Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Dragon Age

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå skal også sant sies at spillere påstår at Shale er bedre i starten, mens Alistair tar seg kraftig opp på slutten da han får bedre utstyr.

Personlig synes jeg Shale er møkkakjedelig med tanke på utstyr, kun 2 equipment slots er aaaltfor lite med tanke på kustomisering av karakteren.

Lenke til kommentar

Hvilken defence mode er best for sword'n'board?

Personlig så foretrekker jeg "Shield Defense" siden den gjør deg vanskeligere å treffe. Men "Shield Wall" er veldig nyttig mot fiender med knockdown angrep slik som drager, den er også mest brukbar mot fiender som har høy sjanse for å treffe deg selv om du bruker "Shield Defense".

Dette forutsetter at begge to er fullt oppgraderte selvsagt.

Endret av Onkel
Lenke til kommentar

Nå skal også sant sies at spillere påstår at Shale er bedre i starten, mens Alistair tar seg kraftig opp på slutten da han får bedre utstyr.

Personlig synes jeg Shale er møkkakjedelig med tanke på utstyr, kun 2 equipment slots er aaaltfor lite med tanke på kustomisering av karakteren.

Er veldig ueinig der, eg syns Bellow og Stone Roar er to langt betre tanke-skills enn Taunt.

Er igjen uenig. To gode krystallar kan vere betre enn kva du kan finne for Alistaiar nokonsinne. Det beste utstyret er av mange rekna som Wade's Superior Dragonbone Armor + Fade Wall/Duncan's Shield + Starfang, men eg syns at to gode krystallar gjer mykje det same. Dessuten er det enklare å spesialisere kva du vil med Shale, skal du sloss mot High Dragon = Flame Crystals, mens med Alistair må du finne ein rustning, som uansett ikkje vil ende opp med like god fire resistance.

Har oppdatert førsteposten enda mer :)

Jeg liker Shale, hun kommer alltid med gøye kommentarer ^_^

Jepp, Oghren sine kommentatarar til Alistair (viss du er i eit forhald), Oghren sine samtalar med Wynne og Shale sin "bird-thing" er blant dei morosamste dialogue i spelet.

Hvilken defence mode er best for sword'n'board?

Eg ville sagt Shield Wall, pleier sjølv å bruke den på folk med skjold. Du kan t.d. ikkje bli slått på bakken, og du tar mindre skade ++

Lenke til kommentar

Uhm? Er det Shale? Jeg hadde sett for meg en androgyn guttejente en måtte nesten se naken for å se at det var jente. :o *Litt skuffet*

Hvordan i huleste kom du fram til den konklusjonen?!

Vel, folk her har tolket Shale som gutt noen ganger og da siden jeg trodde det var et menneske det var snakk om her og ikke en steinklump, så jeg for meg en person som så ut som det nevnte i sitatet. :whistle:

Lenke til kommentar

Eg kan ikkje sjå biletet...

Sitter å lurer på hvilket spec jeg skal ta på warrioren min. Er Reaver noe bra??

Ja, men du bør ha litt i constitution. Som tank så vil Frightening Presence gjere deg betre som tank (Threaten og Taunt blir meir effektive), og Devour kan helbrede deg. Med DPS køyrer du på med Aura of Pain og Blood Frenzy og du gjer utruleg bra med skade. Bruk Devour når du har lite liv igjen.

Reaver er nok den mest all-round specializationen, fordi dei kan kontrollere slagmarka (Frightening Appearence og Aura of Pain), helbrede seg sjølv (Devour), og kan dele ut sinnsjuke mengdar skade med Blood Frenzy.

Endret av Flosshatt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...