Vistula Uhlan Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Er det nokon som har lest The Calling? For eg lurer på korleis den første Grey Warden Commanderen sloss, har lyst til å lage ein karakter som er lik (veit for lite om Garahel til å lage ein kopi av han ), men har ikkje The Calling sjølv, og fann ingenting på google eller wikien. Craxdm@ Du sa du brukte ein console command til å komme deg til den siste bossen, kva er den og korleis skriv eg den inn? Endret 5. januar 2010 av Flosshatt Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Er det Genevieve du tenker på? Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Ja! Korleis slåss ho? Sverd og skjold, 2h, to sverd, to dolkar osb.? Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Hmm.. Synes jeg kan huske at det var 2H, men er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Gidd du sjekke viss du har boka? Viss ikkje er Man, Warrior, 2h, female min nye karakter Endret 5. januar 2010 av Flosshatt Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) ¨Neither Genevieve or Julien seemed hindered by the lack of room for their large blades.¨ Hun har i alle fall bare ett sverd, og med tanke på at det er ¨large¨ så regner jeg med at det er 2H Endret 5. januar 2010 av Sgt.T.Grant Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Fikk begge bøkene til jul selv, gleder meg til å lese dem. Har allerede lest ferdig Mass Effect bøkene. Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Leste Mass Effect bøkene og Dragon Age bøkene i ferien. Elsket de, og du kommer nok til å kose deg Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Takk, min nye karakter ser ut til å vere klar Har sjølv tenkt til å bestille dei, saman med The Elder Scrolls boka, frå Amazon så snart som mogeleg. Gler meg veldig Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Har hørt litt fra The Elder Scrolls boken, drastiske endringer for å si det slik, heeeeeheeeee! Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Har Elder Scrolls boken kommet? :o Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Jepp, kom i november, trur eg. Endret 5. januar 2010 av Flosshatt Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Hva handler DA:O bøkene om? Endret 5. januar 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 The Stolen Throne handlar om Maric og Loghain som prøver å kaste Orlais ut av Ferelden, og The Calling handlar om Grey Wardens, darkspawn og noko sånt (er ikkje heilt sikker ). Duncan er med i den, i alle fall. Lenke til kommentar
brogamer Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 og grey warden hunder det er det viktigste Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Må ikke glemme det nei! Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Mabari, antar eg? Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Tror jeg leste ett sted at det var en ulveliknende hund eller noe sånt :o Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Hm, har aldri høyrd om andre krigshundar enn Mabari, og siden dei er i Ferelden... Men dei finnes kanskje... Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) ja veit, men det nevnes aldri at det er en Mabari, om jeg husker rett... Etter litt tenking og leting i boka, kommer jeg ikke fram til at de nevner at det er noe annet enn en Mabari heller. Så da regner jeg med at hunden er en Mabari Endret 5. januar 2010 av Sgt.T.Grant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå