Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Dragon Age

Anbefalte innlegg

Er du logget på Bioware/EA accounten på menyen? Står det logged in nede i venstre hjørne? Har du internett? Høres ut som din account prøver og autologge inn og når det ikke går får du opp feilmeldingen.

Ja, ja, ja og den samme konklusjonen kom jeg også til, men jeg har fortsatt ingen løsning på problemet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stemmer det Crax, jeg tenkte ikke helt på det når jeg sto der noen av gangene. Får se hva jeg gjør nå da.

Noen som vet om et bra sted for å hente ned d3dx9_36.dll? Har fått en error på dragon age på en ny laptop og gjort alt som skal til for å fikse problemet, men jeg må vist laste ned .dll manuelt og legge den til et eller annet sted jeg ikke vet hvor.

Tenkte jeg skulle ta en av disse:

Link til d3dx9_36.dll

PS. Den øverste som kommer opp ^_^

Lenke til kommentar

Heisann!

Har kjøpt meg Digital Deluxe-utgaven via Steam, men opplever at jeg får en popup med 10-15 minutters mellomrom;

Er det noen som kjenner til en løsning på dette problemet? Jeg er logga inn via spillet, jeg har lasta ned DLC og den biten er greit. Meldingen pauser spillet hver gang den kommer og det ødelegger mye av stemningen.

Er du logget på Bioware/EA accounten på menyen? Står det logged in nede i venstre hjørne? Har du internett? Høres ut som din account prøver og autologge inn og når det ikke går får du opp feilmeldingen.

Prøv å skru av den "always log inn"

Lenke til kommentar

Hvilken spell? :p

Endte med å ta hele greia på casual, hvilket som er veldig flaut, og ikke minst irriterende for min del. Er ikke morsomt og endre difficulty :p

Error. Finner du den spellen på advanced, når du starter menyen med alle potions, spells osv?

Endret av Ollorca
Lenke til kommentar

Har seriøst ingen sjanse til å ta Uldred i toppen av Tower of Circle. Er det ingen vei, utenom å starte et helt nytt game da? Skjønner ikke i det hele tatt hvordan jeg skal klare å ta han. Demoner spawner jo hele tiden!?

Har du ikke Litany of Adralla?

Du burde fått tak i den etter å ha fullført Fade seksjonen.

Ransak liket til Niall etter du kommer ut av Fade. Let etter den i inventory. Jeg glemte også helt at jeg hadde den første gangen jeg kjempet mot Uldred. Hver gang Uldred prøver å endre noen til demon vil det oppstå ringer rundt den personen. Du må løpe bort og bruke Litany når du er inne sirkelen av ringer. Dermed vil du bare måtte slåss mot Uldred

Lenke til kommentar

Har seriøst ingen sjanse til å ta Uldred i toppen av Tower of Circle. Er det ingen vei, utenom å starte et helt nytt game da? Skjønner ikke i det hele tatt hvordan jeg skal klare å ta han. Demoner spawner jo hele tiden!?

Har du ikke Litany of Adralla?

Du burde fått tak i den etter å ha fullført Fade seksjonen.

Ransak liket til Niall etter du kommer ut av Fade. Let etter den i inventory. Jeg glemte også helt at jeg hadde den første gangen jeg kjempet mot Uldred. Hver gang Uldred prøver å endre noen til demon vil det oppstå ringer rundt den personen. Du må løpe bort og bruke Litany når du er inne sirkelen av ringer. Dermed vil du bare måtte slåss mot Uldred

Aha!

Jeg tenkte jo såklart ikke at jeg hadde den spellen... xD

Vel, vel. Gjør det på neste gjennomspilling xD Takktakk for tipset! :)

Lenke til kommentar

Return to Ostagar er så klart blitt utsatt. :(

linky

Her er forresten Dragon Age: Awakening på Gamestop.com

linky

Detaljer (regner ikke som spoiler, men tar litt mye plass)

A Stunning World Expanded: BioWare’s deepest universe to date just got bigger with an all new area of the world to explore, Amaranthine

Unlock the secrets of the Darkspawn and their true motivations

Rebuild the Grey Warden order and establish their base of operations at Vigil’s Keep

All-new Complex Moral Choices: Embark on an epic story that is completely defined and reactive to your play style

Shape your entire experience based on the choices you make and how your handle complex situations

New Ways to Customize your Hero: Experience additional spells, abilities, specializations, and items to further personalize and customize your hero and party

Import your character from Dragon Age: Origins or start anew as a Grey Warden from the neighboring land of Orlais

Encounter five all-new party members and an old favorite from Dragon Age: Origins

Even more Bone-Crushing, Visceral Combat: Battle against a new range of horrific and terrifying creatures

Put your skills to the test against an evolved, intelligent breed of Darkspawn and other menacing creatures including the Inferno Golem and Spectral Dragon!

Endret av Joakim Crichton
Lenke til kommentar

Kjem ikkje på noko som kan verke gøy å spele. Liker ikkje å spele som mage, er lei av melee rogue, 2h er for treigt. Vurderer archer og sword'n'board. Vi får sjå, lagar nok ein i morgon, kjem også til å spele Return to Ostagar med ein annan karakter. Har nettopp kjøpt Bioware poeng :)

Du kan jo bruke 2 handed og så kan du laste ned en momentum mod som fungerer til two handed og sword'n'board

Lenke til kommentar

Blast! Jaja, får vel berre vente da.

The Awakening verker interessant, eg gler meg allereie :) Men Infernal Golem og Spectral Dragon verker litt "let's put in some epic battles against weird things!!!", men Gaider, Chee og Kirby har sikkert kommet på noko kult lore som tillet dette.

Hm, kanskje... Får ikkje mykje tid til å spele i dag uansett (og siden Return to Ostagar ikkje kjem, så bruker eg den tida eg hadde til noko anna), så eg får sjå i morgon.

Endret av Flosshatt
Lenke til kommentar

Eg har det, og eg liker det godt. Det er heilt klart verdt pengane. Nye skills, ny rustning, ny robe, ny stav, to nye sverd og ein interessant historie.

Ideelt bør du vente til lvl 18, da er Warden Commander Armor Dragonbone, og dermed den beste, men du kan gjere den etter Lothering uten store problemar viss du vil.

Lenke til kommentar

Det vil derimot koste deg 35 gull, trur eg, viss du har pc. Fordi før kunne du berre leggje den i kista, og den blei oppgradert, men det blei fiksa med den siste patchen, så no er den einaste måten å selgje til ein av Dryden-brødrane (enten ein av dei, og eg husker ikkje kven, eller begge), og det vil gje deg eit minus på 35 g.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...