Kjetil.. Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Tja, jeg får 1.2kg tørr mariekjeks? Eller for den dyreste får jeg nesten 1.5kg!!! Verdt å tenke på Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Mariekjeks er dritbra, kan ikke sammenlignes Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Tenkte jeg skulle spille Rogue (close combat). Har lyst til å prøve ut Shale. Da har jeg en rogue og en warrior. Noen som har tips hvem som skal få de andre plassene? Deg selv som rogue og shale som tank(?), så ville jeg tatt enten Morrigan med control og damage spells eller Wynne med healing og så Leliana for archer kanskje.. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Mariekjeks er dritbra, kan ikke sammenlignes Er jo det som er poenget , faktisk så fikk du jo hele GTA IV til 6 EURO på steam for en stund siden, det er mer valuta for pengene. Dessiuten så funker ikke mine dlc'er noe som gjør meg syyykt forbannet. JEG VIL HA PLATE!!! (alt annet er tull <_<) Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 spiller på konsoll, det jeg syns er vrient innimellom er taktiske kamper, holde helsa til folka mine oppe osv det og løpe rundt er jo win Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Vi trenger ny poll, noen forslag? ^_^ Lenke til kommentar
Realder Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Vi trenger ny poll, noen forslag? ^_^ Hvilken boss-fight du liker best? Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Hvilket av "hoved"oppdragene likte du best? Som jeg har nevnt tidligere, har jeg endelig fått sansen for Dragon Age igjen, og jeg er nå på "sise quest" der man etterhvert skal slåss mot Archdemon. Landsmeet fikk en... overraskende slutt, men det var vel for det beste. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Vi trenger ny poll, noen forslag? ^_^ Hvilken boss-fight du liker best? Den er en fin idé, men hvem er de egentlig? o.O Husker ikke helt.. Endret 12. januar 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Du kan f.eks. ta de på slutten av hver sone. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Den første var jo den råeste, når orgren faktisk var vanskelig (I allefall på nightmare). Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Uldred, Witherfang og zathrian, Broodmother, Branka og Caridin, High Dragon, Archdemon. Flere? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Tror det er alle, i allefall all jeg selv kan komme på. Lenke til kommentar
whorebeast Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Uldred, Witherfang og zathrian, Broodmother, Branka og Caridin, High Dragon, Archdemon. Flere? Flemeth. Lenke til kommentar
Realder Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Uldred, Witherfang og zathrian, Broodmother, Branka og Caridin, High Dragon, Archdemon. Flere? Flemeth. Teller Jarvia? Tenker også på Kolgrim og Guardian of the ashes(husker ikke navnet) Endret 12. januar 2010 av Realder Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Han heter vel bare Gaurdian.. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Det er teknisk sett ikke en standard boss kamp, men den alternative kampen mot Ser Cauthrien etter at man har reddet Anora er en skikkelig godbit om man liker utfordrende kamper. (Uten å løpe ut fra rommet selvsagt ) Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 5$ = 30 kr. 7$ = 40 Eg syns ikkje dette er dyrt, med tanke på kva du får, og kva ting faktisk kostar. Nøyaktig mitt poeng. Sammenliknet med hva en får er 5-7$ ganske mye. Verken shale eller Wardens keep har vært imponerende; Shale føles som en character bioware ikke ble ferdig med før lansering, og dermed lanserte det som en gratis dlc. Men etter å ha lagt igjen 7$ for Wardens keep følte jeg meg snytt. Den burde heller vært gratis, inkludert i prisen på samme måte som shale. Kan eg ikkje forstå. Eg likte Warden's Keep skikkeleg, og Shale er ein veldig god karakter. Viss eg ikkje tar feil, så blei dei faktisk ikkje ferdig med historien til Shale, så dei la ikkje ho ut i hovudspelet. Shale er forresten ein ufatteleg god companion, som kan vere både DPS, buff og tank, og historien er god. Det at dei lar denne karakteren kunne bli med i spelet sjølvom dei ikkje blei ferdig syns eg er bra. Kva likte du ikkje med Warden's Keep? Du får ein god historie, nye, gode items, nye merchants, artige kampar. Mariekjeks er dritbra, kan ikke sammenlignes Sant. Uldred, Witherfang og zathrian, Broodmother, Branka og Caridin, High Dragon, Archdemon. Flere? Ta med Gaxxkang og Ser Cauthrien også. Gaxxkang er rekna som den vanskeligaste bossen i spelet av veldig mange, og Ser Cauthrien er ein veldig vanskeelg kamp viss du ikkje løper ut av rommet. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Så vi har Uldred, Witherfang og zathrian, Broodmother, Branka og Caridin, High Dragon, Archdemon, Flemeth, Gaxxkang, Ser Cauthrion?? Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Viss vi har med Flemeth bør vi ha med Marjorlaine også. Syns ofte at ho er verre, siden du ikkje har noko rom å bevege deg på, og ho bruker den irriterande Captivating Song, og adds som du ikkje kan ignorere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå