit, men i slike spel er eg borderline autist på optimalisering.

Einaste companions eg ikkje har med meg enda er Shale og

Loghain

.

Karakteren min er en human warrior, dual wield berserker/reaver. Det meste dauer fort! Fungerer som tank, litt bortkasta å ta med Alistair når han ikkje har sjanse til å holde aggro uansett.

Morrigan, har ikkje spesialisert ho vidare sidan eg ikkje har låst opp blood mage enda. Bruker ho primært til CC, dernest dps. Ho har også heal hvis ting går skikkelig dårlig.

Wynne, spirit healer/arcane warrior. Satt opp som heal- og buffbot. Det hender også at ho gjer litt skade med sverdet sitt.

Leliana, bard. Er primært med for å åpne kister, men bardsangane er jo nyttige også. Ga ho to buer, sidan ho dreiv og skifta til den ubrukelige kniven sin heile tida. Har ikkje bestemt meg for den andre spesialiseringa, men lurer på å prøve ranger sidan kanskje den er best for en ranged rogue?

Lenke til kommentar

Jeg rundet spillet i går på hard med min dual wielding warrior, uten hjelm, siden det ser dust ut. (Og med robe, siden det ser bedre ut enn light armor... pluss at jeg kan bruke enda mer stamina ) :p Ikke spesielt vanskelig egentlig, men jeg tok det veldig med ro. Hadde nok slitt uten Morrigan og Wynne, men Leliana mest var med for å åpne kister og ta hånd om feller. Pil og bue er ganske stusselig i Dragon Age og Leliana var ganske ubrukelig i kamp med mindre du traff med death arrow, men da kan du bare glemme å få tilbake aggroen.

Hadde med meg Morrigan, Leliana og Wynne... største problemet med å spille dual wielding warrior var at jeg brukte robe, og spillet er visst laget slik at den med tyngst armor får aggroen, uansett hvor mange aggroskills jeg brukte, slik at Leliana ble angrepet konstant.

Litt skuffet over spillet egentlig. Historien er en av de svakeste som Bioware har laget, og NPCene er ganske uinteressante. Handlingene dine i spillet får heller ingen langvarige konsekvenser, bortsett fra de to opplagte hendelsene helt på slutten av spillet.

Så ingen ny Baldur's Gate 2, men allikevel langt bedre enn alle konkurrentene innen rollespillsjangeren. 8/10 fra meg.

Lenke til kommentar

Jeg rundet spillet i går på hard med min dual wielding warrior, uten hjelm, siden det ser dust ut. (Og med robe, siden det ser bedre ut enn light armor

Warrior med robe?? Jeg kjørte massive armor på min dual wield warrior, fungerte ganske greit. Hvis du er bekymret for fatigue, så minsker armor set bonuser det ganske mye, i likhet med noen talents. Ser ikke helt vitsen å kjøre robe med warrior, men prove me wrong :)

Forresten, fikk du ikke problemer med stats fra items, var vel ikke mye + strenght og lignende på robes?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...