Craxmerax Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) og hva burde jeg ta som andre specialization?? Ser du bilde nå? Endret 9. januar 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg kan fortsatt ikke se bildet. Jeg har vurdert å ta frem igjen dette spillet, jeg må bare gidde det først. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg kom over noe veldig rart nå. Til nå har jeg gjort Broken Circle og urn of sacred ashes. Så var i camp og skulle prøve å få Alistair til å like meg bedre, etter hvert så spurte ham om han kunne spørre meg ut om følgesvennene.. Han begynte med å snakke om Oghren!!! Jeg har ikke Oghren med, men Alistair spurte ikke om wynne!! Link til bilde!! http://bildr.no/view/564047 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Kult bilde. Det jeg synes er litt ekkelt å tenke på er at etter en kamp så har de masse blod over hele kroppen og i ansiktet også bare går de videre og står etterpå og snakker sammen med masse blod på seg som om det ikke gjør noe i det hele tatt. Æsj... Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Ja det er litt rart.. Men hva er best mellom Wade's Superior Dragonplate Armor og Warden Commander Armor? Lenke til kommentar
Kakkoii Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Kult bilde. Det jeg synes er litt ekkelt å tenke på er at etter en kamp så har de masse blod over hele kroppen og i ansiktet også bare går de videre og står etterpå og snakker sammen med masse blod på seg som om det ikke gjør noe i det hele tatt. Æsj... Jeg har valgt å slå av blod-på-kropp funksjonen. Synes den ser ganske teit ut. Unaturlig ut på alle måter. Først og fremst utseende, at karakterene ikke bryr seg og at det er borte på et blunk straks man laster noe. Blod i spillet forøvrig forsvinner selvsagt ikke. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 og enda rarere er at hvis man dreper en fiende så får man blodet over hele kroppen selv om man sto mot fienden hele tiden.. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Det ser enda rarare ut når du drep ein fiende, og ikkje har noko blod på deg i det heile. og hva burde jeg ta som andre specialization?? Ser du bilde nå? Viss du er DPS og berre vil slakte deg igjennom alt saman: Berserker. Viss du er tank: Templar (for å tanke mage) Viss du vil kontrollere slagmarka: Champion. Nei, men såg linken. Har eit lignande sjølv, berre med Alistair. Det er eit kult bilete Ja det er litt rart.. Men hva er best mellom Wade's Superior Dragonplate Armor og Warden Commander Armor? Dei er veldig like, så der kan du eigentleg velgje. Eg ville gått for Wade's. Endret 9. januar 2010 av Flosshatt Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Dere som har har runnet Dragons Age, hvor lang tid brukte dere på første gjenomspilling? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg tok meg god tid og brukte rundt 80 timer, men på andre så gjorde jeg nesten ikke noen side quests og gjorde det på halvparten Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Og hvordan får jeg min Warden Commander Armor til å bli et annet type metall? Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Og hvordan får jeg min Warden Commander Armor til å bli et annet type metall? Selg til Levi Dryden, lukk vinduet, snakk med han igjen og kjøp tilbake. Det vil koste det 35 g trur eg. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Syns blodet ser veeldig uekte ut, spesielt siden det ser ut som det er sprayet over hele kroppen. Går mage nå men får litt blod jeg å ^^ Bioware support klarer ikke finne ut hvorfor jeg ikke får noen DLC'er til å funke. IRRITERENDE! Har sikkert 6++ mailer til nå... menmen, tålmodighet er en dyd ^^ Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Dere som har har runnet Dragons Age, hvor lang tid brukte dere på første gjenomspilling? hvis du klarer deg greit gjennom spillet (combat), skipper noen samtaler og ikke gjør alle side quests, "skal" du klare det på mellom 30-40 timer. Du kan gjøre det fortere men da må det være en kombinasjon av Easy og at du mestrer kampsystemet. Noen som har fått testet den nye DLC? Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Tja kommer jo helt an på mengden sidequests man tar. Fra 30-60 timer, med rett rundt 40 som normalen er vel greit. Endret 10. januar 2010 av Aebriol Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Da ligger jeg langt utenfor normalen. Første gjennomspilling, som var den lengste brukte jeg 108 timer på. Måtte være sikker på at jeg hadde fått med meg alt. ^_^ Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg tenkte det også slikt, men etter 80 timer hadde jeg lyst til å se hva som skjedde på slutten Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Noen som har fått testet den nye DLC? Den er utsatt. Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Hvordan klarte du å bruke 108 timer Rider?! Jeg tar alle side-quest, leser så godt som alle codex entries, looter alle kister og dreper alle fiender jeg kommer over (spilte på normal i Redcliffe og Mage's Tower, så skiftet jeg til hard) men jeg er vel på en 40 timer nå (skal bare gjøre ferdig Deep roads og så er det landsmeet). Edit: Prøver også å snakke så mye som mulig med så mange som mulig! Endret 10. januar 2010 av Error Lenke til kommentar
Kakkoii Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Føler gjennomspillingstiden avhenger av: 1) Vanskelighetsgrad 2) Hvor pratsom du er 3) Hvor mange side-quests du tar 4) Hvor mye du leser i codex Første gjennomspilling hadde jeg vanskelighetsgrad normal, snakket om alt som kunne snakkes om med alle karakterer, gjorde alle side-quests og leste alt i codex (gjør historien mye mer dyp og spennende). Tok i overkant av 80 timer. I ettertid har jeg spilt gjennom på easy, pratet om alt med karakterene (men skippet fort gjennom mange av samtalene med escape), droppet side-quests som ikke gir fantastisk premie eller viktig historieutvikling og oversett codex. Tar ca 20-30 timer. Endret 10. januar 2010 av Chiana Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå