Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Dragon Age

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kom over noe veldig rart nå. Til nå har jeg gjort Broken Circle og urn of sacred ashes. Så var i camp og skulle prøve å få Alistair til å like meg bedre, etter hvert så spurte ham om han kunne spørre meg ut om følgesvennene.. Han begynte med å snakke om Oghren!!! Jeg har ikke Oghren med, men Alistair spurte ikke om wynne!!

Link til bilde!! http://bildr.no/view/564047

Lenke til kommentar

Kult bilde. Det jeg synes er litt ekkelt å tenke på er at etter en kamp så har de masse blod over hele kroppen og i ansiktet også bare går de videre og står etterpå og snakker sammen med masse blod på seg som om det ikke gjør noe i det hele tatt. Æsj...

Jeg har valgt å slå av blod-på-kropp funksjonen. Synes den ser ganske teit ut. Unaturlig ut på alle måter. Først og fremst utseende, at karakterene ikke bryr seg og at det er borte på et blunk straks man laster noe. Blod i spillet forøvrig forsvinner selvsagt ikke.

Lenke til kommentar

Det ser enda rarare ut når du drep ein fiende, og ikkje har noko blod på deg i det heile.

og hva burde jeg ta som andre specialization??

Ser du bilde nå?

Viss du er DPS og berre vil slakte deg igjennom alt saman: Berserker.

Viss du er tank: Templar (for å tanke mage)

Viss du vil kontrollere slagmarka: Champion.

Nei, men såg linken. Har eit lignande sjølv, berre med Alistair. Det er eit kult bilete :)

Ja det er litt rart..

Men hva er best mellom Wade's Superior Dragonplate Armor og Warden Commander Armor?

Dei er veldig like, så der kan du eigentleg velgje. Eg ville gått for Wade's.

Endret av Flosshatt
Lenke til kommentar

Syns blodet ser veeldig uekte ut, spesielt siden det ser ut som det er sprayet over hele kroppen. Går mage nå men får litt blod jeg å ^^

Bioware support klarer ikke finne ut hvorfor jeg ikke får noen DLC'er til å funke. IRRITERENDE! Har sikkert 6++ mailer til nå...

menmen, tålmodighet er en dyd ^^

Lenke til kommentar

Dere som har har runnet Dragons Age, hvor lang tid brukte dere på første gjenomspilling?

hvis du klarer deg greit gjennom spillet (combat), skipper noen samtaler og ikke gjør alle side quests, "skal" du klare det på mellom 30-40 timer.

Du kan gjøre det fortere men da må det være en kombinasjon av Easy og at du mestrer kampsystemet.

Noen som har fått testet den nye DLC?

Lenke til kommentar

Hvordan klarte du å bruke 108 timer Rider?!

Jeg tar alle side-quest, leser så godt som alle codex entries, looter alle kister og dreper alle fiender jeg kommer over (spilte på normal i Redcliffe og Mage's Tower, så skiftet jeg til hard) men jeg er vel på en 40 timer nå (skal bare gjøre ferdig Deep roads og så er det landsmeet).

Edit: Prøver også å snakke så mye som mulig med så mange som mulig!

Endret av Error
Lenke til kommentar

Føler gjennomspillingstiden avhenger av:

1) Vanskelighetsgrad

2) Hvor pratsom du er

3) Hvor mange side-quests du tar

4) Hvor mye du leser i codex

Første gjennomspilling hadde jeg vanskelighetsgrad normal, snakket om alt som kunne snakkes om med alle karakterer, gjorde alle side-quests og leste alt i codex (gjør historien mye mer dyp og spennende). Tok i overkant av 80 timer.

I ettertid har jeg spilt gjennom på easy, pratet om alt med karakterene (men skippet fort gjennom mange av samtalene med escape), droppet side-quests som ikke gir fantastisk premie eller viktig historieutvikling og oversett codex. Tar ca 20-30 timer.

Endret av Chiana
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...